بهترین معاملات Roomba از اوایل سایبر دوشنبه 2023

نگاهی گذرا به بهترین معاملات Cyber ​​Monday Roomba:


Roomba با مخزن آب خارجی و گوشی هوشمند با محافظ صفحه نمایش با نشان iRobot سبز رنگ

Roomba روی اسکله خود تخلیه با مخزن آب خارجی و گوشی هوشمند با صفحه نمایش سبز iRobot

یک رومبا کمبو j9+ با پایه روی زمینه سفید

رومباس ها معمولاً کمی گران تر از جاروبرقی رباتی از برندهایی مانند Shark یا Roborock هستند، که آنها را در این آخر هفته سایبری تبدیل به یک معامله بزرگ می کند. اما سال 2023 از نظر معاملات Cyber ​​Weekend Roomba یک سال هیجان انگیز است. در واقع، iRobot پنج Roombas جدید را در سپتامبر 2023 راه‌اندازی کرد که چندین نقطه کور را در مجموعه Roomba پر کرد، مانند گزینه‌های تمیز ، مقرون به صرفه و گزینه‌های کوچک و مقرون به صرفه برای اجتناب از موانع.

نه تنها زمان اصلی Cyber ​​Weekend است که یکی از مقرون به صرفه ترین Roombas های جدید را با قیمتی حتی ارزان تر از زمانی که عرضه کردند، به دست آورید، بلکه شانس شما برای خرید یکی از گران ترین Roombas های جدید است. قیمت قابل هضم تر

همچنین ببینید:

فروش جمعه سیاه Target در سراسر نوامبر ادامه دارد

به عنوان مثال، ما شاهد کاهش iRobot Roomba Combo j9+ (رومبای شیک‌تر که اصلاً انتظار نداشتیم تخفیف داده شود) از 400 دلار به 999 دلار در اوایل نوامبر کاهش یافت، و این معامله اکنون رسماً از نوامبر شروع به کار کرده است. 26. اگر هنوز هم برای شما بسیار شیب دار است، Roomba Combo j5+ را در نظر بگیرید که بیشتر کارهای مشابه را انجام می دهد، اما مکانیسم تمیز ، کمی پیچیده تری دارد. کمتر از 500 دلار به فروش می رسد.

  Blue Origin با پرتاب موفقیت‌آمیز موشک پس از بیش از یک سال زمین‌گیری دوباره به شکل خود بازمی‌گردد

ما همه معاملات Roomba را به‌طور زنده قبل از Cyber ​​Monday در زیر دنبال می‌کنیم، که براساس اینکه آیا آنها با داک خود ریخته‌گر عرضه می‌شوند یا نه، سازماندهی شده‌اند. اگر برای مقایسه مدل های رومبا به مشاوره بیشتری نیاز دارید، ما یک راهنما داریم. در اینجا یک قانون کلی وجود دارد: علامت مثبت نشان دهنده خود تخلیه شدن است و “combo” در عنوان نشان دهنده قابلیت تمیز ، است.

به یک جاروبرقی روباتی که رومبا نیست باز است؟ تعداد زیادی مدل از Shark، Roborock و موارد دیگر نیز برای Cyber ​​Monday به فروش می رسد، و ما آنها را نیز دنبال می کنیم.

توجه داشته باشید: همه معاملات جدید اضافه شده با علامت ✨ مشخص می‌شوند، در حالی که معاملات با یک 🔥 به قیمت پایین همیشه کاهش یافته‌اند. برخورد با الف میله در زمان نگارش این مقاله یا فروخته شده اند یا منقضی شده اند.

بهترین معامله مستقل رومبا

چرا ما آن را دوست داریم

Combo i5 ارزان‌ترین روش تمیزکننده Roomba است و از طراحی جدید iRobot Swap and Mop استفاده می‌کند، به این معنی که یک مخزن آب جداگانه باید به صورت دستی روی آن کلیک کنید تا i5 متوجه شود که زمان تمیز ، مرطوب فرا رسیده است. i5 (همراه با i3 و i4) همچنین می‌تواند به اتاق‌های خاصی در خانه شما ارسال شود، به لطف به‌روزرسانی نرم‌افزاری که فناوری نقشه‌برداری هوشمند Imprint را روی Roombas مقرون‌به‌صرفه آورده است.

معاملات مستقل بیشتر Roomba

بهترین پیشنهاد خود تخلیه Roomba

چرا ما آن را دوست داریم

با این معامله که در اولین روز رسمی فروش جمعه سیاه آمازون (17 نوامبر) کاهش یافت، می توانید تهدید سه گانه تخلیه خودکار، تمیز ، و اجتناب از موانع کوچک را با کمتر از 500 دلار به خانه بیاورید.

  لینکدین یک فید به سبک TikTok را برای ویدیوهای عمودی آزمایش می کند

در مقایسه با Roomba j7+، دوربین‌های تشخیص موانع j5+ آنقدر دقیق نیستند و ممکن است از شما بخواهند وسایلی مانند حوله یا جوراب را بردارید، یا یک مانع مجازی در اطراف کاسه‌های حیوانات خانگی قرار دهید. اما برای اینکه بتوانید از تمیز ، کف برای پیدا ، سیم‌های ناخواسته جلوگیری کنید و از تخلیه خودکار با هزینه کمتر از 500 دلار لذت ببرید، احتمالاً می‌توانید مطمئن شوید که لباس‌ها داخل سبد می‌روند. در مورد تمیز ،، این یکی از مدل‌های جدید iRobot Swap و Mop است که باید در خانه باشید تا زمانی که می‌خواهید تمیز کنید، روی مخزن آب کلیک کنید.

رومباس های خود تخلیه بیشتر برای فروش

بهترین پیشنهاد خود تخلیه و تمیز ، Roomba

چرا ما آن را دوست داریم

به زبان ساده، iRobot Roomba Combo j9+ بهترین Roomba موجود در بازار است، و این اولین معامله Cyber ​​Monday با بالاترین رکورد خود در ماه نوامبر مطابقت دارد. لیا استودارت، بازبینی کننده جاروبرقی ربات مقیم Mashable، این رومبا را بهترین رومبا می داند. بهترین ویژگی‌هایی را که در Roombas دیده‌ایم، هم از نظر ظرفیت جاروبرقی و هم از نظر تمیز ،، ترکیب می‌کند و داک بزرگ‌تر و بهتر از داک‌های قبلی iRobot است.

رومباس با تخلیه و نظافت خودکار

منبع: https://mashable.com/article/early-cyber-monday-roomba-deals-2023