به روز رسانی آی پد اپل در سال آینده می تواند آیپد پروهای OLED و آیپد ایر 12.9 اینچی را به همراه داشته باشد.

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر، اپل یک آیپد ایر جدید 12.9 اینچی را در کنار آیپد پرو OLED که مدت ها شایعه شده بود معرفی خواهد کرد تا در سال 2024 کل خط تولید آیپد خود را ارتقا دهد. انتظار می‌رود نسخه‌های به‌روزرسانی‌شده آی‌پد ایر اوایل سال جاری وارد بازار شوند و مدل‌های جدید آی‌پد پرو نیز در سه‌ماهه دوم عرضه خواهند شد.

کو پیش بینی می کند که اپل یک آیپد ایر 10.9 اینچی و برای اولین بار یک مدل 12.9 اینچی عرضه خواهد کرد. اگرچه در اندازه پرو عرضه می شود، اما بعید به نظر می رسد که از نمایشگر مینی LED پرو استفاده کند. اما Kuo می‌گوید که صفحه پشتی اکسیدی را دریافت می‌کند که در مقایسه با مدل کوچکتر عملکرد بهتری را ممکن می‌سازد. در مورد آی‌پد پرو جدید، کو می‌گوید دو مدل M3 در آینده وجود دارد که از نمایشگر مینی LED برای OLED استفاده می‌کنند و از صفحه پشتی LTPO آیفون 15 پرو استفاده می‌کنند.

انتظار می‌رود بقیه خط‌های آی‌پد نیز ارتقا پیدا کنند، با نسل یازدهمین آی‌پد و آی‌پد مینی جدید انتظار می‌رود در نیمه دوم سال 2024 وارد بازار شوند. بیش از یک سال از آخرین باری که اپل یک آی‌پد جدید عرضه کرد، می‌گذرد.

منبع: https://www.engadget.com/apples-ipad-refresh-next-year-could-bring-oled-ipad-pros-and-a-129-inch-ipad-air-193729591.html?src=rss

  دانشمندان دندان مگالودون را در مکانی واقعاً غیرمنتظره کشف کردند