به نظر می رسد که X از نظرات MrBeast سوء استفاده می کند زیرا ایلان ماسک تلاش می کند تا یوتیوبر را به این پلتفرم جذب کند.

رفع مشکل اینجاست ظاهرا

MrBeast، محبوب ترین خالق در یوتیوب، آخرین ویدیوی یوتیوب خود را در مورد ایلان ماسک X برای اولین بار آپلود کرده است. به گفته MrBeast، او “کنجکاو” بود که “چه مقدار درآمد تبلیغاتی” از آپلود به دست می آورد، بنابراین ویدیو را مستقیماً به عنوان یک “تست” در پلتفرم آپلود کرد.

اکنون، کاربران X گزارش می دهند که پست MrBeast حاوی آپلود ویدیو چندین بار در روز به عنوان یک تبلیغ بدون برچسب وارد فید آنها می شود.

“این در فید من در حال حاضر شاید 7 بار ظاهر شده است” کار یک کاربر X با اشاره به ویدیوی MrBeast. “هم زمان ارسال در کنار نام کاربری (نشان دهنده یک پست کاربر عادی) و هم نشانگر تبلیغات در بالا سمت راست نیست.”

کاربر به گسترش تبلیغات به ظاهر بدون برچسب اشاره می کند، پدیده ای نسبتاً جدید در X که پس از تصاحب شرکت ماسک در اکتبر 2022 آغاز شد. این پدیده ای است که Mashable قبلاً انجام داده است. گزارش شده است بر.

اینجا چه خبر است؟

همچنین ببینید:

ایلان ماسک همچنان قصد دارد X/Twitter را به یک فریبنده پی پال تبدیل کند

X از سپتامبر سال گذشته به برخی از کاربران خود با تبلیغات بدون برچسب خدمات ارائه می دهد. این تبلیغات در فید کاربر بدون هیچ گونه برچسب “تبلیغ” یا “ترویج” که پلتفرم معمولاً روی پست های پولی قرار می دهد ظاهر می شود. با این حال، کاربران می توانند بگویند که اینها تبلیغات بدون برچسب هستند و پست های ارگانیک نیستند، زیرا تاریخ انتشار پست را از دست داده اند، که در پست ها نمایش داده می شود اما نه تبلیغات. علاوه بر این، همانطور که قبلاً Mashable و به عنوان کاربر گزارش شده بود کشف شده، کاربران همچنان می توانند گزینه ای را پیدا کنند که به X بگوید “به این تبلیغ علاقه ای ندارند” در منوی کشویی شامل نمادهای بیضی روی تبلیغات بدون برچسب. این گزینه برای پست های ارگانیک ظاهر نمی شود.

  آیا هوش مصنوعی به دستیار صوتی بیکسبی خواهد آمد؟

ناظر Adtech Check My Ads قبلاً شکایتی را علیه X به FTC به دلیل عدم شفافیت این شرکت در مورد این موضوع برچسب گذاری کرده است.

یک کارمند از روز ضایعات خبرنامه اخیر گزارش از آنجایی که یک تبلیغ ویدیویی با برچسب قبل از پخش فیلم وجود دارد که قبل از ویدیوی MrBeast پخش می‌شود، شرکت این موضوع را افشا می‌داند. به گفته کارمند X، این توضیح می دهد که چرا هیچ برچسب “تبلیغ” یا “تبلیغ شده” روی پست خود آقای Beast قرار داده نشده است.

این هیچ معنی ای ندارد. تبلیغات ویدیویی قبل از پخش یک تبلیغ کاملا متفاوت است. اگر بینندگان پست MrBeast را در فید خود می بینند و به صورت ارگانیک به نظر نمی رسد – و ویژگی های ذکر شده نشان می دهد که از طریق پلت فرم تبلیغاتی X ارائه شده است – پس پست MrBeast حاوی این ویدیو یک تبلیغ کاملاً جداگانه است و باید برچسب گذاری شود. همینطور.

در واقع، همانطور که سایر کاربران X انجام داده اند تاکید می کندنسخه‌های قدیمی‌تر برنامه X در واقع پست MrBeast را با برچسب “تبلیغ شده” نشان می‌دهند، به این معنی که از طریق این پست به کاربران ارائه می‌شود.

در اینجا باید توجه داشته باشیم که ممکن است برخی از کاربران پست MrBeast را به صورت ارگانیک دریافت کنند. بسیاری از تبلیغات در X به عنوان پست های معمولی منتشر می شوند و سپس از طریق پلت فرم تبلیغاتی آن تقویت می شوند. موارد ذکر شده در این مقاله، با این حال، پست های تبلیغی هستند که از طریق پلت فرم تبلیغاتی X توزیع شده اند.

  کابوی دوچرخه برقی سراسری را برای جذب دوچرخه سواران فراتر از مراکز شهرهای اروپایی راه اندازی می کند

بنابراین به نظر می رسد که X از تأثیرات MrBeast از طریق تبلیغات بدون برچسب سوء استفاده می کند. این که آیا این عدم شفافیت عمدی است یا نه، قطعاً قابل بحث است، اما به نظر می‌رسد که این چیزی است که در حال رخ دادن است.

چرا مهم است؟

چشم انداز ماسک برای X، پلتفرمی که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد، به شدت بر محتوای ویدیویی متکی است. برای مثال، اعلام بزرگ لیندا یاکارینو، مدیر عامل X در CES امسال، این بود که این شرکت قراردادهای ویدئویی انحصاری با دان لمون مجری سابق CNN، جیم روم مجری رادیوی ورزشی و تولسی گابارد، مشارکت کننده فاکس نیوز امضا کرده بود.

ماسک به خاطر نگاه ، به پاسخ‌های سازندگان، اینفلوئنسرها و دیگر چهره‌های رسانه‌ای و ترغیب آنها به آپلود مستقیم محتوای خود در X مشهور است. در واقع، او دقیقاً این کار را انجام داد. خیلی چیز چند بار به MrBeast.

MrBeast، نام واقعی جیمی دونالدسون، قبلاً با آپلود در X مخالفت کرده بود. به گفته MrBeast، تولید ویدیوهای او هزینه زیادی داشت و یوتیوب تنها پلتفرمی بود که می‌توانست به نسبت تعداد بازدیدهایی که محتوایش دریافت کرده بود جبران کند. اما MrBeast ظاهرا متقاعد شده بود که حداقل یک بار به عنوان یک “تست” مستقیماً در X بارگذاری کند.

اگر ماسک بر اساس عملکرد آپلود ویدیو، آقای بیست را به طور کامل متقاعد کند که یک روز پرداخت بزرگ داشته باشد، پس مالک

آینده X و MrBeast چیست؟

از زمانی که این ویدیو در اوایل این هفته منتشر شد، MrBeast چندین بار در مورد “تست” خود نظر داده است.

خالق ظاهر شد بهت زده که پست او بیش از 100 میلیون بار دیده شده است. (در زمان انتشار، پست آقای هیولا 128 میلیون بازدید داشت.) با این حال، در X، بازدیدها مانند پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب محاسبه نمی شود. در عوض، این “بازدیدها” در واقع فقط برداشت هایی از خود پست هستند، نه تعداد افرادی که ویدیوی MrBeast را مشاهده کرده اند. از ماه می 2023، ماسک این کار را انجام داده است حذف نمای ویدیوی عمومی از پلتفرم حساب می‌شود، بنابراین اکنون مشخص نیست که یک ویدیو در X چقدر بازدید واقعی دارد.

  صدور گواهینامه موتور سیکلت برای نوجوانان امکان پذیر شده است

در آخرین مقاله خود، MrBeast چنین کرده است درخواست مشترکین آن باید در مورد اینکه فکر می کنند X تحت برنامه اشتراک درآمد تبلیغاتی چقدر به آن پرداخت می کند، رأی دهند: 10، 10،000، 100،000 دلار، یا 1 میلیون دلار.

تقریباً غیرممکن است که بگوییم MrBeast به دلیل نحوه عملکرد برنامه درآمدزایی خالق X چقدر درآمد خواهد داشت. کاربران X تنها در صورتی می توانند در برنامه کسب درآمد شرکت کنند که مشترک برنامه های اشتراک ماهانه X مانند Premium یا X Premium+ باشند. علاوه بر این، X فقط به سازندگان برای تبلیغاتی که در پاسخ به پست‌های آنها ظاهر می‌شوند، پول می‌پردازد. به‌علاوه، فقط برداشت‌های سایر مشترکین X Premium پولی برای کسب درآمد به حساب می‌آیند.

همانطور که Mashable قبلا انجام داده است گزارش شده است، میزان پرداختی از X به هر سازنده کاملاً دلخواه به نظر می رسد. کارکنان در به نظر می رسد کسانی که بیشترین سود را از X برده اند، در درجه اول مفسران سیاسی مورد علاقه ماسک، طرفداران تسلا و حساب های میم هستند.

و البته ما هنوز به خود ماسک اشاره نکرده ایم ارتقاء یافت ویدیوی MrBeast برای 169 میلیون دنبال کننده او.

MrBeast قول داده است که از طریق این آزمایش میزان درآمد خود از برنامه کسب درآمد X را به اشتراک بگذارد. بنابراین به زودی پاسخ این سوال را خواهیم فهمید. هر کاری که MrBeast انجام دهد، به نظر واضح است

منبع: https://mashable.com/article/x-twitter-elon-musk-mrbeast-video-unlabaled-ads-creator-monetization