جنرال موتورز فروش شورلت بلیزر EV را برای حل «مشکلات کیفیت نرم افزار» متوقف کرد

در بیانیه ای که به لبه، چاد لیونز، مدیر اجرایی ارتباطات شورولت، گفت: «تیم ما به سرعت در حال کار برای ایجاد یک تعمیر است، و مالکان برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برنامه‌ریزی به‌روزرسانی خود تماس خواهند گرفت. اسکات بل، معاون شورولت، گفت: «ما می‌دانیم که تعداد محدودی از مشتریان مشکلات کیفی نرم‌افزاری را با Blazer EV خود تجربه کرده‌اند. رضایت مشتری اولویت ما است و به همین دلیل در تحویل های جدید مکث کوتاهی خواهیم داشت. جنرال موتورز تائید نکرده است که چه تعداد خودرو تحت تأثیر قرار گرفته اند، فقط گفته است که این تعداد «محدود» است.

ادموندز گزارش می دهد که دو ماه پس از خرید شورولت بلیزر 2024 EV RS AWD برای ناوگان آزمایشی طولانی مدت خود، این SUV به مدت دو هفته در نمایندگی بوده است. با 23 کد خطا در یک تست تشخیصی، آنها نوشتند که “آنچه از فروشنده دریافت کردیم هشدار دهنده بود: طولانی ترین لیست ایرادهای اصلی که تا به حال از ادموندز در یک ماشین جدید دیده ایم.”

اوضاع از این هم بدتر بود داخل خودروهای برقی نویسنده کوین ویلیامز که آزمون یک هفته ای او پس از 28 ساعت به پایان رسید. سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو بدون CarPlay و Android Auto هنگام رانندگی خاموش شد، سپس تلاش برای شارژ باتری ناموفق بود و پیام خطای “خودروی سرویس به زودی” را ایجاد کرد.

داخل خودروهای برقی گزارش اولیه خود را پیگیری کرد و خاطرنشان کرد که دارندگان سایر خودروهای الکتریکی GM Ultium از مشکلات غیرعادی و تا کنون رفع مشکلات خودروهای خود شکایت دارند.

  سامسونگ و TSMC از سال 2025 شروع به تولید تراشه های 2 نانومتری خواهند کرد

منبع: https://www.theverge.com/2023/12/23/24013357/2024-chevy-blazer-ev-stop-sale-software-problems