FTC می گوید مدیران آمازون شواهد احتمالی را با استفاده از برنامه هایی مانند سیگنال نابود کردند

اکنون، واشنگتن پست (متعلق به بنیانگذار و مدیر عامل سابق آمازون جف بزوس) گزارش می دهد که آمازون تنها یکی از چندین شرکت است که اخیرا متهم به روی آوردن به برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده مانند سیگنال است که می تواند به طور خودکار و دائمی پیام ها را پاک کند.

پرونده این هفته شامل اسکرین شات هایی از مکالمه سیگنال بین دو مدیر آمازون است که می گویند: “آیا احساس مرموز بودن می کنید؟” و من شروع به فعال ، پیام های ناپدید شدن کردم.

2:23-cv-01495-JHC
تصویر: کمیسیون تجارت فدرال و همکارانش. Amazon.com Inc

وکلای FTC می گویند که بزوس، مدیر عامل فعلی اندی جاسی، مشاور کل دیوید زاپولسکی، مدیر عامل سابق عملیات جهانی دیو کلارک و سایر مدیران همگی از کاربران سیگنال هستند. بزوس در این سند به عنوان “یک کاربر سنگین سیگنال” معرفی شده است که از دیگران خواسته است از این برنامه استفاده کنند، اگرچه هک ، تلفن همراه شخصی او در سال 2018 ممکن است یکی از دلایل آن باشد.

و از آنجایی که آمازون تا بیش از 15 ماه پس از اطلاع از تحقیقات از کارمندان خود نخواست که پیام های ارسال شده در برنامه را حفظ کنند، FTC می گوید: “به احتمال زیاد اطلاعات مربوطه در ادامه اقدامات و عدم اقدام آمازون از بین رفته است. . »

وکلای FTC به دنبال کشف تلاش های آمازون برای حفظ اسناد هستند تا بتوانند تعیین کنند چه مقدار اطلاعات ممکن است از دست رفته باشد. علیرغم درخواست‌ها در پاییز گذشته برای اسناد مرتبط در مورد راهنمایی آمازون به کارمندان در مورد برنامه‌های زودگذر، FTC می‌گوید آمازون تاکنون از تولید بسیاری از موارد درخواست شده خودداری کرده است. اگر قاضی متوجه شود که آمازون در حفظ اطلاعات مربوط به پرونده سهل انگاری کرده است، شرکت ممکن است با مجازات هایی روبرو شود و اگر قاضی تشخیص دهد که این شکست ها عمدی بوده است، وضعیت بدتر می شود.

منبع: https://www.theverge.com/2024/4/26/24141801/ftc-amazon-antitrust-signal-ephemeral-messaging-evidence

فیس بوک برگه News خود را حذف می کند و پرداخت اخبار به ناشران را متوقف می کند

تب اخبار فیس بوک در سال 2019 با میلیون ها دلار معاملات محتوا برای ناشران راه اندازی شد (10 میلیون دلار برای روزنامه وال استریت، 20 میلیون دلار برای نیویورک تایمزو 3 میلیون دلار برای CNN)، اما در ماه آوریل، برای همیشه ناپدید می شود. متا می گوید که در آوریل 2024 فیسبوک نیوز را در ایالات متحده و استرالیا “منسوخ” خواهد کرد، که وارد معاملات تجاری جدید برای اخبار نخواهد شد، و “محصولات جدید فیس بوک را به طور خاص برای ناشران اخبار در آینده ارائه نخواهد کرد.”

Facebook News، واقع در برگه News، دیگر در بریتانیا، فرانسه و آلمان در دسترس نیست. از ابتدای ماه آوریل، دیگر در ایالات متحده و استرالیا در دسترس نخواهد بود. بیشتر بدانید.

این اولین حذف فیس بوک از اخبار نیست – مقاله های فوری را به خاطر دارید؟ – و نوشته روی دیوار است. در سال 2022، تمرکز از اخبار به اقتصاد خالق تغییر کرد و کمبل براون، رئیس سابق شراکت خبری، اکتبر گذشته شرکت را ، کرد.

اما زمانی که فیسبوک نیوز را در سال 2019 راه اندازی کرد، این شرکت گفت: “ما امیدواریم این کار به تلاش های ما برای حمایت از روزنامه نگاری با کیفیت و تقویت دموکراسی کمک کند” و یک نظرسنجی “نشان داد که ما قادر به پاسخگویی به بسیاری از موضوعات نیستیم.” مردم بیشتر از همه در رشته خود می خواستند.» فیدهای خبری، به ویژه در مورد دسته‌هایی مانند سرگرمی، سلامت، تجارت و ورزش.

امروز، متا پیام متفاوتی دارد و این ادعا را تکرار می کند که «اخبار کمتر از 3 درصد از آنچه مردم در سراسر جهان در فید فیس بوک خود می بینند را تشکیل می دهد و تنها بخش کوچکی از تجربه فیس بوک برای اکثریت قریب به اتفاق مردم است. متا به جای پرداخت پول به ناشران، «باید زمان و منابع خود را بر روی چیزهایی متمرکز کند که مردم به ما می‌گویند می‌خواهند بیشتر در این پلتفرم ببینند، از جمله ویدیوهای کوتاه.»

او سپس از ناشران خواست که به پست ، پیوندها در صفحات خود ادامه دهند و از محصولاتی مانند Reels و تبلیغات برای هدایت افراد به وب سایت های خود و به دور از فیس بوک استفاده کنند.

پایان قراردادهای مجوز فیس بوک، خبر قدیمی اینجا در ایالات متحده است، جایی که این شرکت دو سال پیش آن قراردادها را رها کرد، اما در استرالیا 70 میلیون دلار در سال را که به رسانه هایی مانند Sky News Australia، News Corp، پرداخت می کرد حذف می کند. هفت، نه. ، و روزنامه گاردین. این توافقات سه ساله پس از تصویب قانون تجارت اجباری برای رسانه های خبری و پلتفرم های دیجیتال توسط دولت استرالیا انجام شد و در شرف اتمام است.

جنگ قدرت در سال 2021 پس از تغییر قانون استرالیا و فیس بوک به طور موقت یک خاموشی خبری که صفحات سازمان های دولتی و غیرانتفاعی را حذف کرد، پایان یافت. فیسبوک و اینستاگرام سال گذشته به دلیل قانونی مشابه اخبار را در کانادا مسدود کردند.

منبع: https://www.theverge.com/2024/2/29/24087220/facebook-news-tab-united-states-australia

اکانت X خبرنگار ESPN NBA آدریان ویناروفسکی برای انتشار کلاهبرداری NFT هک شد.

افرادی که هنوز از NBA Top Shot استفاده می کنند، هدف اصلی یک توییت کلاهبرداری بودند که در اکانت خبرنگار ESPN آدریان ویناروفسکی در X شنبه شب حوالی ساعت 6:30 بعد از ظهر به وقت شرقی ارسال شد. در این توییت به NBA Top Shot به عنوان یک پلتفرم NFT “محبوب” اشاره شد، علیرغم این واقعیت که سطوح فعالیت فعلی تنها بخش کوچکی از آنچه در اوج آن دیده بودیم است، و به دروغ ادعا کرد که “یک بسته NFT رایگان برای همه مشتریان در دسترس است.” .

این توییت بازدیدکنندگان را به یک نسخه تقلبی از وب‌سایت NBA Top Shot مرتبط می‌کرد (این پیوند به جای نشانی وب سایت رسمی .com به یک آدرس org منتهی می‌شد) که ممکن است سعی کند دارایی‌ها را از افرادی که به آن دسترسی به کیف پول‌های رمزنگاری شده‌شان را می‌دهند، تخلیه کند. حدود نیم ساعت بعد، حساب رسمی Top Shot پست کرد: “هیچ ایردراپ رایگان در NBA Top Shot در حال حاضر وجود ندارد، لطفا مراقب باشید و همیشه لینک ها را بررسی کنید.” »

این پست پس از تقریباً یک ساعت آنلاین بودن در نهایت از حساب Wojnarowski حذف شد. به دلیل شهرت او به عنوان یک توییت موضعی، بسیاری از طرفداران NBA هشدارهای مربوط به پست های او را فعال کردند و در صورت کلیک بر روی پیوند تقلبی ممکن است اطلاعات حساب کاربری آنها به سرقت رفته باشد.

تعدادی از حساب‌های پرمخاطب Twitter/X همچنان در معرض خطر هستند. مقالات اخیر ووجناروفسکی NBA نیز در Threads ظاهر شد، اما از آن حساب برای کلاهبرداری استفاده نشد.

با این حال، آخرین آمار NBA Top Shot از سایت ردیابی Cryptoslam.io فقط حدود 8100 فروشنده منحصربه‌فرد و 5550 خریدار منحصر به فرد را برای ماه ژانویه نشان می‌دهد، که نسبت به اوج بیش از 399000 خریدار در مارس 2021 کمتر است، بنابراین بعید است که تعداد زیادی خریدار وجود داشته باشد. . مردم همچنان از آن برای کلاهبرداری از این نوع پیام ها استفاده می کردند.

منبع: https://www.theverge.com/2024/2/24/24082520/adrian-wojnarowski-twitter-hack-nft-nba-top-shot

صفحه ورود جدید گوگل از امروز شروع به کار می کند

اگر اخیراً وارد حساب Google خود شده اید، ممکن است پیامی را مشاهده کرده باشید که می گوید “به زودی ظاهر جدیدی در راه است” و اکنون Google در حال معرفی “ظاهر مدرن تر” صفحه ورود جدید خود است. .

البته، اگر این اسکرین شات فوق العاده آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که اساساً همان اسکرین شات قبلی است. مراحل اتصال همه یکسان است، به جز اینکه تغییرات جزئی در طراحی متریال وجود دارد که اکنون به صورت افقی تراز شده است تا در بسیاری از انواع صفحه نمایش، از جمله صفحه نمایش های بزرگ و عریض، مانند آنهایی که در داخل Pixel Fold یا در تبلت پیکسل یافت می شود، بهتر کار کند. .

تصاویر صفحات لاگین قدیمی و جدید.
تصویر: گوگل

به طور کلی، این تغییر نسبت به سایر تغییرات Google که دیده‌ایم، مانند همه محصولات متوقف شده یا رابط کاربری بازطراحی شده Gmail، باید کمتر بحث‌برانگیز باشد. اما دوست داشته باشید یا نخواهید، همانطور که در صفحه پرسش و پاسخ توضیح داده شده است، هیچ انتخابی در مورد این مورد وجود ندارد. ادمین‌های فضای کاری و کاربران دارای حساب‌های شخصی Google هیچ کنترلی بر عرضه «مرحله‌ای» نخواهند داشت، که از امروز، ۲۱ فوریه آغاز می‌شود و انتظار می‌رود در ۴ مارس ۲۰۲۴ به پایان برسد. تنها راه برای دیدن صفحه ورود به سیستم قدیمی پس از آن. این در صورتی است که از یک مرورگر قدیمی استفاده می کنید.

منبع: https://www.theverge.com/2024/2/21/24079445/google-sign-in-password-login-redesign

جنرال موتورز فروش شورلت بلیزر EV را برای حل «مشکلات کیفیت نرم افزار» متوقف کرد

در بیانیه ای که به لبه، چاد لیونز، مدیر اجرایی ارتباطات شورولت، گفت: «تیم ما به سرعت در حال کار برای ایجاد یک تعمیر است، و مالکان برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برنامه‌ریزی به‌روزرسانی خود تماس خواهند گرفت. اسکات بل، معاون شورولت، گفت: «ما می‌دانیم که تعداد محدودی از مشتریان مشکلات کیفی نرم‌افزاری را با Blazer EV خود تجربه کرده‌اند. رضایت مشتری اولویت ما است و به همین دلیل در تحویل های جدید مکث کوتاهی خواهیم داشت. جنرال موتورز تائید نکرده است که چه تعداد خودرو تحت تأثیر قرار گرفته اند، فقط گفته است که این تعداد «محدود» است.

ادموندز گزارش می دهد که دو ماه پس از خرید شورولت بلیزر 2024 EV RS AWD برای ناوگان آزمایشی طولانی مدت خود، این SUV به مدت دو هفته در نمایندگی بوده است. با 23 کد خطا در یک تست تشخیصی، آنها نوشتند که “آنچه از فروشنده دریافت کردیم هشدار دهنده بود: طولانی ترین لیست ایرادهای اصلی که تا به حال از ادموندز در یک ماشین جدید دیده ایم.”

اوضاع از این هم بدتر بود داخل خودروهای برقی نویسنده کوین ویلیامز که آزمون یک هفته ای او پس از 28 ساعت به پایان رسید. سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو بدون CarPlay و Android Auto هنگام رانندگی خاموش شد، سپس تلاش برای شارژ باتری ناموفق بود و پیام خطای “خودروی سرویس به زودی” را ایجاد کرد.

داخل خودروهای برقی گزارش اولیه خود را پیگیری کرد و خاطرنشان کرد که دارندگان سایر خودروهای الکتریکی GM Ultium از مشکلات غیرعادی و تا کنون رفع مشکلات خودروهای خود شکایت دارند.

منبع: https://www.theverge.com/2023/12/23/24013357/2024-chevy-blazer-ev-stop-sale-software-problems

آیا پرداخت سهم درآمد تبلیغات شما X کمتر از آنچه انتظار داشتید است؟

حالا که پاسخ می دهد سوالاتی از کاربرانی که هنوز پرداخت های مورد انتظار خود را دریافت نمی کنند. دلایل عبارتند از: 1) کاربران X فقط از سایر X کاربران پولی درآمد کسب می کنند، 2) تبلیغ کنندگان برای رسیدن به جمعیتی که سازنده جذب می کند، هزینه زیادی نمی پردازند، 3) پست ها پاسخ زیادی دریافت نکرده اند، یا 4) محتوای آنها برای تبلیغات مناسب نیست

تبلیغات نمایش داده می شود، اما مخاطب تایید نمی شود. درآمد فقط برای تبلیغات ارائه شده به کاربران تأیید شده ایجاد می شود. این یکی از راه‌هایی است که ما تلاش‌ها برای دستکاری برنامه را کاهش می‌دهیم.

“دو سوال بزرگی که از من پرسیده می شود این است: (1) پرداختی دریافت نکردم (2) پرداخت من کم بود.”

X فقط به افرادی پرداخت می کند که برای اشتراک از طریق X Premium یا سازمان های تأیید شده پرداخت می کنند (و مخاطبان کافی برای واجد شرایط بودن دارند). اما همچنین، هر پولی که به این افراد پرداخت می‌شود (از پولی که تبلیغ‌کنندگان برای نمایش تبلیغات خود به X پرداخت می‌کنند) صرفاً بر اساس دیدگاه دیگران است. که برای یک حساب حق بیمه یا تایید شده نیز پرداخت می کنند.

برای ارسال یک محتواساز به X، سه پرداخت ورودی جداگانه، از جمله پولی که سازنده برای حساب تأیید شده خود می‌پردازد، لازم است تا امکان پرداخت خروجی از X به سازنده ایجاد شود. اینکه این منابع مالی زمانی که به صورت چند ضلعی ارائه می شوند چگونه به نظر می رسند به شما و رابطه شما با هندسه بستگی دارد.

می توانید Premium خریداری کنید

منبع: https://www.theverge.com/2023/10/13/23916539/x-twitter-ad-sharing-revenue-premium-accounts

سرویس‌های آنلاین Wii U و 3DS نینتندو در ماه آوریل بسته می‌شوند

بهار آینده، نینتندو سرویس‌های آنلاین تقریباً همه نرم‌افزارهای 3DS و Wii U را تعطیل می‌کند و بر عناوین شخص اول و نرم‌افزارهای شخص ثالث (به استثنای چند استثنا) تأثیر می‌گذارد. اخبار این خاموش شدن در اوایل آوریل 2024 پس از بازگشت قابلیت آنلاین برای نسخه های Wii U منتشر شد. Mario Kart 8 و جوخهکه بین ماه های مارس و آگوست زمانی که نینتندو با یک “آسیب پذیری بازی آنلاین” روبرو بود ناپدید شد.

یکی از عنوان هایی که در حال حاضر به کار خود ادامه خواهد داد، این است بانک پوکمونو بازی آفلاین همچنان امکان پذیر است. علاوه بر این، این پرسش‌های متداول نینتندو بیان می‌کند که بازیکنان می‌توانند پچ‌ها را دانلود کنند و بازی‌های خریداری شده از فروشگاه الکترونیکی را «در آینده‌ای قابل پیش‌بینی» دوباره دانلود کنند. فروش آنلاین بازی های Wii U و 3DS در ماه مارس سال جاری به پایان رسید.

ویژگی‌های SpotPass نیز ناپدید می‌شوند، اما نینتندو می‌گوید StreetPass بین سیستم‌های خانواده 3DS در هر جایی که بتوانید شخص دیگری را پیدا کنید، حتی پس از از بین رفتن آن سرورها، به کار خود ادامه می‌دهد.

این خاموشی که برای اوایل آوریل 2024 برنامه ریزی شده است، کمی بیش از ده سال پس از آفلاین شدن سرویس Wi-Fi Nintendo انجام می شود و خدمات آنلاین عناوین Wii و DS نینتندو در سال 2014 پایان می یابد.

3DS زمانی که در سال 2010 عرضه شد شروع کندی داشت، اما در نهایت بیش از 75 میلیون دستگاه فروخت، با فروش قوی حتی پس از عرضه سوئیچ قبل از توقف آن در سال 2020.

اگر می‌پرسید که این چه چیزی برای آینده سایر سرویس‌های آنلاین نینتندو پیشنهاد می‌کند، در تابستان امسال، مدیرعامل نینتندو Shuntaro Furukawa گفت که سیستم فعلی حساب نینتندو کلیدی برای تسهیل انتقال به نسل جدید سخت‌افزار پس از سوییچ است. او خاطرنشان کرد که هر بار که شرکت شبکه جدیدی را با سیستم های قبلی راه اندازی می کند، بازسازی روابط با مشتری چقدر دشوار است.

منبع: https://www.theverge.com/2023/10/4/23902615/wii-u-nintendo-3ds-online-shut-down