صفحه ورود جدید گوگل از امروز شروع به کار می کند

اگر اخیراً وارد حساب Google خود شده اید، ممکن است پیامی را مشاهده کرده باشید که می گوید “به زودی ظاهر جدیدی در راه است” و اکنون Google در حال معرفی “ظاهر مدرن تر” صفحه ورود جدید خود است. .

البته، اگر این اسکرین شات فوق العاده آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که اساساً همان اسکرین شات قبلی است. مراحل اتصال همه یکسان است، به جز اینکه تغییرات جزئی در طراحی متریال وجود دارد که اکنون به صورت افقی تراز شده است تا در بسیاری از انواع صفحه نمایش، از جمله صفحه نمایش های بزرگ و عریض، مانند آنهایی که در داخل Pixel Fold یا در تبلت پیکسل یافت می شود، بهتر کار کند. .

تصاویر صفحات لاگین قدیمی و جدید.
تصویر: گوگل

به طور کلی، این تغییر نسبت به سایر تغییرات Google که دیده‌ایم، مانند همه محصولات متوقف شده یا رابط کاربری بازطراحی شده Gmail، باید کمتر بحث‌برانگیز باشد. اما دوست داشته باشید یا نخواهید، همانطور که در صفحه پرسش و پاسخ توضیح داده شده است، هیچ انتخابی در مورد این مورد وجود ندارد. ادمین‌های فضای کاری و کاربران دارای حساب‌های شخصی Google هیچ کنترلی بر عرضه «مرحله‌ای» نخواهند داشت، که از امروز، ۲۱ فوریه آغاز می‌شود و انتظار می‌رود در ۴ مارس ۲۰۲۴ به پایان برسد. تنها راه برای دیدن صفحه ورود به سیستم قدیمی پس از آن. این در صورتی است که از یک مرورگر قدیمی استفاده می کنید.

منبع: https://www.theverge.com/2024/2/21/24079445/google-sign-in-password-login-redesign

  در بین کودکان و بزرگسالان بسیار محبوب است، اما در نسل بعدی چندان محبوب نیست