آیا پرداخت سهم درآمد تبلیغات شما X کمتر از آنچه انتظار داشتید است؟

حالا که پاسخ می دهد سوالاتی از کاربرانی که هنوز پرداخت های مورد انتظار خود را دریافت نمی کنند. دلایل عبارتند از: 1) کاربران X فقط از سایر X کاربران پولی درآمد کسب می کنند، 2) تبلیغ کنندگان برای رسیدن به جمعیتی که سازنده جذب می کند، هزینه زیادی نمی پردازند، 3) پست ها پاسخ زیادی دریافت نکرده اند، یا 4) محتوای آنها برای تبلیغات مناسب نیست

تبلیغات نمایش داده می شود، اما مخاطب تایید نمی شود. درآمد فقط برای تبلیغات ارائه شده به کاربران تأیید شده ایجاد می شود. این یکی از راه‌هایی است که ما تلاش‌ها برای دستکاری برنامه را کاهش می‌دهیم.

“دو سوال بزرگی که از من پرسیده می شود این است: (1) پرداختی دریافت نکردم (2) پرداخت من کم بود.”

X فقط به افرادی پرداخت می کند که برای اشتراک از طریق X Premium یا سازمان های تأیید شده پرداخت می کنند (و مخاطبان کافی برای واجد شرایط بودن دارند). اما همچنین، هر پولی که به این افراد پرداخت می‌شود (از پولی که تبلیغ‌کنندگان برای نمایش تبلیغات خود به X پرداخت می‌کنند) صرفاً بر اساس دیدگاه دیگران است. که برای یک حساب حق بیمه یا تایید شده نیز پرداخت می کنند.

برای ارسال یک محتواساز به X، سه پرداخت ورودی جداگانه، از جمله پولی که سازنده برای حساب تأیید شده خود می‌پردازد، لازم است تا امکان پرداخت خروجی از X به سازنده ایجاد شود. اینکه این منابع مالی زمانی که به صورت چند ضلعی ارائه می شوند چگونه به نظر می رسند به شما و رابطه شما با هندسه بستگی دارد.

می توانید Premium خریداری کنید

  اولین کلینیک هوش مصنوعی جهان؛ رفتن به مطب را فراموش کنید

منبع: https://www.theverge.com/2023/10/13/23916539/x-twitter-ad-sharing-revenue-premium-accounts