شیائومی ردمی K80 احتمالاً از نسل چهارم پردازنده اسنپدراگون 8 استفاده می کند.

اطلاعات فاش شده از طریق فضای مجازی تا حدی مشخصات گوشی های سری ردمی K80 شیائومی را فاش می کند. البته هنوز جزئیات رسمی مشخصی در مورد این سری وجود ندارد، اما این اطلاعات کلی می تواند ما را با گوشی های آینده شیائومی آشنا کند.

طبق گزارش Gizmochina و به نقل از یک منبع دانش معروف به Digital Chat Station، شیائومی در حال حاضر در حال توسعه دو نسخه جدید از سری K است: Redmi K80 و Redmi K80 Pro. هنوز اطلاعات خاصی در مورد زمان عرضه و عرضه این دو محصول وجود ندارد، اما احتمالاً این دو محصول در اواخر سال 2024 وارد بازار خواهند شد. همان زمان.

شیائومی ردمی K80

ویژگی های احتمالی شیائومی ردمی K80

از نظر سخت افزاری، احتمالاً باید منتظر ارتقاء اساسی در پردازنده باشیم. Redmi K70 از نسل دوم اسنپدراگون 8 استفاده می کند. در عوض، شیائومی احتمالا سری K80 را به اسنپدراگون 8 نسل 3 یا حتی اسنپدراگون 8 نسل 4 (بسته به در دسترس بودن آن تا پایان سال) مجهز خواهد کرد.

علاوه بر این، احتمالاً باید منتظر تغییرات خوبی در زمینه باتری باشیم. شایعه شده است که دارای “باتری های آند سیلیکونی با ظرفیت فوق العاده بالا” است که نشان دهنده بهبودی نسبت به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی Redmi K70 است. از نظر طراحی، انتظار می‌رود سری K80 عناصر آشنای K70 از جمله نمایشگر 2K، قاب میانی فلزی و بدنه شیشه‌ای را حفظ کند.

البته این اطلاعات هنوز از سوی دیگر منابع موثق تایید یا تکذیب نشده است. همچنین ممکن است شیائومی سری Redmi K80 را در کشورهای مختلف با مشخصات، نام و زمان عرضه متفاوت به فروش رسانده باشد.

  سایوز 3 اولین انتصاب فضایی شوروی را به دست آورد

منبع: https://digiato.com/mobile/redmi-k80-likely-equip-4th-generation-snapdragon-8-processor