دوربین Spotlight با باتری درست همان چیزی بود که باغ تاریک من به آن نیاز داشت

دوربین نورافکن Outdoor 4 چشمک زن

ماریا دیاز/ZDNET

نکات کلیدی ZDNET

  • در 130 دلار، چشمک زدن دوربین Spotlight Outdoor 4 یک راه حل قابل استفاده با باتری برای مناطق تاریک خانه شما که فاقد سیم کشی و پریز هستند.
  • باتری‌های AA به پروژکتورها اجازه می‌دهند با روشنایی 700 نیت بتابند. این قدرتمندترین موجود در بازار نیست، اما برای دیدن محیط اطراف خود کافی است.
  • برنامه Blink دارای ویژگی های غنی است و تنظیمات دوربین زیادی برای سفارشی سازی برای نظارت بهینه دارد. اما برای باز ، بهترین ویژگی ها به یک اشتراک پولی نیاز دارید.

به عنوان یک والدین و صاحب حیوان خانگی، از اعتراف به اینکه از تاریکی می ترسم متنفرم. با وجود اینکه من یک حیاط حصاردار دارم، باز هم می ترسم سگم را برای استراحت شبانه اش ببرم. ترسم یک شب پس از اینکه در حیاط خانه‌ام قدم می‌زدم، چندین جفت چشم درخشان را در جنگل دیدم.

مطمئناً، آنها احتمالاً آهوهای کنجکاو بودند که فکر می کردند ما داریم چه کار می کنیم، اما در ذهن من گله ای از گرگ یا هیولا بود مانند چشمان درخشان در غارهای تاریک که در نقاشی های متحرک می بینید.

همچنین: دوربین جدید Eufy Floodlight Cam E340 بهترین دوربین امنیتی است که من آزمایش کرده‌ام

ببینید یک طرف حیاط فاقد روشنایی و سیم کشی بیرونی است. من چندین راه حل را امتحان کرده ام، از جمله چراغ های رشته ای در فضای باز و چندین مارک چراغ های خورشیدی، اما هیچکدام به اندازه کافی روشن نبودند که فضا را به طور یکنواخت روشن نگه دارند. اینطوری به پایان رسیدم چشمک زدن دوربین Spotlight Outdoor 4.

  L’Audi Q6 e-tron 2025 est une petite centrale technologique : premier essai d’un SUV électrique

در آمازون ببینید

از اولین شبی که این چشمان درخشان را در جنگل دیدم، بیشتر به خاطر کنجکاوی برای دیدن اینکه چه نوع حیات وحشی را می توانم ببینم، به فکر تهیه دوربین نورافکن بودم.

همچنین: بهترین هشدارهای رانندگی، تحقیق و بررسی شده است

Blink Outdoor 4 یک دوربین امنیتی منحصر به فرد است زیرا از دو باتری لیتیوم AA به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند که می تواند تا دو سال دوام بیاورد. این رویکرد به این معنی است که می‌توانید تقریباً در هر مکانی یک دوربین امنیتی اضافه کنید، بدون اینکه برای مدتی نگران شارژ آن باشید.

گرفتن یک پایه پروژکتور که همچنین از باتری تغذیه می کند، افزودنی عالی برای یک منطقه تاریک بدون سیم کشی است.

بهترین مکان برای نصب دوربین نورافکن Blink Outdoor 4 یک تیرک روی عرشه بود که مشرف به حیاط بود. این دوربین دارای میدان دید مورب 143 درجه است که برای پوشش کل محوطه حصارکشی شده حیاط که به آن اشاره شده بود کافی است.

چشمک زدن دوربین Spotlight Outdoor 4

ماریا دیاز/ZDNET

نورافکن در 700 لومن برای روشن ، فضایی به وسعت تقریباً 35 فوت مربع کافی است. یک لامپ نورافکن ارزان قیمت PAR38 به طور متوسط ​​حدود 1200 لومن تولید می کند و دوربین نورافکن امنیتی Eufy من 2000 لومن دارد، بنابراین دوربین نورافکن Blink Outdoor 4 روشن ترین ابزار در سوله نیست. اما لازم به یادآوری است که Blink Outdoor 4 از دو باتری لیتیوم AA تغذیه می‌کند، بنابراین مصرف انرژی کمتر باعث می‌شود چراغ‌ها به معنای واقعی کلمه روشن بماند.

همچنین: Nanoleaf به تازگی اولین چراغ های کریسمس دارای گواهینامه Matter را راه اندازی کرده است

  4 بهترین لپ تاپ گیمینگ (2024): از ارزان تا پریمیوم

از آنجایی که باتری آن کار می‌کند، نمی‌توانید دوربین Blink Outdoor 4 Spotlight را برای تامین نور محیط پیکربندی کنید، زیرا در عرض چند هفته باتری خالی می‌شود. وقتی دوربین را برای ضبط تنظیم می‌کنید و چراغ‌ها همزمان با تشخیص حرکت روشن می‌شوند، چراغ‌ها می‌توانند هر بار تا پنج دقیقه روشن بمانند. این برای آن لحظات کوتاه عمل بیش از اندازه کافی است.

چشمک زدن دوربین Spotlight Outdoor 4

ماریا دیاز/ZDNET

علاوه بر تنظیم نورافکن، برنامه Blink همچنین به شما امکان می‌دهد حساسیت تشخیص حرکت را سفارشی کنید، سطح باتری خود را بررسی کنید و مناطق حرکت، زمان‌های شروع مجدد، حرکت مدت کلیپ، تنظیمات دید در شب، مناطق حریم خصوصی و غیره را پیکربندی کنید.

اما نکته منفی این است که برخی از ویژگی‌های دیگر، از جمله تشخیص افراد، فقط با a در دسترس هستند طرح اشتراک چشمک زن.

همچنین: بسته استارت خانه هوشمند: 5 دستگاهی که زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند

دو سطح از طرح اشتراک Blink وجود دارد: یک طرح پایه با 3 دلار در ماه و یک طرح پلاس با 10 دلار در ماه. بدون برنامه، می‌توانید پخش زنده را هر بار تا پنج دقیقه مشاهده کنید و اعلان‌های فعال‌شده با حرکت را دریافت کنید. اگر می‌خواهید کلیپ‌ها را ذخیره کنید، باید یک ماژول Sync 2 را با یک USB Stick اضافه کنید، که دستگاهی است که به آن وصل می‌کنید.

طرح پایه از یک دستگاه، تا 90 دقیقه پخش زنده مداوم، تا 60 روز ذخیره سازی ابری، شناسایی افراد، عکس برداری، اشتراک گذاری ویدیو و دسترسی سریع به کلیپ های ویدیویی پشتیبانی می کند. طرح پلاس امکان تکرار هشدارهای حرکتی را تا 24 ساعت، پوشش گارانتی طولانی‌تر و 10 درصد تخفیف دستگاه‌های Blink در Amazon.com را می‌دهد.

  بررسی گلکسی S24 Ultra؛ مجموعه‌ای از بهترین‌های دنیای موبایل

مشاوره خرید ZDNET

پس از حدود یک هفته استفاده از دوربین نورافکن Blink Outdoor 4، خوشحالم که راه حل قابل اعتمادی برای مشکل قسمت تاریک باغم پیدا کردم. من هنوز در نسخه آزمایشی رایگان هستم، بنابراین برخی از مزایای اشتراک را دریافت می‌کنم، اما کنجکاو هستم که ببینم دوربین بدون طرح پولی چگونه عمل می‌کند و آیا دوربین به همان اندازه قابل اجرا است یا خیر. بنابراین.

چیزی که بیشتر به آن علاقه دارم این است که ببینم عمر باتری چقدر است و آیا می توانم بیش از یک سال از دوربین استفاده کنم، به خصوص که من روزانه شب ها بیرون می روم.

همچنین: این پاسخگوترین دوربین امنیتی بی سیمی است که من آزمایش کرده ام، اما مشکلی وجود دارد

نورافکن های ارزان قیمت در فضای باز با باتری با قیمت کمتر از 100 دلار وجود دارد که به دوربین نورافکن Blink Outdoor 4 ارزش پولی خوبی می دهد. حتی چشمک زدن Outdoor 3 با پایه پروژکتور LED به قیمت 84 دلار به فروش می رسد.

اما این نورافکن ها اغلب پنل های خورشیدی دارند یا هر چند ماه یکبار باید شارژ شوند. دوربین نورافکن Blink Outdoor 4 یک گزینه منحصربه‌فرد است که نیازی به جدا ، آن هر سه ماه برای شارژ مجدد یا قرار دادن آن در جایی که نور خورشید به آن می‌تابد نیست.

منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/a-battery-powered-floodlight-camera-was-exactly-what-my-dark-backyard-needed/#ftag=RSSbaffb68