طرح های حفاظت از دستگاه مانند بیمه فناوری هستند

هیچ ، دستگاه یا وسیله جدیدی را با پیش بینی روزی که کار نمی کند خریداری نمی کند. اما حوادث، خرابی ها و سایر بلایای طبیعی می توانند اتفاق بیفتند – و اغلب اتفاق می افتد. و وقتی اینطور است، آرزو می کنیم که ای کاش گزینه ای بهتر از خرید دوباره همه چیز وجود داشت.

برنامه های حفاظتی آسوریون اطمینان حاصل کنید که اگر بدترین اتفاق بیفتد، تلویزیون، کنسول های بازی، لوازم خانگی و موارد دیگر بدون کاهش بودجه شما تعمیر یا تعویض می شوند. سه طرح برای انتخاب وجود دارد که هر کدام دارای دسته بندی خاص خود از دستگاه های موجود در پوشش هستند.

موارد ضروری را ذخیره کنید

Home+Entertainment تمام لوازم خانگی اصلی خود را تحت پوشش قرار داده است. به تلویزیون‌ها، کنسول‌های بازی، هدفون‌های بلوتوث، نوارهای صوتی و حتی روتر قابل اعتماد خود فکر کنید. اساساً، این همه چیز است که باعث می شود سرگرمی های خانگی شما کارساز باشد. و بهترین؟ هر زمان که به آن نیاز داشتید، پشتیبانی فنی زنده دریافت می کنید. جدیدترین طرح Asurion به گونه‌ای طراحی شده است که موسیقی، فیلم‌ها و موارد دیگر را بدون هیچ مشکلی پخش کند.

با Home+ بزرگ شوید

Home+ پوشش خود را به فناوری های بیشتری در خانه گسترش می دهد. شما تمام پوشش دستگاه های خانگی و همچنین محافظت از محصولات خانه هوشمند، فناوری اداری و دستگاه های پوشیدنی را دریافت خواهید کرد. ما در مورد رایانه ها، هارد دیسک های اکسترنال، ساعت های هوشمند، تبلت ها و چاپگرها صحبت می کنیم که همه اینها شامل می شوند. با Home+، نصب 49 دلاری برای دستگاه‌های هوشمند، پشتیبانی فنی 24 ساعته، ذخیره‌سازی ابری و نظارت بر امنیت دیجیتال دریافت می‌کنید.

  شکاف نوآوری در گوشی های پرچمدار اندرویدی؛ وضعیت چگونه تغییر می کند؟

چیزها را در حال پختن (و تمیز ،) نگه دارید

دستگاه + یک شبکه ایمنی برای اکثر لوازم اصلی فراهم می کند. همه مارک‌ها تحت پوشش هستند و Appliance+ می‌تواند از دستگاه‌هایی که حتی هنوز خریداری نکرده‌اید محافظت کند. خواه قهوه‌ساز شما تصمیم بگیرد یک روز صبح خاموش شود یا مایکروویو شما صدای بوق را در وسط شام تشخیص دهد، Appliance+ پشت شماست. مانند تمام برنامه‌های Asurion، هیچ کارمزد یا محدودیتی در تعداد ادعاهایی که می‌توانید با این برنامه داشته باشید وجود ندارد.

همه محصولات واجد شرایطی که مالک یا خریداری می‌کنید، هستند تحت پوشش طرح Asurion شما، بدون حداکثر. و با هر یک از این سه طرح، تعمیرات و تعویض تازه شروع کار است.

معاملات Mashable

از یک طرف، Asurion تضمین می کند که ارائه یک ادعا بدون دردسر است. شما هرگز مجبور نخواهید بود رسیدی را نشان دهید، که باعث می‌شود تعمیر یا تعویض دستگاهتان سریع و آسان شود. علاوه بر این، دارندگان طرح Asurion از پشتیبانی 24/7 همیشه در دسترس بهره می برند. بنابراین اگر تلویزیون شما در نیمه شب خاموش می شود، یک متخصص Asurion می تواند شما را در مراحل بعدی راهنمایی کند.

پس از خرید بسته، قیمت ها هرگز تغییر نمی کند و اگر به هر دلیلی نیاز به کنسل داشته باشید، بدون دردسر است. بنابراین امروز در Asurion ثبت نام کنید و جایگزینی پرهزینه را به گذشته تبدیل کنید.

منبع: https://mashable.com/ad/deals/protect-your-devices-with-asurion