طوفان‌های زامبی آهسوکا اسباب‌بازی‌های مجللی را که شایسته آن هستند دریافت می‌کنند

تصویری از مقاله با عنوان طوفان‌های زامبی آهسوکا اسباب‌بازی‌های مجللی را که شایسته آن هستند دریافت می‌کنند

تصویر: اسباب بازی های داغ

اگر فکر می کردید می شود هاسبرو که دستش را گرفت آهسوکاسرباز مورد استفاده مجدد قرار می گیرددوباره فکر کنید: Hot Toys اولین نگاه واقعی ما را به ما می دهد پرتاب شده است و ازدواج نامقدس مادران بزرگ بقایای شاهنشاهی و خواهر شب جادوگری به شکل شکل… اگرچه احتمال زیادی وجود دارد که هر آنچه که هاسبرو برای آنها در نظر گرفته است، قبل از اینکه این دو چهره گران قیمت در قفسه‌ها قرار گیرند، در دسترس باشد.

هات تویز از جدیدترین محصولات اضافه شده خود رونمایی کرده است جنگ ستارگان خط جهان از آهسوکا در قالب Night Trooper – پیاده نظام های سحابی و زامبی شده در زره Kintsugi نیروهای امپراتوری باقی مانده Thrawn پس از تبعید آنها در Peridea – و آنها فرمانده، کاپیتان انوک. هر فیگور در مقیاس 1/6 با انواع لوازم جانبی مشابه همراه است: Enoch و Night Trooper هر دو با پایه‌ها و همچنین هفت تکه دست قابل تعویض برای حالت‌های مختلف، از جمله نگه داشتن سلاح‌های مربوطه خود، ارائه می‌شوند. Enoch با بلستر سفارشی خود، یک نسخه اصلاح شده از تپانچه SE-14 که با Night Trooper ارائه می شود، ارائه می شود، در حالی که دومی همچنین شامل یک تفنگ بلستر استاندارد Imperial E11 است.

لوازم جانبی اسپارتانی، اما این تمام چیزی است که واقعاً برای Stormtroopers نیاز دارید – و جذابیت در اینجا بیشتر در زیبایی شناسی است که به زره آنها اضافه شده است تا یک سری لوازم جانبی. Enoch و Night Trooper بسیار عالی به نظر می رسند، همانطور که جلوه تروق طلایی روی زره ​​آن ها دیده می شود – و پارچه قرمزی که Nightsister روی دومی می پیچد نیز بسیار خوب عمل می کند. متأسفانه، شما مدت زیادی منتظر خواهید بود تا یکی از آنها را به دست آورید: انتظار می رود Enoch و Night Trooper در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 با قیمت های نامشخصی عرضه شوند (این از Hot Toys است، بنابراین می توانید فرض کنید “یک مقدار زیادی”). برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید!

  شکاف نوآوری در گوشی های پرچمدار اندرویدی؛ وضعیت چگونه تغییر می کند؟

منبع: https://gizmodo.com/ahsoka-night-troopers-hot-toys-captain-enoch-star-wars-1851115420