مردان کمتر از زنان اطلاعات منفی در مورد زندگی خود به اشتراک می گذارند

یک مطالعه جدید نشان می دهد که احتمال ابتلای مردان بیشتر از زنان است اشتیاق کمتر آنها اطلاعات منفی برای گفتن دارند. در مورد اخبار مثبت، هر دو جنس تمایل دارند اطلاعات خود را به طور مساوی به اشتراک بگذارند. مردان احتمالاً بیشتر از زنان به ظاهر خود در چشم دیگران اهمیت می دهند و نمی خواهند گفتن چیزهای منفی روی تصویر اجتماعی آنها تأثیر بگذارد.

بر اساس مقاله ای که در مجله روانشناسی اجتماعی تجربی منتشر شده است، زنان بیشتر اخبار و مطالب منفی را گزارش می کنند، در حالی که مردان اشتیاق کمتری به آن نشان می دهند. این ممکن است به این دلیل باشد که مردان بیشتر از زنان به نحوه نگاه دیگران به آنها اهمیت می دهند. مردان با بازگو ، اطلاعات مثبت بیشتر احتمال دارد تأثیر مثبتی بر بهبود خود و تصویر اجتماعی خود داشته باشند.

نتایج سه آزمایش بر روی بیش از 1000 نفر

با توجه به اینکه در دنیای امروزی مردم به راحتی اطلاعات را در چندین پلتفرم به صورت روزانه ارسال می کنند، مطالعه جدید بینش هایی را در مورد نحوه اشتراک گذاری اطلاعات و همچنین پیامدهای به اشتراک گذاری این اطلاعات در عصر دیجیتال ارائه می دهد.

برای بررسی تفاوت های جنسیتی در به اشتراک گذاری انواع مختلف اطلاعات، محققان سه آزمایش مختلف را بر روی بیش از 1000 نفر انجام دادند. در آزمایش اول، آزمودنی‌ها باید زمان‌هایی را گزارش می‌کردند که احساس تشنگی می‌کردند تا اطلاعاتی در مورد خود به دیگران نشان دهند. آنها سپس باید بگویند که آیا واقعاً اطلاعات را به اشتراک گذاشته اند یا خیر. دو آزمایش دیگر برای به دست آوردن کمیت و توزیع این آمار بین مردان و زنان انجام شد.

  جذابیت ژان کلود ون دام "نماد جذابیت" سال های دور در آستانه 63 سالگی

بر اساس نتایج و داده‌های آماری این آزمایش‌ها، اگر اطلاعات مثبت باشد (مثلاً در مورد ترفیع)، مردان و زنان تمایل یکسانی را نشان می‌دهند، اما زمانی که اطلاعات منفی است (مثلاً در مورد عدم موفقیت در ترفیع). ، مردان کمتر تمایل به ارتقا دارند. بگو.

این مطالعه همچنین نشان داد که زنان از نظر میزان افشاگری با مردان مقایسه می شوند رضایت بیشتر شما دارید، در حالی که اکثر شرکت کنندگان مرد بیشتر هستند پنهان شدن افکار و احساسات مایل بودند، حتی زمانی که بهتر بود با دیگران به اشتراک گذاشته می شدند.

به اشتراک گذاری اطلاعات در عصر دیجیتال به طور فزاینده ای رایج و ثابت شده است. ظهور رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های ارتباطی دیجیتال سطوح بی‌سابقه‌ای از اشتراک‌گذاری اطلاعات را ممکن کرده است که ممکن است پیامدهای اجتماعی و روانی داشته باشد.

منبع: https://digiato.com/health/men-less-likely-than-women-to-share-negative-information