طبق گزارش ها، ایلان ماسک نام های کاربری و شناسه ها را به قیمت 50 هزار دلار به فروش می رساند

در حالی که X برای کسب درآمد و حفظ کاربران تلاش می کند، مدیر عامل شرکت ایلان ماسک در تلاش است تا با فروش حساب های استفاده نشده، سود خود را متعادل کند.

با توجه به ایمیل های به دست آمده توسط فوربس، تیمی به نام @Handle در حال ایجاد بازاری برای خرید نام‌های کاربری بلااستفاده مانده توسط افرادی است که در ابتدا آنها را ثبت کرده‌اند. و هزینه آنها چقدر است؟ در بعضی موارد، فوربس گزارش، مبلغ یکجا 50000 دلار است.

ایمیل های بررسی شده توسط فوربس توسط کارمندان فعال X ارسال شده اند و “به طور کامل برای محافظت از ناشناس بودن گیرندگان آنها منتشر نشده اند.”

همچنین ببینید:

ماسک توییتر را در 12 ماه نابود کرد. بگذار آن غرق شود.

ماسک در یک پست اکتبر 2022، تنها چند روز پس از به دست آوردن این پلتفرم، گفت که “قطعا” قصد دارد با حساب های استفاده نشده مقابله کند. در نوامبر 2022، او اعلام کرد که چنین است “با هدف شروع انتشار (دسته های استفاده نشده) در ماه آینده.” ماه بعد او در 9 دسامبر توییت کرد توییتر به زودی فضای نامی را برای 1.5 میلیارد حساب آزاد می کند.

در ماه می، ماسک توییت کرد این شرکت «پاکسازی حساب‌هایی را که برای چندین سال هیچ فعالیتی نداشتند» آغاز کرده بود، که باعث شد برخی از کاربران از شرکت بخواهند از حساب‌های غیرفعال دارندگان متوفی صرفه‌جویی کند.

فروش نام‌های کاربری برخلاف شرایط خدمات پلتفرم است، زیرا این پلتفرم با نام توییتر شناخته می‌شود، اگرچه بازار سیاهی برای دستگیره‌ها وجود دارد. در زمان انتشار، یک مقاله کمکی در مرکز راهنمای X همچنان گفته بود: “تحریک ، نام کاربری توسط قوانین X ممنوع است… ما نام های کاربری اسکوات شده را فاش نخواهیم کرد مگر اینکه در صورت نقض علامت تجاری… تلاش برای فروش، خرید یا درخواست سایر اشکال پرداخت در ازای نام کاربری نیز تخلف است و ممکن است منجر به تعلیق دائمی حساب شود.

  آیا هند با رمزنگاری تمام شده است؟

منبع: https://mashable.com/article/x-twitter-user-names-and-handles-marketplace