نه، عنکبوت ها نمی خواهند با کره بدن ویروسی شما جفت شوند

دختران مراقب پوست، نترسید: مرطوب کننده شما احتمالا عنکبوت ها را جذب نمی کند.

کره بدن Delícia Drench Sol de Janeiro که در اوایل این ماه عرضه شد، به سرعت به محصولی مقدس در میان علاقه مندان به مراقبت از پوست تبدیل شد. به گفته وب سایت برند، علاوه بر اسید هیالورونیک، لوسیون حاوی مواد زرق و برق دار مانند رزین کوپایبا، روغن دانه گل ساعتی و هیبیسکوس پری بیوتیک است تا رطوبت را حفظ کرده و پوست خشک شده و “کدر” را تسکین دهد. با رایحه آلو مخملی، ارکیده وانیلی و چوب صندل برای “تجربه ای تقویت کننده ذهن” و بسته بندی شده در شیشه های بنفش بسیار زیبا، کره بدن 48 دلاری مطمئنا یکی از اصلی ترین محصولات زیبایی و ویدئوهای GRWM خواهد بود.

سول دو ژانیرو در فضای مجازی منتشر شد اگرچه کره بدن ممکن است برای انسان غیرقابل مقاومت باشد، اما بعید است که برای عنکبوتیان منفرد تحریک کننده ، باشد.

کاترین اسکات، اکولوژیست رفتاری عنکبوت و دانشجوی فوق دکترا در آزمایشگاه لیمن دانشگاه مک گیل، به TechCrunch گفت که جفت گیری عنکبوت گرگ شامل نشانه های بصری و ارتعاشی است، نه فقط بو.

اسکات گفت: “آنها دید عالی (برای عنکبوت ها) دارند و فقط به سمت منبع بو نمی دوند، حتی اگر بوی یک جفت بالقوه را بدهد، مگر اینکه شبیه عنکبوت باشد.”

این محصول زمانی محبوبیت خود را در محافل زیبایی آغاز کرد که بررسی های اولیه آن را به دلیل خواص آبرسانی و رایحه مقاومت ناپذیرش ستایش کردند، اما این هفته پس از اینکه یک منتقد Sephora معروف به chemkats ادعا کرد که این عطر “عنکبوت های گرگ” را جذب می کند، در رسانه های اجتماعی رایج منتشر شد.

“من می خواستم آنها را خیلی دوست داشته باشم، اما یکی از مواد تشکیل دهنده مانند کریپتونیت برای عنکبوت های گرگ است!” وقتی من آن را فوراً قرار می دهم، یکی بیرون می آید،” منتقد نوشت.

آنها افزودند که به طور معمول “هر 3 سال یا بیشتر” یک عنکبوت می بینند، اما از زمان استفاده از لوسیون، آنها گفتند که شروع به دیدن عنکبوت های گرگ “هر روز” کرده اند.

چمکاتس ادامه داد: “اوه و یک بار عنکبوت می خواست هر ماده ای را بخورد، آنقدر بد بود که مرا تعقیب کرد.” «انگار پیروی از رایحه مشروع است.»

  بریتانیا در حال ساخت سریع ترین ابررایانه هوش مصنوعی با هزینه ۲۷۳ میلیون دلار است

یک نفر ادعا کرد که عنکبوت گرگ پس از استفاده از لوسیون همسرشان آنها را گاز گرفته است. یکی دیگر از منتقدان Sephora نوشت: “عنکبوت ها آن را دوست دارند، و همینطور افرادی که در آسانسور هستند.” » یکی از کاربران ردیت گفت که محصول برند دیگری – معروف به “، برزیلی بام بوم” – را روی یک دستمال کاغذی و لوسیون برند دیگری را روی دستمال کاغذی دیگر قرار داده است و عنکبوت ها فقط به دستمال سول دژانیرو علاقه ای نشان نمی دهند. تولید – محصول.

اسکات اشاره کرد که عبارت “عنکبوت گرگ” می تواند برای “کل خانواده عنکبوت ها” با نام علمی Lycosidae به کار رود. چیزی که بسیاری از مردم ممکن است به اشتباه به عنوان “عنکبوت گرگ” اشتباه بگیرند، احتمالاً عنکبوت های خانگی از خانواده Agelenidae هستند که رفتار و تعامل شیمیایی متفاوتی دارند.

اگر کاربران به درستی عنکبوت های عنکبوتی خود را به عنوان عنکبوت گرگ شناسایی کنند، از نظر فنی ممکن است که این لوسیون حاوی ترکیباتی باشد که عنکبوت ها می توانند آن ها را مطالعه کنند زیرا معتقدند سیگنال های شیمیایی مرتبط با طعمه خود را ردیابی می کنند.

او ادامه داد: «اما داستان عنکبوت در تعقیب شخصی که آن را حمل می‌کند، پابرجا نیست. این صدا زمانی معمول است که مردم در نزدیکی یک عنکبوت زیاد حرکت می‌کنند و عنکبوت می‌ترسد، بنابراین سعی می‌کند برای پوشش بدود، اغلب در سایه شخص – و به نظر می‌رسد کسی است که او در حال «حمله ،» است در حالی که در واقع او دارد. سعی می کند پنهان شود.»

او گفت که عنکبوت‌های گرگ “شکارچیان بصری” هستند و فقط سعی می‌کنند هدفی کوچک‌تر از خودشان را شکار کنند، و از خون انسان تغذیه نمی‌کنند، آنها به طور کلی هیچ دلیلی برای نزدیک شدن به انسان ندارند.

داستان منتقد اصلی به خصوص مشکوک است زیرا آنها نظرات مشابهی از Sephora درباره محصولات زیبایی جذاب عنکبوت، از جمله یک بررسی تقریباً مشابه در یک محصول دیگر Sol de Janeiro در ماه مارس سال جاری به جای گذاشتند. در بررسی سال 2022 دو محصول مختلف BondiBoost، chemkats ادعا کرد که عنکبوت‌ها به دلیل بوی محصولات همچنان روی سرشان فرود می‌آیند.

  سامسونگ اولویت های خود را برای سال 2024 اعلام کرد. تمرکز بر هوش مصنوعی

یکی از کاربران ردیت در موضوعی که به دیگران در مورد کمکت‌ها هشدار می‌دهد، نوشت: «اینکه آیا آنها فقط سعی در تفریح ​​دارند یا واقعاً از سول دو ژانیرو شکایت دارند، نامشخص است. “آنچه واضح است این است که آنها در تلاشند اطلاعات نادرست منتشر کنند… من می دانم که این سرگرمی و بازی بود، اما من فقط می خواستم قبل از اینکه وسعت بیشتری پیدا کند، این موضوع را از بین ببرم.”

اما هیستری در مورد کره بدن در حال حاضر گسترش یافته است و بسیاری از مردم – از جمله رسانه ها – به نظر Reddit در مورد “فرومون” در این محصول اشاره کرده اند. در پاسخ به موضوع کره بدن، یکی از کاربران Reddit اظهار داشت که مواد شیمیایی موجود در محصول Sol de Janeiro در فرمون‌های عنکبوت نیز یافت می‌شود و ترکیب مناسب این ترکیبات “می‌تواند باعث تشنه پسران عنکبوتی در باغ شما شود.” “

به نظر می رسد که نظر دهنده به مقاله ای در سال 2009 استناد می کند که ترکیباتی را در تار عنکبوت های ماده که از نظر ، پذیرا هستند، شناسایی کرده است، که نشان دهنده “اجزای احتمالی فرمون” است. محققان همچنین دریافتند که ترکیبی از دو ترکیب شناسایی شده، فارنسیل استات و هگزادسیل استات، عنکبوت های نر را جذب می کند. هر دوی این ترکیبات در محصولات آرایشی به دلیل عطر و بافتشان استفاده می شود، اما در کره بدن ویروسی استفاده نمی شود.

سول دو ژانیرو در استوری اینستاگرام که پنجشنبه منتشر شد، گفت: «همه محصولات ما، از جمله کره بدن جدید Delicia Drench و میست عطر آتی Cheirosa 59، فاقد فارنسیل استات، دی ایزوبوتیل فتالات و هگزادسیل استات هستند. “بنابراین، اگرچه ممکن است توجه زیادی از سوی مردم جلب شود، اما از سوی عنکبوتیان مورد توجه قرار نخواهند گرفت (حتی اگر ما همه موجودات سول دو ژانیرو را دوست داریم. امیدوارم این نگرانی ها برطرف شود و سال نو 2024 مبارک باشد!”

اسکات گفت، حتی اگر محصولات حاوی این ترکیبات باشند، مانند بسیاری از محصولات آرایشی، این سند فقط اجزای فرمون ، محصولات ماده یک گونه خاص از عنکبوت را شناسایی می کند. فرومون ها توسط اعضای یک گونه برای برقراری ارتباط با یکدیگر و ارائه اطلاعات خاص گونه مانند سن، جنس و تجربه جفت گیری قبلی استفاده می شود.

  اینستاگرام یک بازی جالب را به قسمت چت + فیلم خود اضافه کرده است

بسیاری از فرومون‌های عنکبوت که برای ارتباط ، استفاده می‌شوند کوتاه‌برد هستند و نیاز به تماس مستقیم دارند، با این که عنکبوت اساساً ابریشم یا بدن فرد دیگری را مزه می‌کند تا تشخیص دهد که آیا درست است یا نه. گونه و جنس مناسب قبل از نزدیک شدن و تلاش برای خواستگاری. و جفت گیری اسکات افزود.

به عبارت دیگر، ترکیباتی که یک گونه از عنکبوت را جذب می کنند، گونه ای دیگر مانند عنکبوت گرگ یا عنکبوت خانگی را جذب نمی کنند.

آنچه که ما در اینجا بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم، کایرومون ها هستند، که مواد شیمیایی اطلاعاتی تولید شده توسط یک گونه (مانند فرمون حشره، که برای ارتباط بین نر و ماده آن گونه در نظر گرفته شده است) توسط یک گونه دیگر (عنکبوت) استفاده می شود که این گونه نیست. یکسان. اسکات گفت که دریافت کننده مورد نظر پیام شیمیایی.

به عنوان مثال، برخی از عنکبوت‌های گرگ از کایرومون‌ها استفاده می‌کنند تا از عنکبوت‌های بزرگ‌تری که ممکن است آنها را شکار کنند اجتناب کنند، یا در مناطقی شکار می‌کنند که طعمه بیشتری برای آنها وجود دارد. تحقیقات در مورد ترکیبات خاصی که فرمون‌های عنکبوت گرگ را می‌سازند محدود است، اما محصولات زیبایی رایج بعید است که آنها را به جنون شکار (یا جفت‌گیری) برانگیزند.

این خبر بدی برای کسانی است که قصد داشتند ارتشی از عنکبوت ها را جمع آوری کنند، مانند یکی از کاربران Reddit که از دیگران خواسته بود کره بدن ناخواسته را برای آنها بفرستند.

“من معتقدم که آفت کش ها می توانند مضر باشند، حتی اگر ضروری باشند، و عنکبوت ها یک راه طبیعی برای جلوگیری از افزایش جمعیت آفات هستند! » کاربر گفت. با بر عهده گرفتن قسمت اول این پروژه در زمستان، می توانم ارتش عنکبوت هایم را در زمانی که آب و هوا برای زنده ماندن آنها مناسب است آزاد کنم و وظیفه کشتن آن پشه های لعنتی را انجام دهم.

منبع: https://techcrunch.com/2023/12/29/no-spiders-dont-want-to-mate-with-your-viral-body-butter-sol-de-janeiro-sephora/