لوازم جانبی Meta Quest 3 50 دلاری که بدون آن نمی توانم زندگی کنم (و چگونه آن را به صورت رایگان دریافت کنم)

جستجوی اهداف 3

ژوئن Wan/ZDNET

نکات کلیدی ZDNET

  • THE لنزهای اصلاحی Zenni VR یک راه مقرون به صرفه، ساده و موثر برای افزایش تجربه Quest 3 شما هستند.
  • آنها را می توان با محدوده Sphere (SPH) 9.00- تا 6.00+ و محدوده سیلندر (CYL) 4.00- تا 4.00+ تجویز کرد.
  • شما باید حدود یک هفته برای تحویل صبر کنید، اما برای یک محصول سفارشی در تعطیلات پایان سال نسبتا سریع است.

من بیشتر و بیشتر وقت خود را صرف Meta Quest 3 می کنم. شاید این من بودم که در طول فصل تعطیلات مدتی از کار افتادم، شاید هدست فقط یک ظرف فوق العاده برای سرگرمی همه جانبه باشد، یا شاید از زمان نصب یک عینک با لنزهای طبی بالاخره توانستم به راحتی از هدست واقعیت مجازی استفاده کنم بدون اینکه عینکم مانع شود.

همچنین: محصول سال ZDNET: Meta Quest 3 شوکر بی صدا سال 2023 است.

احتمالاً کمی از همه چیز است، اما من به لنزهای طبی Zenni گل می دهم. از آنجا که حتی اگر آنها فقط 50 دلار نیستند، این عینک جایگزین به راحتی لوازم جانبی جدید “باید” من برای Quest 3 هستند. آنها برای من چقدر انقلابی هستند. و اگر واقعاً بیش از 166 میلیون نفر در ایالات متحده دارای نسخه هستند، اگر این توصیه محصول را با سایر کشورهای جهان به اشتراک نگذاشتم، نادیده می‌گیرم.

متا کوئست 3

RECOMMENDDNET

لنزهای اصلاحی Zenni VR

لوازم جانبی لنز مقرون به صرفه که در واقعیت مجازی برای عینک‌زنان تفاوت ایجاد می‌کند.

می توانید لنزهای نسخه ای VR را به عنوان عینک های داخلی در نظر بگیرید، لنزهای اصلاحی که دید واضح تری از دنیای مجازی به شما می دهند. آن‌ها سال‌هاست که وجود دارند، اما فقط مشتاق‌ترین کاربران واقعیت مجازی ارزش سرمایه‌گذاری روی یک جفت را می‌دانستند (و در واقع می‌دانستند که وجود دارند.) در سال 2023، هدست‌هایی مانند Meta Quest 2 و Quest 3 محبوب‌تر و به طور گسترده پذیرفته شده‌اند. در طول این فصل خرید تعطیلات، زمانی که هر دو هدست از AirPods اپل، قهرمان سابق تجارت الکترونیک، فروش بیشتری داشتند، این موضوع کاملاً مشخص بود.

  TechCrunch Mobility: اخراج کارکنان در اپل، محاسبه قیمت خودروهای برقی و وعده دیگری برای روباتاکسی تسلا

پس چرا لنزهای اصلاحی Zenni؟ برای یک چیز، آنها دارای گواهینامه مناسب برای متا کوئست 3 هستند. نصب به همین سادگی است که قاب ها را روی لبه بیرونی لنزهای پنکیک هدست قرار دهید، تقریباً مانند روی هم چیدن آجر لگو. جعبه همراه با یک کیف حمل است که وقتی میزبان جشن تعطیلات امسال بودم و هدفون را در اختیار دوستان و خانواده قرار دادم تا آن‌ها را امتحان کنند و همچنین یک پارچه میکروفیبر برای تمیز ، به کار آمد.

لنزهای تجویزی Zenni برای Meta Quest 3\

این لنزها دارای یک کیف حمل کپسولی شکل هستند.

ژوئن Wan/ZDNET

در کمال تعجب، مجبور نبودم لنزها را مرتباً تمیز کنم زیرا دارای پوشش‌های ضد خش، ضد تابش و ضد آب هستند. من حدود دو ماه است که از لنزهای Zenni استفاده می کنم و استفاده من عمدتاً حول محور است صابر را بزن، تنیس روی میز یازدهو اخیراً خشم آسگارد 2. امیدواریم این روکش شش ماه به بعد به همان اندازه موثر باشد.

همچنین: درج لنزهای تجویزی برای هدست های واقعیت مجازی: چگونه می توان دید واضح تری به متاورس داشت

من همچنین از طرفداران این هستم که روند سفارش چقدر راحت است. هنگامی که جزئیات نسخه خود را وارد می کنید و سفارش را ثبت می کنید، ارسال حدود یک هفته طول می کشد که در این زمان از سال نسبتاً سریع است. لنزهای Zenni را می توان با محدوده Sphere (SPH) 9.00- تا 6.00+ و سیلندر (CYL) از -4.00 تا +4.00 تجویز کرد. این برای اکثر کاربران کم بینا و نزدیک بین بیشتر از آن قابل استفاده است، اما هنوز هم ارزش توجه دارد.

  آیفون 16 احتمالا رم بیشتر و وای فای سریع تری خواهد داشت

مشاوره خرید ZDNET

بنابراین، چه یک متا کوئست 3 برای خود خریده‌اید یا اخیراً یکی از آن‌ها را دریافت کرده‌اید، و معمولاً به عینک‌های طبی تکیه می‌کنید، به خودتان لطف کنید و آن را روی آن قرار دهید. 50 دلار اضافه شارژ در بالای لیست لوازم جانبی شما. از زمان استفاده از لنزهای Zenni، استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی دیگر با عینک‌هایم بسیار دشوار است – به یاد داشته باشید، این هدست‌ها فقط با مدل Quest 3 مناسب هستند و هیچ چیز دیگری. ناراحتی بلافاصله قابل توجه است.

من یک نکته خرید دیگر را به شما می گویم: با بیمه بینایی خود مشورت کنید تا ببینید آیا هزینه لنزها را پوشش می دهد یا خیر. برخی این کار را انجام می دهند و برخی نمی توانند، اما این امکان وجود دارد که شما بتوانید اهداف Zenni را بدون خرج ، یک سکه خرج کنید.

منبع: https://www.zdnet.com/article/the-50-meta-quest-3-accessory-that-i-cant-live-without-and-how-to-get-it-for-free/#ftag=RSSbaffb68