نوکیا 17 گوشی جدید را در سال 2024 معرفی خواهد کرد

اخیراً گزارش شده است که HMD برند محبوب نوکیا را کنار گذاشته تا طرفداران بازار تلفن همراه با یکی از شناخته شده ترین برندها خداحافظی کنند. حال گزارش جدیدی در تناقض با این موضوع منتشر شده و گفته است که امسال 17 گوشی جدید نوکیا وارد بازار می شود.

GSMChina که تحولات صنعت فناوری را دنبال می کند، در گزارش جدید خود توضیح می دهد که نوکیا به دنبال عرضه 17 گوشی جدید در سال 2024 است. در حالی که گزارش های قبلی حاکی از پایان نوکیا بود، قرارداد رسمی فعلی بین HMD و این برند تا سال 2026 ادامه دارد. و تا آن زمان این برند معروف در بازار تلفن همراه حضور خواهد داشت.

هیچ اطلاعات خاصی در مورد این که گوشی های نوکیا شامل چه مواردی می شوند و مشخصات آنها چیست، وجود ندارد، فقط می دانیم که این دستگاه ها با شماره مدل های مختلف از TA-1603 تا TA-1628 عرضه می شوند و احتمالاً نیازهای مختلف بازار را پوشش خواهند داد. دادند، داده خواهند شد.

همچنین در حالی که این دستگاه ها هنوز در مرحله تست هستند و تاریخ عرضه مشخصی اعلام نشده است، شایعاتی مبنی بر معرفی برخی از آنها در کنگره جهانی موبایل به گوش می رسد.

در مورد آینده، باید دید نوکیا پس از سال 2026 و پایان قرارداد فعلی خود با HMD چگونه در بازار تلفن همراه حضور خواهد داشت. نوکیا به احتمال زیاد تعداد بسیار کمتری از محصولات را با حفظ حضور خود در بازار عرضه خواهد کرد و به HMD Global اجازه می دهد تا بر بازاریابی برند خود تمرکز کند.

  یک هوش مصنوعی جدید، قدرتمند و پایدار با نسل تصویر معرفی شد

منبع: https://digiato.com/mobile/nokia-expected-launch-17-models-2024