کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O در ماه می برگزار خواهد شد

گوگل رسما آن را اعلام کرده است کنفرانس توسعه دهندگان I/O امسال 14 اردیبهشت است.25 مه 1403) برگزار خواهد شد. این غول فناوری اغلب در این کنفرانس خدمات جدیدی را معرفی می کند و گاهی شاهد محصولات سخت افزاری جدید هستیم. معمولاً تیزرهایی برای دستگاه‌های پیکسل آینده نیز وجود دارد.

گوگل مانند هر سال زمان برگزاری رویداد خود را با پازل هایی اعلام کرد. در مجموع 15 پازل وجود دارد و پس از اتمام همه آنها، گوگل تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان I/O 2024 را اعلام خواهد کرد و امسال بار دیگر شاهد این رویداد یک روزه خواهیم بود.

در این پازل ها کاربران باید مسیری را برای رسیدن سنگ مرمر به مقصد مشخص شده انتخاب کنند. شاید انجام این پازل آسان به نظر برسد، اما همانطور که گفتیم، قبل از اینکه بتوانید تاریخچه کنفرانس را خودتان ببینید، باید 15 بار آن را انجام دهید. البته افراد دیگری قبلاً این پازل ها را برای برنامه ریزی Google I/O تکمیل کرده اند.

اگرچه I/O کنفرانسی برای توسعه دهندگان است، اما همیشه چیزهای جالبی برای مصرف کنندگان وجود دارد. به عنوان مثال، سخنرانی اصلی در کنفرانس احتمالاً به برخی از ویژگی های آینده دستگاه های پیکسل و سیستم عامل اندروید اشاره خواهد کرد. این غول موتور جستجو نیز احتمالا آخرین تحولات خود را در زمینه هوش مصنوعی اعلام خواهد کرد.

Google I/O اولین بار در سال 2008 به عنوان پلتفرمی برای ارتباط و تشویق جامعه توسعه دهندگان برگزار شد و اکنون به یک رویداد سالانه مورد انتظار در دنیای فناوری تبدیل شده است.

  کاوشگر ماه اودیسه یک هفته پس از فرود نرم خود وارد خواب زمستانی می شود

منبع: https://digiato.com/finance-investment/google-io-2024-takes-place-on-may-14