گوگل به نوجوانان سراسر جهان امکان دسترسی به چت ربات هوش مصنوعی Bard خود را می دهد

در ماه سپتامبر، گوگل تجربه جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را برای نوجوانان آمریکایی باز کرد و به آنها امکان دسترسی به نتایج غنی تر با اطلاعات و پیوندهای اضافی را داد. این شرکت اکنون همچنین به نوجوانان در اکثر کشورهای سراسر جهان اجازه می دهد تا به چت ربات Bard AI خود دسترسی داشته باشند، تا زمانی که زبان آنها انگلیسی باشد و حداقل سن لازم برای مدیریت حساب Google خود را داشته باشند. توجه داشته باشید که حداقل سن مورد نیاز بسته به کشور متفاوت است، اما بین 13 تا 16 سال است.

گوگل می‌گوید نوجوانان می‌توانند از Bard برای نوشتن مشاوره بخواهند، مانند نحوه نوشتن سخنرانی رئیس کلاس، پیشنهاداتی در مورد کالج‌هایی که می‌توانند درخواست دهند، و به یافتن ایده‌های پروژه دانشگاهی کمک کنند. نمایشگاه علمی. به عبارت دیگر، سوالاتی که بچه های هم سن آنها در گوگل می پرسند. این شرکت همچنین در حال اضافه ، یک تجربه یادگیری ریاضی است، بنابراین کاربران نوجوان می توانند یک سوال ریاضی را تایپ کنند یا یک عکس از آن آپلود کنند و چت بات می تواند راه حل گام به گام خود را به آنها نشان دهد.

همانند باز ، Search Generative Experience (SGE) برای خردسالان، گوگل می گوید که “تدابیر حفاظتی مناسب” را در اختیار دارد. این شرکت به Bard آموزش داد تا محتوایی را که برای کاربران جوان‌تر نامناسب است تشخیص دهد، بنابراین هیچ پاسخ غیرقانونی یا دارای محدودیت سنی را برنمی‌گرداند.

علاوه بر این، وقتی کاربر نوجوان اولین سوال واقعی خود را می پرسد، Bard به طور خودکار ویژگی بررسی دوبار پاسخ ها را انجام می دهد، زیرا ممکن است از پدیده رایجی به نام “توهم” در LLM ها آگاه نباشد. وقتی یک ربات چت هوش مصنوعی مولد توهم می زند، به این معنی است که پاسخ های بی معنی و نادرست می دهد. گوگل می گوید به زودی دوباره بررسی خواهد کرد، به این معنی که نتایج گوگل را برای یک سوال برای همه کاربران جدید Bard در آینده برمی گرداند. برای نوجوانان، او حتی پس از اولین سوال خود “برای کمک به آنها در توسعه مهارت های اطلاعاتی و تفکر انتقادی خود” استفاده از بررسی مضاعف را توصیه می کند.

  گلدمن می گوید که استارتاپ تجارت سریع Zepto به فروش سالانه 1.2 میلیارد دلاری رسیده است

در نهایت، گوگل فرآیندی را به طور خاص برای نوجوانان جوان طراحی کرد، از جمله اینکه ویدیوی تعبیه شده زیر را به آنها نشان داد.

منبع: https://www.engadget.com/google-is-giving-teens-around-the-world-access-to-its-bard-ai-chatbot-061452172.html?src=rss