Spotify وی از برنامه های آینده خود در زمینه کتاب صوتی رونمایی کرد. در رویدادی که در دفاتر خود در نیویورک برگزار شد، این شرکت مدل کسب و کار جدیدی را ارائه کرد که از طریق آن قصد دارد بدون هزینه اضافی، 150 هزار کتاب صوتی آن را در دسترس قرار دهید مشترکین خدمات پریمیوم خودش را می گذارد
به گفته TechCrunch، این سرویس از امروز در بریتانیا و استرالیا راه اندازی می شود و پس از آن اواخر امسال در ایالات متحده عرضه می شود و در نهایت به بازارهای بیشتری عرضه می شود.
مدیر عامل Spotify درباره نرم افزار کتاب صوتی توضیح می دهد
دانیل اک، بنیانگذار و مدیر عامل اسپاتیفای در این رویداد گفت:
درست مانند موسیقی و پادکست، ما معتقدیم که بسیاری از مصرفکنندگان میخواهند و نیاز دارند به کتابهای صوتی گوش دهند. و درست مانند موسیقی و پادکستها، ما هیجانزده هستیم که ابزارهای شگفتانگیزی که ایجاد کردهایم را برای سازندگان و مصرفکنندگان خود بیاوریم، بنابراین تعداد بیشتری از این کتابهای صوتی جادویی قابل کشف است.”
Eck همچنین اشاره کرد که این تغییر باعث افزایش تعامل کاربر با Spotify و همچنین کاهش ریزش کاربران می شود. علاوه بر این، او گفت که “انعطاف پذیری زیادی به کسب و کار ما می دهد، که در نهایت به درآمد و سودآوری ما کمک می کند.”
مدیر عامل اسپاتیفای در طول سخنرانی خود همچنین اشاره کرد که بازار کتاب های صوتی در حال حاضر با توزیع و کشف دست و پنجه نرم می کند و این شرکت قصد دارد با رویکرد خود به این موضوع رسیدگی کند. Spotify همچنین قصد دارد کتاب های صوتی توصیه شده توسط تیم تحریریه و پیشنهادات شخصی سازی شده بر اساس سلیقه آنها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. دیوید کایفر، رئیس بخش کتاب های صوتی این شرکت، توضیح می دهد:
ما پیشنهادهای سرمقاله ای را ارائه خواهیم داد که توسط تیمی متفاوت از متخصصان تهیه شده است. همه اینها از طریق یک مرکز کتاب صوتی ارائه خواهد شد. همچنین پیشنهادهایی با سلیقه ارائه خواهد شد. “اینگونه است که ما شروع به یادگیری نحوه پیشنهاد عناوین مناسب برای هر یک می کنیم. شنونده.»
در نهایت، نویسندگان همچنین به ابزارهای جدیدی مانند کارت های تبلیغاتی دسترسی خواهند داشت که می توانند از آن برای جلب توجه کاربران استفاده کنند.
منبع: https://digiato.com/app/spotify-to-include-a-selection-of-audiobooks-with-its-premium-subscription