بهترین بازی های دو نفره فوتبال برای اندروید

اگر به دنبال بهترین بازی های فوتبال دو نفره برای اندروید هستید، جستجو و جستجوی شما در اینجا به پایان می رسد، زیرا با علاقه مندان به بازی مواجه شده اید که دوست دارد بازی های آنلاین و آفلاین گوشی های هوشمند را تجربه کند. فوتبال حداقل برای من هیجان انگیزترین و فوق العاده ترین بازی است و اگر به دنبال بازی های موبایلی آن هستید، فوتبال نقش جدی و ارزشمندی در زندگی شما دارد. تماشای و انجام این بازی در زمین برای سلامتی شما مفید است، اما گاهی اوقات لازم است این بازی را روی گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش HD و گرافیک پیشرفته تجربه کنید تا حس واقعی را به شما القا کند.

صدها بازی فوتبال آنلاین چند نفره در حال حاضر در دسترس هستند، اما همه علاقه مند به بازی آنلاین نیستند. همچنین اولین مشکل این گونه بازی ها این است که نیاز به اینترنت فعال، پایدار و پرسرعت دارند و اگر اینترنت ضعیفی داشته باشید، برخلاف آنچه گفتیم، تجربه شما در وسط بازی به کلی از بین می رود، زیرا عملکرد، گرافیک و همه چیز به طور کامل نابود خواهد شد. ناگفته نماند که انجام بازی های آنلاین بیشتر از بازی های آفلاین باتری گوشی شما را خالی می کند.

بازی های فوتبال چند نفره زیادی وجود دارد، اما همه آنها عالی نیستند. با این حال، ما یک لیست آزمایش شده و آزمایش شده در اختیار شما قرار داده ایم. ما همه برنامه‌های موجود در این لیست را به طور عمیق با هم مقایسه کرده‌ایم، به همین دلیل است که بهترین بازی‌های فوتبال دو نفره برای اندروید را ارائه کرده‌ایم. از طریق این بازی ها می توانید علاوه بر میدان رقابت واقعی، مهارت ها و توانایی های خود را بر روی صفحه نمایش گوشی نیز به نمایش بگذارید. با Vijayattu همراه باشید.

مطالب پیشنهادی:مصرف اینترنت برای بازی های آنلاین چقدر است؟برای کسانی که می خواهند معمای استفاده از اینترنت خود را حل کنند
مصرف اینترنت برای بازی های آنلاین چقدر است؟

فهرست مطالب

پیشنهاد

01. رویای لیگ فوتبال (DLS)

بهترین بازی های دو نفره فوتبال برای اندروید

Dream League Soccer یکی از بهترین و شگفت انگیزترین عناوین فوتبال برای موبایل است. این عنوان شامل بازی‌های کامل، تیم‌های کامل و عرصه‌ای پر از اکشن است. در واقع، ما از یک بازی ساده و در عین حال قدرتمند فوتبال پشتیبانی می کنیم که حس تجربه واقعی را به شما می دهد. همچنین می توانید از 3500 بازیکن حرفه ای برای ساخت تیم رویایی خود استفاده کنید.

همچنین در این بازی می توانید به شبکه وای فای محلی خود متصل شوید و با دیگران به صورت تیمی در مقابل یک تیم بازی کنید. اگر از طرفداران فوتبال هستید و به دنبال تجربه بازی با کنسول در گوشی خود هستید تا بتوانید کنترل بیشتری بر بازیکنان و بازی داشته باشید، Dream League Soccer راه حلی برای شماست.

  فضانورد ایتالیایی به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب می شود

02. PES فوتبال الکترونیکی

بهترین بازی های دو نفره فوتبال برای اندروید

توسعه دهندگان کونامی با الهام از بازی کنسول محبوب PES، عنوان مشابهی به نام eFootball PES را برای موبایل ساخته اند. یک مسابقه محلی را با دوستان خود در این عنوان تجربه کنید یا دوستان خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و این عنوان را با هم به صورت آنلاین تجربه کنید، یکی از بهترین بازی های فوتبال دو نفره اندروید.

03. فوتبال افراطی

بهترین بازی های دو نفره فوتبال برای اندروید

Extreme Football یک بازی چند نفره شگفت انگیز است که در آن می توانید در تیم های سه نفره و با دوستان خود در مقابل گروه های دیگر از سراسر جهان بازی کنید. این بازی سرگرم کننده دارای سیستم کنترل بسیار خوبی است که در آن پاس دادن، دریبل زدن و هر حرکت دیگری به صورت عالی و روان طراحی شده است. این بازی همچنین دارای گرافیک خیره کننده ای است که حس واقعی را در طول تجربه به شما می دهد.

می توان گفت ما در کنار عنوانی هستیم که هر فوتبالیستی باید حداقل یک بار آن را امتحان کند. برخی از بررسی ها در برنامه Google Play نشان می دهد که این عنوان گاهی اوقات به دلایل نامعلومی از کار می افتد. به هر حال فراموش نکنید که از این بازی دیدن کنید و خودتان آن را امتحان کنید.

مطالب پیشنهادی:داستان ما، گیمرهای ایرانی با بازی های آنلاین ویجی کیست؟
داستان ما، گیمرهای ایرانی با بازی های آنلاین ویجی کیست؟

04. اعتصاب فوتبال

بهترین بازی های دو نفره فوتبال برای اندروید

Football Strike یک بازی چندنفره است که در آن ضربات آزاد می زنید. همچنین می توانید به صورت حرفه ای برای خود نامی دست و پا کنید. در واقع شما با یک بازی رایگان روبرو هستید که می توانید آن را با دوستان خود امتحان کنید. بسته به زمان محدود خود، برای جمع آوری امتیاز سریع به گل بزنید یا در حالت ضربه آزاد به عنوان مهاجم و دروازه بان بازی کنید. در Football Strike شما همچنین می توانید مهاجم و دروازه بان خود را طراحی کنید، سبک خود را در رنگ های تیمی و موارد دیگر نشان دهید. این عنوان ساده با گیم پلی سریع خود به راحتی قابل تجربه است و لذت مسابقه ای بی پایان را برای شما فراهم می کند.

05. ضربه پایانی

بهترین بازی های دو نفره فوتبال برای اندروید

Final Kick یکی از بهترین بازی های فوتبال دو نفره اندروید است و به دو صورت آنلاین و آفلاین در دسترس است. اگرچه در حالت آفلاین فقط 20 مسابقه محلی را می بینیم، اما این کافی است تا شما را سرگرم کند تا حوصله تان سر نرود. این بازی توسط شرکت Ivanovich Games ساخته شده است. طراح بازی این عنوان را با در نظر گرفتن تمام جنبه های بازی توسعه داده است.

در عنوان Final Kick شما از ضربات پنالتی در بازی لذت خواهید برد که انگار در فینال یک مسابقه فوتبال هستید. با این بازی چند نفره شگفت انگیز، شما این فرصت را دارید که با بهترین تیم فوتبال جهان به لطف رکورد گلزنی عالی آن، بازی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با تمرین و تیراندازی با جلوه های ویژه بازی، در ضربات فوتبال مهارت پیدا کنید. شما همچنین باید با پاک ، توپ ها به عنوان دروازه بان و مواردی از این دست به فهرست قهرمانان جهان برسید.

06. لیگ جهانی فوتبال

بهترین بازی های دو نفره فوتبال برای اندروید

لیگ جهانی فوتبال یک عنوان واضح، خوش ساخت و شبیه ساز فوتبال است. این بازی همچنین محیطی شگفت انگیز را برای طرفداران فوتبال فراهم می کند. این عنوان با حضور حدود 60 تیم ملی، 60 باشگاه و بیش از دو هزار بازیکن، دارای چهار حالت مختلف از جمله نمایشگاه، لیگ، تمرین و جام می باشد. لیگ جهانی فوتبال یک شبیه سازی عالی است و حس واقعی را به شما القا می کند. به عنوان مثال، می توانید از دریبل یا شوت زنی هیجان انگیز و بسیاری از ویژگی های دیگر به طور کامل لذت ببرید. ویدئوهای حرکات شما نیز ذخیره می شود تا بتوانید دوباره حرکات دقیق خود را تماشا کنید. ناگفته نماند که این بازی به 15 زبان مختلف نیز موجود است.

  گوش ها و چشمان شما می توانند با یکدیگر صحبت کنند

07. نتیجه! قهرمان

بهترین بازی های دو نفره فوتبال برای اندروید

“قهرمان باش” دقیقا اولین جمله از توسعه دهندگان Score است! قهرمان در این عنوان است، شما می توانید پاس داده، تیراندازی کنید و همانطور که می خواهید به موقعیت افسانه ای خود در بازی دست پیدا کنید. اگر 700 مرحله از چالش های مختلف را با موفقیت پشت سر بگذارید، بازی عنوان قهرمان را به شما می دهد. علاوه بر این، این بازی دارای نمرات متحرک سه بعدی است که در داخل بازی شناور است. امتیاز عنوان! Hero به شما این امکان را می دهد که همه چیز را در بازی کنترل کنید و اگرچه بازی ساده ای است، اما برای حرفه ای شدن باید تمرین زیادی انجام دهید. ناگفته نماند که می توانید دوستان خود را از منابع مختلف مانند فیس بوک به بازی دعوت کنید که باعث سرگرمی شما می شود.

علاوه بر این، این بازی از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید بازی خود را با استفاده از Google Cloud همگام‌سازی کنید. بنابراین تمام پاس ها و شوت های شما توسط دستیار هوش مصنوعی شما تطبیق داده می شود. همچنین در طول بازی می توانید برنده جوایز و جوایز مختلفی شوید و یا باشگاه خود را تغییر دهید. یا حتی می توانید نماینده کشور خود باشید و با حفظ موقعیت خود به عنوان دبیرکل تلاش کنید تا این افتخار را به دست آورید. گرافیک سه بعدی و انیمیشن پیشرفته بازی نیز چشم نواز و زیباست. پیشنهاد ما به شما و علاقه مندان به فوتبال این است که حداقل یک بار این بازی را که یکی از بهترین بازی های فوتبال دو نفره اندروید می باشد، امتحان کنید.

مطالب پیشنهادی:آیا اقتباس از بازی های ویدیویی روند بعدی سینمای جهان است؟زمان خداحافظی با این نوع ابرقهرمانان فرا رسیده است!
آیا اقتباس از بازی های ویدیویی روند بعدی سینمای جهان است؟

08. ستاره های فوتبال

بهترین بازی های دو نفره فوتبال برای اندروید

Soccer Stars یکی از بهترین بازی های فوتبال دونفره برای اندروید است که هم به صورت آنلاین و هم آفلاین در دسترس است. این عنوان کار سازمان Miniclip است و در کل از بازی حمایت می کنیم که تمام ویژگی های آن را به زمین فوتبال بیاورد. Soccer Stars همچنین دارای یک بخش چند نفره است که در آن می توانید با دوستان و سایر بازیکنان در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. این عنوان شگفت انگیز و اعتیاد آور با جدیدترین و اعتیادآورترین ویژگی ها طراحی شده است و زمانی که شروع به امتحان کنید، نمی توانید آن را به راحتی کنار بگذارید. شما همچنین می توانید در مسابقات شرکت کنید و در برابر بزرگترین و معروف ترین باشگاه های فوتبال بازی کنید. در Soccer Stars باید ضربه محکمی بزنید و از همه مهمتر باید هوشمندانه عمل کنید و توپ را به بهترین بازیکن تیم خود پاس دهید. در نتیجه بهترین بازیکنان را انتخاب کنید و یک تیم بزرگ و قدرتمند تشکیل دهید.

  آیا هوش مصنوعی به دستیار صوتی بیکسبی خواهد آمد؟

09. ضربه عالی 2

بهترین بازی های دو نفره فوتبال برای اندروید

Perfect Kick 2 یک بازی سرگرم کننده و جذاب است که در آن باید ضربات آزاد را اجرا کنید و در کمتر از سه دقیقه با بازیکنان مختلف از سراسر جهان به رقابت بپردازید. همچنین می توانید استادیوم خود را ارتقا دهید و آیتم ها و قدرت های مختلفی را در طول بازی دریافت کنید. در نهایت از طریق این اقدامات می توانید نام خود را بر روی دیوار مشاهیر قرار دهید. به طور کلی، ما با یک بازی عالی طرف هستیم که در آن شما می توانید کارهای مختلفی انجام دهید. یا مثلاً می توانید در مورد خود فکر کنید و برای خود یک هدف ایجاد کنید.

تنها مشکل Perfect Kick 2 این است که در طول بازی باید تبلیغات را تماشا کنید که واقعا آزاردهنده است. اما این قابل درک است، زیرا توسعه دهندگان بازی از این طریق درآمد کسب می کنند. پس اگر این اثر جذاب را دوست دارید می توانید با دیدن این تبلیغات از سازنده آن نیز حمایت کنید.

10. OSM 21/22- بازی فوتبال

بهترین بازی های دو نفره فوتبال برای اندروید

در بازی OSM 21/22- Football می توانید تیم فوتبال مورد علاقه خود را مدیریت کنید. این بازی همچنین کاملا رایگان است و شامل تمام لیگ های بزرگ فوتبال، باشگاه ها و بازیکنان از سراسر جهان است. این بازی برای هرکسی که به جای بازی ،، مدیریت یک تیم فوتبال را دوست دارد، یک بازی ضروری است. همچنین می توانید بهترین باشگاه های بین المللی مانند رئال مادرید، بارسلونا، لیورپول و بسیاری از تیم های دیگر را مدیریت کنید. ناگفته نماند که در این بازی باید تاکتیک های مختلفی را پیاده سازی کنید یا به بازیکنان مختلف خرید و فروش کنید. لیست حمل و نقل آن بسیار مفصل و سرگرم کننده است. و فراموش نکنید که به ستاره های تیم خود آموزش دهید تا با تجربه تر و حرفه ای تر شوند.

در لیست بالا به بررسی بهترین بازی های دو نفره فوتبال اندروید پرداخته ایم. در این عناوین شما آزادی حرکت زیادی دارید و می توانید شوت بزنید، ضربه آزاد بزنید یا حتی تیم خود را بسازید. فراموش نکنید که این بازی ها آزمایش شده و آزمایش شده اند و تعدادی از بهترین بازی های فوتبال موجود را خواهید یافت. اگر فکر می کنید بازی های فوتبال خوب دیگری هم هستند که می توانند در این لیست قرار بگیرند، فراموش نکنید که آنها را با ویجایاتو به اشتراک بگذارید.

  • ما بهترین بازی های فوتبال برای کامپیوتر را به شما معرفی می کنیم
  • 10 بازی فوتبال آفلاین اندروید; به راحتی میهمان مستطیل سبز شوید
فوتبال چیست؟

فوتبال یک ورزش تیمی و یکی از محبوب ترین ورزش ها در جهان است. فوتبال متشکل از دو تیم است که هر تیم شامل 11 بازیکن است که در آن بازیکنان فوتبال با هدف گلزنی با توپ روی چمن طبیعی یا مصنوعی بازی می کنند. یازده بازیکن از هر تیم شامل یک دروازه بان و چند مدافع، هافبک و مهاجم هستند که توسط مربی در زمین چیده می شوند.

منبع: https://digiato.com/game/%D9%88%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%81%D8%B1%D9%87