اندی سامبرگ می تواند فیلم بعدی رادیو سکوت را کارگردانی کند

اندی سمبرگ در نقش جیک پرالتا در بروکلین ناین-نین.

تصویر: BNC

از سال 2014 شیطان مقتضی است، مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت به عنوان یک دو نفر کارگردانی با هم کار کردند سکوت رادیویی. بین جیغ 5 و 6 و آماده یا نه، آنها توانستند بسیاری از طرفداران ترسناک را به عنوان یک معامله واقعی متقاعد کنند. و با ابیگیل در حالی که یک هفته تا اکرانشان در سینما باقی مانده است، این دو ممکن است پروژه بعدی خود را پیدا کرده باشند، اما جالب است که این کار کمی از کارهای قبلی آنها منحرف خواهد شد.

توسط ضرب الاجلاز رادیو سکوت خواسته شد تا یک فیلم کمدی کامل را برای ساخت بنر تولید پارتی Over Here اثر اندی سامبرگ از روی فیلمنامه ای کارگردانی کند. شانگ چی اندرو لانهام یکی از نویسندگان جزئیات این فیلم در دست نیست – حتی نام آن در حال حاضر مخفی است – اما به عنوان یک “کمدی رباتی” توصیف می شود که با همکاری این فیلم ساخته شده است. بروکلین نه و نه زاج به عنوان مرد پیشرو آن. آیا این توصیفگر به معنای کمدی در مورد روبات‌ها است؟ M3GANیا یک کمدی شامل ربات ها مانند …روبات ها? حدس شما به خوبی حدس ما است، اما با توجه به شجره نامه هر سه مرد، پاسخ … احتمالاً کمی از هر دو است.

حتی اگر صدای سندبرگ را در سال های اخیر به لطف آن شنیده باشید از طریق آیه عنکبوتی و چیپ و دیل فیلم سینما، مدتی بود که در سینما فیلم ساخته بود. به نظر می رسد آخرین مورد این بوده است خرس بریگزبی از سال 2017، که او را به یک تیم جالب با تیم Radio Silence تبدیل می کند. این دو در طول سال‌ها بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای را از بازیگران خود دریافت کرده‌اند و همچنین دارای حس شوخ طبعی هستند. ما را مجذوب این همکاری کنید و امیدواریم در هفته‌های آینده ایده بهتری درباره این فیلم به دست آوریم.

  ۹ گام اصلی انتخاب بهترین شغل دوم فنی حوزه تکنولوژی بدون داشتن تحصیلات

اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/radio-silence-andy-samberg-robot-comedy-1851408003