بهترین ساعت اپل (2023): کدام مدل را باید بخرید؟

آیا یک اپل واچ می خواهید که بتواند جایگزین پیام های ماهواره ای، کامپیوتر دوچرخه شما شود، و ساعت دویدن شما؟ پس، دوست من، Watch Ultra 2 (8/10، WIRED توصیه می کند) برای شما مناسب است. مانند سری 9، دارای چیپست جدید S9 برای پردازش سریعتر و Double Tap و تراشه فوق عریض جدید برای مکان یابی دقیق گوشی شما است و در صورت جفت شدن با Alpine Strap Loop یا Trail Loop دوام بیشتری خواهد داشت. همچنین دارای صفحه نمایش جدید و فوق العاده روشن 3000 نیت است. من تفاوتی در یک روز آفتابی روی آب ندیده ام، اما شما ممکن است، در یک یخچال طبیعی در جایی.

با این حال، مانند سری 9، بسیاری از بهترین ویژگی‌های جدید خارجی Watch Ultra 2 تنها زمانی کاملاً قابل مشاهده هستند که شما نیز در محدوده آیفون خود باشید. نقشه‌های آفلاین تبلیغ‌شده تنها زمانی روی ساعت قابل مشاهده هستند که آن‌ها را در آیفون خود دانلود کرده و آنها را شارژ کنید و در محدوده بلوتوث ساعت قرار دارند. اگر یک فعالیت دوچرخه سواری را با ساعت خود شروع کنید، به عنوان یک فعالیت زنده در آیفون شما ظاهر می شود. بسیاری از این ویژگی‌ها، همراه با دکمه اکشن مفید و آرایه سه میکروفون، در اولین نمایش سال گذشته Watch Ultra و WatchOS 10 نیز موجود است. باز هم، اگر سال گذشته یک Watch Ultra خریداری کردید، منتظر ارتقاء آن هستم. با این حال، اگر این اولین بار است که از Watch Ultra 2 کاملاً لذت خواهید برد. اگر به ورزش در فضای باز علاقه دارید اما می خواهید تمام ویژگی های یک ساعت هوشمند را نیز داشته باشید، این ساعت برای شما مناسب است، البته تا زمانی که به طور تصادفی ساعت را نبندید. برگه ای که به شما می گوید چگونه به خانه برگردید.

  تغییرات بزرگ در اینتل ادامه دارد. آغاز موج جدید تخفیف ها

🚫 چرا پیدا ، آن ممکن است دشوار باشد: اپل اخیراً تصمیم گرفته است تا فروش واچ اولترا 2 و سری 9 را از 21 دسامبر در Apple.com و در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود در 24 دسامبر به حالت تعلیق درآورد تا در انتظار ممنوعیت مورد انتظار کمیسیون تجارت بین‌المللی باشد. آژانس فدرال در حال بررسی ممنوعیتی در مورد اختلاف حق ثبت اختراع در مورد فناوری استفاده شده توسط اپل در سنسور اکسیژن خون در مدل های جدید ساعت است. اگر این ممنوعیت رخ دهد، اپل واچ ممکن است از 26 دسامبر دیگر در آمازون یا سایر خرده فروشان در دسترس نباشد.

منبع: https://www.wired.com/gallery/best-apple-watch/