ترساندن حیوانات در اطراف فرودگاه با ربات Boston Dynamics + فیلم

دولت ایالت آلاسکا از یک ربات سگ مانند به نام شفق قطبی این هواپیما توسط Boston Dynamics ساخته شده و در فرودگاه بین المللی Fairbanks برای دور نگه داشتن پرندگان مهاجر و سایر حیوانات از باند فرودگاه استفاده خواهد شد. اداره حمل و نقل و تأسیسات عمومی آلاسکا می گوید این ربات برای «تقویت و افزایش ایمنی فرودگاه» طراحی شده است و برای جلوگیری از برخوردهای خطرناک بین هواپیما و حیات وحش آزمایش خواهد شد.

رایان مارلو، خلبان خودکار، در سخنرانی در کمیسیون حمل و نقل آلاسکا، گفت که Aurora در پاییز امسال، همزمان با فصل مهاجرت پرندگان، شروع به کار خواهد کرد و هر ساعت در نزدیکی باند فرودگاه گشت زنی خواهد کرد.

ربات ها حیوانات را از فرودگاه آلاسکا خارج می کنند

این آزمایش همچنین نحوه تعامل حیوانات بزرگ مانند خرس و آهو با ربات را مشاهده می کند و مارلو خاطرنشان کرد که شفق قطبی با تغییر پانل های آن می تواند شبیه روباه یا گرگ باشد.

مارلو همچنین به Anchorage Daily News گفت که هزینه استفاده از این ربات که حدود 70000 دلار است، توسط دولت تامین می شود و آنها ترجیح می دهند از Aurora استفاده کنند تا یک سگ واقعی. او می گوید:

کولی به غذا، آموزش و گرما نیاز دارد و اطلاعاتی را برای ما جمع آوری نمی کند. حیات وحش.”

بر اساس داده های ارائه شده توسط اداره هوانوردی فدرال، سال گذشته 92 حمله حیوانات در نزدیکی فرودگاه های آلاسکا گزارش شده است. ربات‌های چهارپا Boston Dynamics در برنامه‌های نظامی و پلیسی متعددی در سراسر جهان آزمایش شده‌اند و اداره پلیس نیویورک به دلیل استقرار ربات‌ها در چند سال گذشته مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

  احتمال وجود حیات در مریخ کمتر از آن چیزی است که قبلا تصور می کردیم

منبع: https://digiato.com/environment/boston-dynamics-robot-dog-alaska-fairbanks-airport-wildlife