گوشی Honor X7b 5G با باتری غول پیکر عرضه شد. مشخصات + قیمت

در ماه دسامبر، آنر از گوشی X7b رونمایی کرد که از شبکه 4G برای بازار جهانی پشتیبانی می کند. حالا در سکوت خبری، Honor X7b 5G با چیپست متفاوتی معرفی شده است.

مشخصات Honor X7b 5G

گوشی جدید آنر به صفحه نمایش 6.8 اینچی IPS LCD با وضوح Full HD+ و نرخ تجدید 90 هرتز مجهز شده است. به طور پیش فرض، این دستگاه MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می کند.

بالای صفحه نمایش حفره ای را می بینیم که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. یک ماژول مستطیل شکل در پنل پشتی این گوشی هوشمند قرار داده شده که در داخل آن دو دایره دیده می شود. این دستگاه در مجموع به سه دوربین در پنل پشتی مجهز شده است که شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه دو دوربین عمق 2 مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو است.

Honor X7b 5G

برخلاف نسخه 4G با چیپست اسنپدراگون 680، نسخه 5G آنر 35 وات است.

از دیگر ویژگی های Honor X7b 5G می توان به اسلات کارت حافظه، حسگر اثر انگشت درون قاب، جک هدفون 3.5 میلی متری، بلندگوی استریو و بلوتوث 5.1 اشاره کرد. این گوشی 199 گرم وزن و 8.24 میلی متر ضخامت دارد.

در حالی که آنر هنوز قیمت گوشی جدید خود را اعلام نکرده است، انتظار می رود این دستگاه با همان قیمت گوشی هوشمند Honor 90 روانه بازار شود. پس شاید باید منتظر قیمت 249 یورو برای این محصول باشیم.

منبع: https://digiato.com/mobile/honor-x7b-5g-launched

  ناسا مطالعات مربوط به ماموریت خود در مریخ را به شرکت های خصوصی برون سپاری می کند