تصاویر رسمی از Sony Xperia 1 VI و Xperia 10 VI فاش شد

به تازگی تصاویری از Sony Xperia 1 VI و Xperia VI 10 به بیرون درز کرده است که هر دو مدل در رویداد Xperia در 17 می رونمایی خواهند شد. اکنون اطلاعات بیشتری از این گوشی ها فاش شده است.

این تصاویر پیچیده، رسمی و واقعی به نظر می رسند. واضح است که سونی تلاشی برای جلوگیری از لو رفتن این تصاویر نداشته است و اکنون اطلاعات قابل توجهی از این گوشی ها قبل از رونمایی رسمی آن ها داریم. ibb.co این عکس ها را منتشر کرده است.

Xperia 1 VI

Xperia 10 VI احتمالا در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد. همچنین طبق تصاویر این گوشی دوربین زوم تله فوتو نخواهد داشت و تنها دارای دوربین اصلی و فوق عریض خواهد بود; البته برای جبران این موضوع، انتظار می رود اکسپریا 10 VI دارای قابلیت زوم دوگانه باشد.

Xperia 10 VI

ویژگی های Xperia 10 VI و Xperia 1 VI

Xperia 10 VI و Xperia 1 VI احتمالاً جک هدفون 3.5 میلی متری خواهند داشت. انتظار می رود اکسپریا 1 VI گوشی پرچمدار سونی در سال جاری باشد و به همین دلیل از چیپست نسل سوم اسنپدراگون 8 قدرت می گیرد. همچنین یک سیستم دوربین سه گانه پشتی وجود خواهد داشت که شامل یک دوربین تله فوتو نیز می شود. علاوه بر این، این گوشی احتمالا در دو نسخه با ظرفیت 12/16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. در نهایت، Xperia 1 VI دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، نرخ به روز رسانی صفحه نمایش 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز خواهد بود.

Xperia 1 VI

تصاویر نسبت تصویر بلندتر و عریض‌تر Xperia 1 VI (حدود 19.5:9) و همچنین حاشیه‌های بسیار نازک‌تر را در مقایسه با Xperia 10 VI نشان می‌دهند.

Xperia 10 VI

در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد Xperia 10 VI در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود این گوشی با دو نوع رم با ظرفیت‌های 8/6 گیگابایت عرضه شود. انتظار می رود تا رویداد بعدی اکسپریا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی ها منتشر شود.

  هواوی از تراشه Kirin 9010 رونمایی کرد که با نسل اول پردازنده اسنپدراگون 8 رقابت می کند.

منبع: https://digiato.com/mobile/sony-xperia-1-vi-and-xperia-10-vi-official-photos-revealed