سامسونگ اپلیکیشن محبوب Good Lock را در گوگل پلی راه اندازی کرده است

اپلیکیشن محبوب Good Lock که قبلا فقط از طریق فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ، گلکسی استور در دسترس بود، اکنون در گوگل پلی در دسترس است. با این حساب کاربران بیشتری می توانند به این نرم افزار دسترسی داشته باشند.

به گزارش وب سایت SamMobile، اپلیکیشن Good Lock در فروشگاه گوگل پلی راه اندازی شده است که در مقابل نام آن عبارت Early Access را مشاهده می کنیم. این عبارت ممکن است به نسخه ای از این نرم افزار مشابه نسخه آزمایشی اشاره داشته باشد. پس شاید بهتر باشد آن را روی دستگاه اصلی خود نصب نکنید. به عبارتی توسعه این نسخه از Good Lock هنوز به وضعیت پایدار نهایی نرسیده و ممکن است دارای خطاهایی باشد.

برنامه Good Lock در فروشگاه Google Play راه اندازی شد

Good Lock مجموعه ای از ابزارهای جذاب برای شخصی سازی گوشی های سامسونگ دارد که امکانات متنوعی را در اختیار کاربر قرار می دهد. به عنوان مثال، با QuickStar می توانید Quick Panel را ویرایش کنید، با ClockFace می توانید ساعت را سفارشی کنید، با Theme Park می توانید تم های جدید را در دستگاه خود ایجاد کنید و با MultiStar می توانید قابلیت های چندوظیفه ای تلفن یا تبلت خود را افزایش دهید. .

نصب Good Lock در گذشته برای کاربران ایرانی با محدودیت هایی مواجه بود و اکنون با انتشار نسخه دسترسی زودهنگام این نرم افزار در گوگل پلی، ممکن است هنوز نتوانید آن را نصب کنید. اما اقدام جدید سامسونگ برای انتشار این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل پلی می تواند نوید انتشار گسترده تری از این اپلیکیشن را برای گروه وسیع تری از کاربران بدهد.

علاوه بر این، SomeMobile اشاره می کند که یکی از ابزارک های One Hand Operation+ Good Lock نیز به طور جداگانه به فروشگاه Google Play اضافه شده است. این ابزار به شما کمک می‌کند تا ژست‌های حرکتی سفارشی برای باز ، برنامه‌ها، دسترسی به بخش‌های مختلف رابط کاربری و موارد دیگر ایجاد کنید.

  ایلان ماسک به عنوان بی ارزش ترین مدیرعامل سال 2024 معرفی شد

منبع: https://digiato.com/app/samsung-good-lock-released-in-play-store