فروش انبوه 3 روزه Best Buy معاملاتی را در زمینه فناوری برتر، لوازم خانگی اصلی و موارد دیگر ارائه می دهد

بهترین خرید فروش سه روزه جدید خود را به طور رسمی با معاملات فوق العاده در زمینه ابزارهای فناوری، کالاهای خانگی و موارد دیگر راه اندازی کرده است. اگر به دنبال ارتقاء دستگاه یا مجموعه جدیدی از دستگاه ها هستید، اکنون زمان مناسبی برای خرید است. با Apple، Samsung، LG، Whirlpool و بسیاری دیگر، فرصتی برای صرفه جویی در اقلام برندهای بزرگ است. این رویداد از 26 تا 28 آوریل برگزار می شود، بنابراین قبل از بازگشت قیمت ها به حالت عادی، مطمئن شوید که هر چیزی را که می خواهید خریداری کنید.

ما فروش را بررسی کرده ایم و برخی از بهترین معاملات را برای کمک به شما انتخاب کرده ایم. ما همچنین بهترین معاملات تلویزیون را از فروش بهترین خرید جمع آوری می کنیم. فقط تاریخ انقضای 28 آوریل را در نظر داشته باشید و قبل از آن خرید خود را تکمیل کنید.

LG/CNET

شکست دادن کیفیت تصویر یک نمایشگر OLED سخت است و وقتی صحبت از تلویزیون های رده بالا به میان می آید، نمی توانید ال جی OLED C3 را شکست دهید. اگر به دنبال ارتقای تجربه سینمای خانگی خود هستید، یکی از تلویزیون‌های مورد علاقه ما در تخفیف بهترین خرید در اندازه‌های مختلف تخفیف دارد.

سامسونگ/CNET

این تلویزیون هوشمند QN900C QLED 8K یکی از درخشان ترین تلویزیون هایی است که سامسونگ تا به حال عرضه کرده است. حداکثر روشنایی آن 4000 نیت است. سامسونگ همچنین ادعا می کند که این تلویزیون کیفیت تصویر، کاهش نور محلی بهتر، پردازش 14 بیتی، ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی، بازسازی خودکار HDR و فناوری ضد تابش نور را بهبود بخشیده است.

  متا از قاضی می خواهد که پرونده ضد تراست FTC را رد کند

CNET

چه به تازگی نقل مکان کرده باشید و چه در حال پشتکار با لوازم قدیمی هستید که زمان زیادی برای تعویض آنها مانده است، فروش Best Buy در مورد صرفه جویی در لوازم اصلی شما را پوشش می دهد. همه چیز از یخچال و مایکروویو گرفته تا ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و خشک کن تا 40 درصد تخفیف دارند.

حلقه / CNET

این دوربین های امنیتی Ring ضد آب هستند که برای قرار دادن آنها در فضای باز بسیار عالی عمل می کند. از باتری قابل شارژ تعبیه شده در دوربین استفاده می کند. این دوربین دارای قابلیت پخش زنده ویدیویی 720p و قابلیت تشخیص حرکت است.

Apple/CNET

این آیپد مینی نسل ششم دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. همچنین دارای قابلیت‌های سلولی است، به این معنی که با یک برنامه حامل 5G کار می‌کند تا با استفاده از داده‌های تلفن همراه، هر کجا که می‌روید متصل بماند. این صفحه نمایش 8.3 اینچی Liquid Retina دارد که استفاده از آن را در مقایسه با سایر مدل ها آسان می کند. دارای پردازنده سریع A15، پورت USB-C بهبودیافته، Touch ID و عمر باتری طولانی است.

کوسه/CNET

این دستگاه سه در یک از شارک شامل یک دستگاه تصفیه هوا، بخاری و فن می باشد. به این ترتیب می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در یک مکان داشته باشید. این تصفیه‌کننده تا 1000 فوت مربع را پوشش می‌دهد و برای فضاهای بزرگ‌تر ایده‌آل است. حالت گرمایش و فن نیز اصلاح شده است. همچنین به صورت خودکار ردیابی و تنظیم می‌شود و تجربه استفاده از هندزفری را به شما تبدیل می‌کند.

  تصویر روز ناسا: گل رز غیر قرمز

SodaStream/CNET

این دستگاه برای تولید آب گازدار در راحتی منزل شما استفاده می شود. این دستگاه با سازنده آب گازدار هنری، سیلندر CO2 اتصال سریع 60 لیتری و یک بطری کربناته 1 لیتری قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ارائه می شود. تنها چیزی که نیاز دارید آب است

De’Longhi/CNET

این De’Longhi Dinamica Plus یک دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک با آسیاب داخلی است که می تواند 16 نوشیدنی مختلف و قابل تنظیم را تهیه کند. به برنامه ای در تلفن شما متصل می شود که به شما امکان می دهد تنظیمات را سفارشی کنید تا نوشیدنی مورد علاقه خود را دریافت کنید.

سایر معاملات عالی در Best Buy:

برخی از موارد ذکر شده ممکن است دارای تخفیف های اضافی برای اعضای My Best Buy Plus یا Total باشند، بنابراین اگر به فکر ثبت نام هستید، ممکن است اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار باشد. اگرچه این اشتراک‌ها حساب‌های پولی هستند، اما پولی که از طریق پس‌انداز انحصاری در طول این رویداد یا در طول سال به دست می‌آورید، می‌تواند ارزشش را داشته باشد، به خصوص اگر مرتباً از Best Buy خرید کنید. مزایای دیگری نیز وجود دارد، مانند ارسال رایگان دو روزه بدون حداقل هزینه و بازپرداخت طولانی.

برای صرفه‌جویی بیشتر در دستگاه‌ها، ما بهترین معاملات تلفن، لپ‌تاپ و تلویزیون را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم پول بیشتری را در جیب خود نگه دارید.

منبع: https://www.cnet.com/deals/best-buys-massive-3-day-sale-has-deals-on-top-tech-major-appliances-and-more/#ftag=CAD590a51e