لاجیتک از شما می خواهد که دکمه هوش مصنوعی جدید خود را فشار دهید

رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی فردا ممکن است فقط یک کلید Copilot روی صفحه‌کلید خود نداشته باشند: لاجیتک نیز روش خاص خود را برای فراخوانی ChatGPT معرفی می‌کند. Logi AI Prompt Builder نام دارد و از یک دکمه اختصاصی روی ماوس یا صفحه کلید شما استفاده می کند.

Logi AI Prompt Builder نه تنها یک ربات چت را به شما نشان می دهد، بلکه به شما “دستور العمل های” از پیش تعریف شده ای ارائه می دهد تا به شما کمک کند آن را نیز راه اندازی کنید. پس از اختصاص دادن دکمه هوش مصنوعی به ماوس لاجیتک، می‌توانم از آن بخواهم پاراگراف‌های متن را «بازنویسی» کند، آن‌ها را به نقطه‌های گلوله تبدیل کند، کوتاه‌تر و مختصرتر کند، یا آن‌ها را برای تعداد کلمات خاص تنظیم کند. دستور دیگری به من کمک کرد تا انتشارات مطبوعاتی را خلاصه کنم. و از آنجایی که من برای ChatGPT Plus پرداخت می کنم، دستور العمل دیگری را برای تولید یک تصویر سفارشی کردم.

Logi AI Prompt Builder به من این امکان را می دهد که فقط با فشار دادن دکمه ماوس لاجیتک به ایمیل ها پاسخ دهم.
اسکرین شات: امیلیا دیوید/The Verge

به نظر می رسد Prompt Builder می تواند مفید باشد. اما برای استفاده از آن مجبور شدم یک ماوس لاجیتک جدید تهیه کنم، زیرا لاجیتک M557 شخصی من که در سال 2022 خریداری کردم برای کار با نرم افزار خیلی قدیمی به نظر می رسید. همچنین، به طرز عجیبی، تنها زمانی راه اندازی شد که من در هیچ یک از دو پنجره مرورگرم نبودم. (من متوجه شدم که از یک برگه ChatGPT در مرورگر وب خود استفاده می کنم، زیرا به این ترتیب مجبور نمی شوم از مرورگرم خارج شوم.)

  احتمال مرگ افراد مبتلا به اختلال دوقطبی بیشتر از افراد سیگاری است

کاربران می توانند صدای اعلان را انتخاب کنند.
لاجیتک

لاجیتک همچنین حداقل یک ماوس را با یک دکمه اختصاصی هوش مصنوعی به فروش می‌رساند که نیازی به نگاشت آن به ژنراتور سریع آن ندارید: یک نسخه هوش مصنوعی از ماوس M750 با دکمه‌ای به رنگ آبی برای راه‌اندازی فوری آن. این تنها در ایالات متحده و بریتانیا به ترتیب با قیمت 49.99 دلار یا 54.99 پوند در دسترس خواهد بود. شما به ماوس هوش مصنوعی نسخه ویژه نیاز ندارید، اما به یک دستگاه لاجیتک نیاز دارید، زیرا مولد سریع بخشی از نرم افزار Logi Options+ ارائه شده توسط این شرکت است.

در حال حاضر، Logi AI Prompt Builder فقط با ChatGPT کار می کند و فقط انگلیسی را در زمان راه اندازی می فهمد. لاجیتک گفت که در حال کار بر روی پیوند دادن آن به چت بات های دیگر است.

در نهایت، به نظر می رسد که این راهی برای لاجیتک برای فروش بیشتر لوازم جانبی لاجیتک است و احتمالاً تنها شرکتی نخواهد بود که چنین ایده ای دارد. زمانی که تمام رایانه‌های شخصی دارای دکمه‌های دوئل هوش مصنوعی باشند، کدام یک را فشار دهید تا از چت‌بات‌های خود سؤال بپرسید؟

منبع: https://www.theverge.com/2024/4/17/24132468/logitech-ai-prompt-builder-button