آیفون 16 پرو: ویژگی جدید این مشکل آزاردهنده دوربین را برطرف می کند

ما هنوز آیفون 16 را ندیده‌ایم، اما هر هفته در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب می‌کنیم.

افشای این هفته نشان می‌دهد که دوربین‌های آیفون 16 پرو نسبت به مدل‌های سال گذشته بهبود جزئی، اما قابل توجهی دارند. به گفته جمع‌آوری به نام «eyes1122» در پلتفرم خبری کره‌ای Naver (که توسط MacRumors شناسایی شده است)، اپل از تکنیک‌های تولید پیشرفته برای بهبود دوربین‌های آیفون آینده استفاده می‌کند.

همچنین ببینید:

پس از اینکه اپل قوانین را کاهش داد، اکنون شبیه سازهای بازی در اپ استور هستند

برای دقیق تر، ظاهرا اپل در حال بررسی استفاده از تجهیزات لایه اتمی (ALD) برای ساخت دوربین های آیفون است. به عبارت ساده، این به اپل اجازه می دهد تا پوشش های ضد انعکاس را روی دوربین های خود قرار دهد. این از نظر تئوری مشکلات دوربین آیفون مانند شعله ور شدن و شبح را که می تواند هنگام عکسبرداری مستقیم از منبع نور روشن یا پشت آن رخ دهد، برطرف می کند.

به عبارت دیگر، اپل دو پرنده را با یک سنگ در سطح سخت افزار می کشد. ممکن است این یک ویژگی پر زرق و برق نباشد که بتوان آن را در بیانیه های مطبوعاتی یا تریلرها اعلام کرد، اما این یک پیشرفت کوچک است که احتمالاً عکاسان آیفون از آن استقبال می کنند. با این حال، همانطور که MacRumors اشاره کرد، این به طور بالقوه می تواند چیزی باشد که اپل معرفی می کند. سال آینده به جای آیفون 16.

در سپتامبر خواهیم دانست.

منبع: https://mashable.com/article/apple-iphone-16-camera-lens-flare-ghosting

  ممکن است زندگی در زیر یخ نمکی عطارد وجود داشته باشد