اسنپ ​​برای تسریع در تصمیم گیری، 20 مدیر محصول را اخراج می کند

اسنپ ​​در بحبوحه سازماندهی مجدد است و نزدیک به 20 مدیر محصول را اخراج کرده است. اطلاعات. این تعدیل مشاغل به دنبال مجموعه ای از ، ها و تغییرات شغلی در ماه های اخیر صورت گرفت. یکی از سخنگویان شرکت به این نشریه گفت که این اخراج‌ها به منظور تسریع فرآیند تصمیم‌گیری شرکت بوده است، احتمالاً به این دلیل که تعداد کارکنان بین کارکنان سطوح پایین‌تر و مدیران ارشد را از بین می‌برد. همچنین هدف آنها کاهش هزینه‌های شرکت است که می‌تواند از منابع برای «اولویت‌های اصلی» استفاده کند.

در گزارش سود سه ماهه سوم که اخیراً اعلام شد، این شرکت اعلام کرد درآمد پس از دو سه ماهه کاهش با 5 درصد افزایش به 1.19 میلیارد دلار رسید. با این حال، تجارت تبلیغاتی آن هنوز بهبود نیافته است و به سرمایه گذاران خود هشدار داده است که تبلیغ کنندگان کمپین های رسانه های اجتماعی خود را به دلیل وضعیت فعلی خاورمیانه متوقف می کنند. مطابق با پویشبرندها به دلیل هجوم اطلاعات نادرست در مورد جنگ اسرائیل و حماس، فعالیت های تبلیغاتی خود را در شبکه های اجتماعی مختلف کاهش داده اند.

با این حال، این دور اخراج مستقیماً به هیچ محصولی مربوط نمی شود و در نتیجه هیچ ویژگی یا پیشنهادی متوقف نمی شود. همچنین نسبت به اخراج سال گذشته که 1300 کارمند بیکار شدند، اقدامی بسیار کوچکتر است. اسنپ ​​این بار نیز اکثر نمایش های اصلی خود را لغو کرد و بازی ها و برنامه های کوچک خود را در حالت تعمیر و نگهداری قرار داد.

منبع: https://www.engadget.com/snap-lays-off-20-product-managers-to-speed-up-decision-making-071010069.html?src=rss

  کانادا 1.8 میلیارد دلار در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند