بهترین اسباب بازی ، برای زوج ها در سال 2024 (بریتانیا)

واضح است که بین شما و معشوقتان چیز خاصی وجود دارد – و ما فقط در مورد ویبراتور صحبت نمی کنیم. اما دست کم نگیرید که اسباب بازی های ، چقدر می توانند برای اتاق خواب لذت ببرند. حتی اگر قبلاً به خوبی با اسباب بازی ها مجهز شده اید، بهبود آنها ضرری ندارد. همیشه زمان خوبی برای اضافه ، چیزهای جدید و تند به ترکیب است.

و در عصر مثبت بودن ،، واقعاً چیزی برای همه وجود دارد. زمان طلایی برای اسباب بازی های ، زوج هاست. اگر خارش دارید، تقریباً مطمئن هستید که یک اسباب بازی ، برای خاراندن آن وجود دارد. این به معنای واقعی کلمه در مورد برخی از لرزاننده های فوق سریع و ماساژورهای کلیتورال صدق می کند.

اما در هوای سرد به آنجا نروید. آنچه شما نیاز دارید راهنمای اسباب بازی های ، است. اینجاست که ما وارد می شویم.

انواع مختلف اسباب بازی های ، چیست؟

انواع مختلفی از اسباب بازی های ، وجود دارد. برای شروع، در اینجا لیستی از رایج ترین انواع آن آورده شده است:

  • تجهیزات کاربردی – تو از نوع اسارت نیستی؟ چرا تلاش نکنیم؟ اسباب‌بازی‌های اسارت همه چیز در مورد فشار دادن مرزها و جسارت در قلمروهای جدید است.

  • ماساژورهای کلیتورال – این دستگاه‌های بی‌پروا، کلیتوریس را هدف قرار می‌دهند و معمولاً رابطه ، دهانی را با احساس مکیدن یا دمیدن شبیه‌سازی می‌کنند که معمولاً با پمپ ، هوا حاصل می‌شود.

  • حلقه خروس – اینها دور ساقه ، تناسلی می پیچند و جریان خون را محدود می کنند. این به حفظ نعوظ طولانی تر و قوی تر کمک می کند. که به معنای تمایلات ، بهتر در همه سطوح است.

  • دیلدو و شاخه – یک گزینه قدیمی. آنها در اشکال و اندازه های مختلف هستند و به سادگی برای نفوذ استفاده می شوند. قابل استفاده به صورت زوج یا تنها.

  • خودارضایی ها – آستین خودارضایی ابزاری است که کاربر ، تناسلی خود را در آن قرار می دهد. بسته به مدل – و البته ترجیح شما، برای شبیه سازی احساس واژن، دهان یا مقعد طراحی شده است.

  • ماساژورهای پروستات – این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما ماساژورهای پروستات اسباب بازی های ، هستند که به داخل مقعد می روند و پروستات را ماساژ می دهند. این می تواند منجر به یک تجربه کاملاً جدید شود، نه به ارگاسمی که بازی را تغییر می دهد.

  • ویبراتور – اسباب بازی ، کلاسیک. در اصل، دیلدویی که به معنای واقعی کلمه وزوز ایجاد می کند. برای استفاده خارجی و داخلی، ویبراتورها معمولاً تنظیمات سرعت و ارتعاش متعددی دارند تا به او (یا او) کمک کنند تا به نقطه مناسب برسد.

  تصاویر شگفت انگیز اقلیدس از ماده تاریک!

این دسته بندی ها را هنگام خرید اسباب بازی ، بعدی خود در نظر داشته باشید.

کدام اسباب بازی ، برای شما مناسب است؟

برای هر کسی که تازه وارد بازی اسباب‌بازی ، شده است، یک ویبراتور ساده یا حلقه خروس باکیفیت مکانی عالی برای شروع است. برای زوج‌هایی که آماده اند کمی بیشتر در اتاق خواب پیش بروند، مدل‌های کنترل‌شده از راه دور و برنامه به این معنی است که می‌توانید این ابزارهای با فناوری پیشرفته را به‌طور یکپارچه در زندگی عاشقانه خود ادغام کنید – و این کار را بدون دست انجام دهید. آنها حتی می توانند به پر ، شکاف فیزیکی برای زوج ها در روابط از راه دور کمک کنند.

بهترین اسباب بازی ، برای زوج ها چیست؟

واقعا هیچ اسباب بازی ، مناسبی برای زوج ها وجود ندارد زیرا هر زوجی با هم متفاوت است. این در مورد گفتگوی صادقانه با شریک زندگی خود در مورد نیازها و خواسته های خود و یافتن چیزی است که این جعبه ها را مشخص می کند. اگر پاسخ هنوز نامشخص است، مطمئن هستیم که می توانید از یافتن آنچه کار می کند لذت ببرید.

برای کمک به شما، بهترین اسباب‌بازی‌های ، را بررسی کرده‌ایم که مطابق با هر نیازی باشد، چه شما یک زوج جدید باشید، چه در یک رابطه از راه دور یا چیزی در این بین.

اینها بهترین اسباب بازی های ، برای زوج ها در سال 2024 هستند.

منبع: https://mashable.com/uk/roundup/best-،-toys-for-couples-uk