بهترین هدست های واقعیت مجازی 2024: متا، پلی استیشن و Valve

بررسی کامل ما از هدست واقعیت مجازی متا کوئست 3 را بخوانید.

با چه کسی صحبت می کند:

Meta Quest 3 بهترین هدست بازی VR سطح پایه برای اکثر افراد است. این گران قیمت نیست، استفاده از آن راحت است و بهترین نسخه در خط Meta’s Quest تاکنون است. اگر پول دارید که Meta Quest 2 را ارتقا دهید (و اگر ندارید، Quest 2 هنوز هم بسیار عالی است)، ما کاملاً خرید یکی از آن ها را توصیه می کنیم. اوه، و آیا اشاره کردیم که Quest 3 کاملاً با کتابخانه Quest 2 سازگار است؟ نسبتا شیرین

چرا این را انتخاب کردیم:

همانطور که قبلاً گفتیم، Meta Quest 3 بهترین هدست VR Quest است. تقریباً همه مشخصات (به جز عمر باتری، به طور عجیبی) بزرگتر و بهتر از Quest 2 هستند، از جمله قدرت، وضوح، راحتی و موارد دیگر.

اولین پیشرفت بزرگی که متوجه خواهید شد راحتی و طراحی کلی هدست و کنترلرها است. هر دو قطعه اکنون بسیار ارگونومیک‌تر شکل می‌گیرند: هدست روی صورت احساس سنگینی نمی‌کند و هر دو کنترلر در دست احساس بسیار بهتری می‌کنند (به علاوه حلقه‌های کوچک احمقانه بالاخره از بین رفتند). هدبند هنوز کامل نیست، بنابراین توصیه می کنیم یک بند الیت تهیه کنید.

تنظیم منطقه بازی شما اکنون بسیار ساده‌تر است، زیرا Quest 3 می‌تواند به‌جای اینکه از شما بخواهد خودتان آن را ترسیم کنید، به‌طور خودکار آن را ترسیم کند. این یک ارتقاء کوچک است که تفاوت بزرگی در راحتی ایجاد می کند. حتی می‌توانید فاصله لنز را که در Quest 2 درج نشده بود، تنظیم کنید و استفاده از Quest 3 را در دسترس‌تر کنید.

  ثبات هوش مصنوعی اشتراک پولی را فراهم می کند. هوش مصنوعی سازمانی

گنجاندن عبور رنگ یکی از جالب‌ترین موارد اضافه شده به Meta Quest 3 است. فرصت‌های بازی واقعاً عالی AR را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگرچه Quest 2 دارای یک گزینه عبور بود، اما در مقیاس خاکستری پیکسلی نمایش داده می شد و در واقع هیچ هدفی جز نشان دادن مختصر اطراف شما نداشت. اکنون عبور واقع بینانه تر است و در جلسات بازی شما تداخلی ایجاد نمی کند.

با این حال، متا کوئست 3 بدون مشکل نیست. اگرچه وضوح تصویر بهتر است، اما هنوز با ظاهری با وفاداری بالا که می‌خواهیم در بازی‌های واقعیت مجازی خود ببینیم، فاصله داریم، بنابراین انتظار نداشته باشید که از این نظر متحیر شوید. ما همچنین با چند مشکل ردیابی دست مواجه شدیم، اما آنها عمدتاً ناچیز بودند. بزرگترین ناامیدی عمر باتری هدست است که عجیب است بدتر با این وجود، ما فکر می کنیم که Quest 3 بهترین هدست واقعیت مجازی برای هر کسی است که به این رسانه علاقه دارد.

بازی های پیشنهادی:

منبع: https://mashable.com/roundup/best-vr-headsets