شستن ماشین از طریق رانندگی برای تسلا سایبرتراک بسیار دشوار بود

تصویری از مقاله با عنوان شستشوی اتومبیل Drive-thru برای تسلا Cybertruck بسیار دشوار بود

تصویر: بردلی براونل

این داستان در ابتدا در تاریخ منتشر شد جالوپنیک.

تنها پس از چند ماه و چند هزار کیلومتر از اموال، Tesla Cybertruck از کاربر Tik Tok @captian.ad در واقع بود کاغذی چند هزار کتابی برای چند ساعت پس از بردن کامیون خود به ساحل و توقف در یک کارواش برای تمیز ، آن، کامیون را در گاراژ خود پارک کرد. جایی که تصمیم گرفت برای مدتی کار را متوقف کند. صفحه نمایش که تمام عملکردهای کامیون را مدیریت می کند، سیاه شد، و من اصلا جواب نمیدم، حتی پس از انجام روش راه اندازی مجدد توسط کارخانه. عالی نیست.

پس از ثبت بلیط با تسلا برای راه اندازی مجدد کامیون، Cybertrucker دراز کشید و صبح روز بعد با یک کامیون عمدتاً کاربردی از خواب بیدار شدم. تماس با تسلا تأیید کرد که کامیون نیاز به راه اندازی مجدد کامل دارد که بیش از پنج ساعت انتظار داشت. از زمانی که او روش راه اندازی مجدد را برای نگه داشتن دو دکمه روی فرمان آغاز کرد، ظاهراً کامیون تا نیمه های شب دوباره راه اندازی می شد.

جالب اینجاست که کاربر مشخص نمی کند که آیا تسلا توانسته است بینشی در مورد اینکه چرا کامیون تصمیم به توقف کار گرفته است، آیا به دلیل کارواش یا چیز دیگری بود، ارائه دهد. دفترچه راهنمای مالک Cybertruck نسبت به شستشوی کامیون در زیر نور مستقیم خورشید هشدار می دهد و بخشی وجود دارد که به طور خاص اشاره می کند که کامیون باید قبل از شستشو در حالت “کارواش” قرار گیرد تا به قطعات خودرو آسیب نرسد.

  کولاک در میشیگان بالا، 1938

اگر با یک تسلا سایبرتراک رانندگی می کنید، شاید برای مدتی آن را نشویید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی منتظر خواهید ماند تا کامیون ظرف پنج ساعت خودش را مرتب کند.

منبع: https://gizmodo.com/drive-through-car-wash-was-too-much-for-tesla-cybertruc-1851420356