وقتی ویدیوها را متوقف می‌کنید، Google می‌خواهد تبلیغات YouTube بیشتری را به شما نشان دهد

تصویری از مقاله با عنوان Google می‌خواهد وقتی ویدیوها را متوقف می‌کنید، تبلیغات YouTube بیشتری را به شما نشان دهد

تصویر: PixieMe (شاتر استاک)

اگر قبلا متنفر هستید تبلیغات در یوتیوب، در این صورت با Pause Ads اوقات بدی خواهید داشت. طی تماس های درآمدی خود در روز پنجشنبه، گوگل به دلیل موفقیت در آزمایش آگهی تبلیغ شده است، که می تواند نشان دهد که این “ویژگی” برای بینندگان بیشتری عرضه می شود.

همانطور که از نام آن پیداست، تبلیغات معلق هستند تبلیغات ضروری که با فشار دادن مکث روی یک ویدیو پخش می شود. گوگل در حال آزمایش Pause Ads در تلویزیون هایی است که ویدئوهای یوتیوب را پخش می کنند و طبق تماس دیروز، این شرکت از نتایج آن راضی است.

فیلیپ شیندلر، معاون ارشد و مدیر ارشد بازرگانی گوگل، گفت: «در سه ماهه اول، با معرفی آزمایشی Pause Ads در تلویزیون‌های متصل، شاهد کشش قوی بودیم، یک قالب تبلیغاتی یکپارچه جدید که وقتی کاربران محتوای ارگانیک خود را متوقف می‌کنند ظاهر می‌شود. گفت در تماس درآمد پنجشنبه. «نتایج اولیه نشان می‌دهد که تبلیغات مکث نتایج قوی برندسازی ایجاد می‌کند و قیمت‌های بالاتری را برای تبلیغ‌کنندگان به همراه دارد. »

شیندلر نگفت که آیا Pause Ads برای تعداد بیشتری از کاربران یوتیوب منتشر می شود یا اینکه آیا این تبلیغات ناخواسته در صفحه نمایش های کوچکتر مانند تلفن ها و دسکتاپ ها قرار می گیرند. یوتیوب اولین بار این ویژگی را سال گذشته در خود برجسته کرد پست اولیه توضیح اینکه چگونه این تبلیغات فرصتی عالی برای مارک‌ها بود تا «با داشتن آن لحظه تعاملی منحصربه‌فرد زمانی که مردم یک ویدیو را متوقف می‌کنند، آگاهی یا اقدامی را ایجاد کنند».

  Creeping It Real for Halloween: یک خانه خالی از سکنه با فناوری پیشرفته در آخرین لحظه راه اندازی کنید

تعجب آور نیست که یوتیوب می خواهد مردم بیشتر تبلیغات آنها را تماشا کنند، زیرا در اینجاست که پول زیادی به دست می آورد. این و افرادی که برای YouTube Premium هزینه می کنند، زیرا از تبلیغات خسته شده اند.

پلت فرم ویدئو بود مسدود کننده های تبلیغاتی را سرکوب کنید برای سال گذشته به نظر می‌رسد این اقدام نتیجه گوگل را بهبود بخشد، زیرا این شرکت در تماس درآمد خود اعلام کرد که درآمد تبلیغات YouTube در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.

منبع: https://gizmodo.com/google-wants-to-show-you-more-youtube-ads-when-you-paus-1851439391