این ساعت لوکس به نازکی یک نخ اسپاگتی است

بولگاری مدت‌هاست که رکورد نازک‌ترین ساعت جهان را در اختیار دارد، اما پس از عرضه ساعت 1.75 میلی‌متری فراری RM UP-01 ریچارد میل در سال 2022، مجبور شد آن را باریک‌تر کند. نتیجه، Bulgari Octo Finissimo Ultra COSC است که دارای یک قاب 40 میلی‌متری «بهینه‌شده» است، «حتی نازک‌تر از یک سکه». بولگاری به نوعی توانسته است تمام 170 جزء که قدرت این ابزار پوشیدنی را تامین می کند را در قاب آن جا دهد، که برخی از آنها را می توانید با صفحه روباز در کار مشاهده کنید.

بولگاری از کاربید تنگستن برای صفحه ساعت (بخشی از ساعت که به عنوان پایه تمام قطعات متحرک عمل می کند) و همچنین از تیتانیوم برای دستبند، بند و قاب ساعت استفاده می کند. برخلاف ساعت‌های رکورددار قبلی Bulgari، این ساعت یک کرنومتر تأیید شده است. این گواهی توسط موسسه تست کرنومتر رسمی سوئیس (COSC) اعطا می شود و نشان می دهد که ساعت تحت آزمایش های گسترده ای قرار گرفته است تا اطمینان حاصل شود که زمان دقیق را حفظ می کند.

این ساعت دارای یک «داده ماتریس» حکاکی شده در پشت است که مدیر اجرایی بولگاری به گفته آنتوان پین، «تجربه دیجیتالی از ساعت شما» را ارائه می دهد. همچنین به مالکان اجازه می دهد تا به “تمام اطلاعات محصول” از جمله گارانتی و راهنمای کاربر دسترسی داشته باشند. با این حال، مشخص نمی کند که آیا این کد شما را به یک NFT مانند ساعت فوق باریک قبلی Bulgari مرتبط می کند یا خیر.

Octo Finissimo Ultra COSC 590000 دلار قیمت دارد. تنها 20 مدل ساخته شده است که هر کدام دارای یک قاب است که به طور خودکار ساعت را تنظیم و پیچ می کند. فکر می‌کنم صبر کنم تا بولگاری ساعتی به زیبایی اسپاگتی موی فرشته‌ام بگیرد.

  پنتاگون از هوش مصنوعی توسعه یافته توسط Project Maven برای شناسایی اهداف حمله هوایی استفاده کرد

منبع: https://www.theverge.com/2024/4/10/24126095/bulgari-thinnest-watch-octo-finissimo-ultra-cosc