دانش خود را از کلمات اختصاری اینترنتی تست کنید

میدونی TCP/IP به چه معناست؟ (نکته: شما در حال حاضر از آن استفاده می کنید.) در مورد CDMA چطور؟ یا GPT؟ اگرچه مفاهیم و اجرای این فناوری‌ها برای اکثر ما که بیشتر عمر خود را در اینترنت بوده‌ایم روشن است، اما کلمات اختصاری که برای تعریف آنها استفاده می‌کنیم اغلب غیرقابل نفوذ هستند. در قسمت این هفته، از ویل نایت، گزارشگر هوش مصنوعی WIRED به برنامه استقبال می کنیم. با میزبانان ما مایکل کالور و لورن گود، این سه نفر به نوبت معنای دقیق این کلمات اختصاری را زیر سوال می برند. از مایکل خواسته می شود تا اصطلاحات مختلفی را از دوران اولیه اینترنت تجزیه و تحلیل کند، لورن بر روی کلمات اختصاری مربوط به دوران موبایل آزمایش می شود، و ویل معنای تمام اختصارات مرتبط با هوش مصنوعی را توضیح می دهد. همه کار بسیار خوبی انجام می دهند، حتی اگر هیچ ، نمره کاملی کسب نکند. بازی را در خانه انجام دهید؛ شاید بتوانید با دانش مبهم خود از جزئیات اینترنت از میزبان های ما پیشی بگیرید.

نمایش یادداشت ها

داستان استیون لوی در مورد مقاله تحقیقاتی گوگل که رونق هوش مصنوعی مبتنی بر Transformer را راه اندازی کرد را بخوانید.

توصیه ها

لورن اپلیکیشن Forest را برای روش کاری پومودورو توصیه می کند. مایک The Jargon File را توصیه می کند.

ویل نایت را می توان در شبکه های اجتماعی @WillKnight پیدا کرد. لورن گود @لورن گود. مایکل کالور @snackfight است. خط تلفن اصلی را در @آزمایشگاه گجت. این نمایش توسط بون اشورث (@بوناشورث). موسیقی تم ما از Solar Keys است.

  ربات کوچک MIRA در ایستگاه فضایی جراحی از راه دور را ممکن می کند!

نحوه گوش دادن

همچنان می‌توانید از طریق پخش‌کننده صوتی در این صفحه به پادکست این هفته گوش دهید، اما اگر می‌خواهید برای دریافت هر قسمت به صورت رایگان مشترک شوید، به این صورت است:

اگر از iPhone یا iPad استفاده می کنید، برنامه ای به نام پادکست را باز کنید یا فقط روی این پیوند ضربه بزنید. همچنین می‌توانید اپلیکیشنی مانند Overcast یا Pocket Casts را دانلود کنید و Gadget Lab را جستجو کنید. اگر از Android استفاده می‌کنید، می‌توانید ما را در برنامه Google Podcasts با ضربه زدن روی اینجا بیابید. ما همچنین در Spotify هستیم. و اگر واقعاً به آن نیاز دارید، در اینجا فید RSS است.

منبع: https://www.wired.com/story/gadget-lab-podcast-641/