در حال حاضر می توانید Nothing Phone 2 را با 74 دلار تخفیف خریداری کنید

آمازون برای اولین بار از زمان عرضه گوشی Nothing Phone 2 را به فروش می رساند. جایگزین عجیب و غریب برای گوشی‌های هوشمند معمولی ۷۴ دلار از قیمت معمول آن کمتر است. این قرارداد شامل نسخه ای با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است و آماده فعال سازی در T-Mobile یا AT&T است.

هیچ چی

گوشی غیر متعارف Nothing Phone 2 را تنها با 625 دلار دریافت کنید.

625 دلار در آمازون

Nothing Phone 2 طراحی غیرمعمولی دارد و پشتی شفاف آن چینش چشم نوازی از سخت افزار داخلی آن را نشان می دهد. زیبایی شناسی بازگشتی به فناوری اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 است، مانند iMac G3 اپل و Game Boy Color نینتندو. در همین حال، رابط Glyph در پشت گوشی از نوارهای LED برای نمایش چراغ ها و الگوهای قابل تنظیم برای اعلان های شما استفاده می کند. این یک بسته دوست داشتنی است که در دریایی از شباهت های تلفن های هوشمند خودنمایی می کند.

Sam Rutherford از Engadget این گوشی را در سال 2023 بررسی کرد و به طراحی سخت افزاری چشم نواز و رابط کاربری تک رنگ آن در نرم افزار آن اشاره کرد. هیچ چیز گوشی خود را بر اساس مشخصات رکوردشکنی به بازار عرضه نمی‌کند، اما این استارت‌آپ همچنان گوشی‌ای ایجاد کرد که «هرگز احساس کندی نمی‌کرد» در حالی که «به خوبی به ویژگی‌های راحت مانند شارژ بی‌سیم معکوس مجهز بود».

این تلفن دارای Nothing OS 2 (در حال حاضر در نسخه 2.5.3) بالای اندروید 14 است. دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و یک جفت دوربین 50 مگاپیکسلی پشتی (اصلی و فوق عریض) است.

  Twitch اکنون به استریم‌کنندگان اجازه می‌دهد تا به طور همزمان در هر سرویسی که می‌خواهند استریم کنند

با این حال، توجه داشته باشید که این تلفن فقط با شبکه‌های AT&T و T-Mobile در ایالات متحده سازگار است، نه Verizon، Sprint، Cricket یا سایر اپراتورهای مبتنی بر CDMA. هیچ چیز حتی گوشی های خود را (به طور رسمی) با نسل فعلی سخت افزار به آمریکا نیاورده است، بنابراین شاید مدل های آینده پشتیبانی گسترده تری را در ایالات متحده ارائه دهند.

دنبال ، @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع: https://www.engadget.com/you-can-grab-the-nothing-phone-2-for-74-off-right-now-210527323.html?src=rss