آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی ویندوز مایکروسافت می‌تواند VPN شما را خراب کند

مایکروسافت می گوید به روز رسانی های امنیتی آوریل برای ویندوز می تواند VPN شما را خراب کند. (اوه!) این شرکت در یک به‌روزرسانی وضعیت نوشت: «دستگاه‌های ویندوز ممکن است پس از نصب به‌روزرسانی امنیتی آوریل 2024 (KB5036893) یا به‌روزرسانی پیش‌نمایش غیرامنیتی آوریل 2024 دچار نقص اتصال VPN شوند». او در حال کار بر روی یک اصلاح است.

بوق کامپیوتر ابتدا این مشکل را گزارش کرد که ویندوز 11، ویندوز 10 و ویندوز سرور 2008 به بعد را تحت تأثیر قرار می دهد. گزارش های کاربران در Reddit مختلط است، برخی از نظر دهندگان می گویند VPN های آنها پس از نصب به روز رسانی همچنان کار می کند و برخی دیگر می گویند که اتصالات رمزگذاری شده آنها واقعاً دستکاری شده است.

مایکروسافت نوشت: “ما در حال کار بر روی یک قطعنامه هستیم و در نسخه بعدی به روز رسانی را ارائه خواهیم کرد.”

تا زمانی که مایکروسافت یک به روز رسانی وصله شده را منتشر نکند، هیچ راه حل مناسبی وجود ندارد. با این حال، می‌توانید با حذف همه به‌روزرسانی‌های امنیتی، مشکل را حل کنید. در زمان تاسف بار برای مدیر عامل شرکت ساتیا نادلا، او هفته گذشته گفت که می خواهد مایکروسافت “امنیت را در اولویت قرار دهد.” من نمی توانم تصور کنم که مشتریان بین رفتن بدون VPN و از دست دادن آخرین محافظت، (به طور موقت) انتخاب کنند، این چیزی است که او در ذهن داشت.

حداقل یکی از کاربران Reddit ادعا می کند که حذف نصب و نصب مجدد برنامه VPN او این مشکل را برای او برطرف کرده است، بنابراین ممکن است ارزش امتحان ، را قبل از اقدام به اقدامات شدیدتر داشته باشد.

اگر تصمیم به حذف به‌روزرسانی‌های امنیتی دارید، مایکروسافت به شما می‌گوید که چگونه این کار را انجام دهید. این شرکت در یادداشت های انتشار خود نوشت: “برای حذف LCU پس از نصب بسته SSU و LCU ترکیبی، از گزینه خط فرمان DISM/Remove-Package با نام بسته LCU به عنوان آرگومان استفاده کنید.” “می توانید نام بسته را با استفاده از این دستور پیدا کنید: DISM /online /get-packages.”

منبع: https://www.engadget.com/microsofts-latest-windows-security-updates-might-break-your-vpn-202050679.html?src=rss

در حال حاضر می توانید Nothing Phone 2 را با 74 دلار تخفیف خریداری کنید

آمازون برای اولین بار از زمان عرضه گوشی Nothing Phone 2 را به فروش می رساند. جایگزین عجیب و غریب برای گوشی‌های هوشمند معمولی ۷۴ دلار از قیمت معمول آن کمتر است. این قرارداد شامل نسخه ای با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است و آماده فعال سازی در T-Mobile یا AT&T است.

هیچ چی

گوشی غیر متعارف Nothing Phone 2 را تنها با 625 دلار دریافت کنید.

625 دلار در آمازون

Nothing Phone 2 طراحی غیرمعمولی دارد و پشتی شفاف آن چینش چشم نوازی از سخت افزار داخلی آن را نشان می دهد. زیبایی شناسی بازگشتی به فناوری اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 است، مانند iMac G3 اپل و Game Boy Color نینتندو. در همین حال، رابط Glyph در پشت گوشی از نوارهای LED برای نمایش چراغ ها و الگوهای قابل تنظیم برای اعلان های شما استفاده می کند. این یک بسته دوست داشتنی است که در دریایی از شباهت های تلفن های هوشمند خودنمایی می کند.

Sam Rutherford از Engadget این گوشی را در سال 2023 بررسی کرد و به طراحی سخت افزاری چشم نواز و رابط کاربری تک رنگ آن در نرم افزار آن اشاره کرد. هیچ چیز گوشی خود را بر اساس مشخصات رکوردشکنی به بازار عرضه نمی‌کند، اما این استارت‌آپ همچنان گوشی‌ای ایجاد کرد که «هرگز احساس کندی نمی‌کرد» در حالی که «به خوبی به ویژگی‌های راحت مانند شارژ بی‌سیم معکوس مجهز بود».

این تلفن دارای Nothing OS 2 (در حال حاضر در نسخه 2.5.3) بالای اندروید 14 است. دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و یک جفت دوربین 50 مگاپیکسلی پشتی (اصلی و فوق عریض) است.

با این حال، توجه داشته باشید که این تلفن فقط با شبکه‌های AT&T و T-Mobile در ایالات متحده سازگار است، نه Verizon، Sprint، Cricket یا سایر اپراتورهای مبتنی بر CDMA. هیچ چیز حتی گوشی های خود را (به طور رسمی) با نسل فعلی سخت افزار به آمریکا نیاورده است، بنابراین شاید مدل های آینده پشتیبانی گسترده تری را در ایالات متحده ارائه دهند.

دنبال ، @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع: https://www.engadget.com/you-can-grab-the-nothing-phone-2-for-74-off-right-now-210527323.html?src=rss

نسخه بتای Threads به شما امکان می دهد در Mastodon و سایر خدمات fediverse به اشتراک بگذارید

پشتیبانی Fediverse در Meta Threads در نسخه بتا عملیاتی است. مارک زاکربرگ روز پنجشنبه نوشت که کاربران بزرگسال Threads در کشورهای واجد شرایط اکنون می توانند اشتراک گذاری با فدیورس، از جمله Mastodon و سایر خدمات ActivityPub را فعال کنند. قبل از عرضه گسترده‌تر بتا امروز، متا از اواخر سال گذشته در حال آزمایش سازگاری بین پلتفرم با تعداد انگشت شماری از حساب‌ها بود.

fediverse مجموعه‌ای از جوامع آنلاین غیرمتمرکز (سرورها) است که به «زبان» رایج ActivityPub صحبت می‌کنند. این به هر مرکز اجازه می دهد تا قوانین و عضویت خود را حفظ کند در حالی که به پست ها، لایک ها و سایر محتواها اجازه می دهد در دیگران ظاهر شوند. متا زمانی که Threads سال گذشته راه اندازی شد، قول داد از fediverse پشتیبانی کند.

در یک پست دسامبر، زاکربرگ این ادغام را به عنوان راهی برای دسترسی به محتوای پلتفرم جوان به چشمان بیشتری ارائه کرد. او نوشت: «تعامل پذیر ، Threads به مردم امکان انتخاب بیشتری در مورد نحوه تعامل آنها می دهد و به محتوا کمک می کند تا افراد بیشتری را به دست بیاورد. “من نسبت به آن بسیار خوشبین هستم.”

ویژگی اختیاری است. اگر اشتراک‌گذاری fediverse را فعال کنید، افراد در سایر سرورهای ActivityPub می‌توانند نمایه شما را جستجو و دنبال کنند، پست‌های شما را مشاهده کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشند، و آن‌ها را با کاربران در انجمن فدیورس سازگار (یا هر دیگر) به اشتراک بگذارند. تعاملات آنها با Threads به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در حالی که سازگاری بین پلتفرم در بتا است، محدودیت‌هایی وجود دارد. اگرچه لایک‌ها از پلتفرم‌های مختلف در بحث‌ها ظاهر می‌شوند، پاسخ‌ها و دنبال‌،‌ها از این جوامع نشان داده نمی‌شوند. علاوه بر این، نظرسنجی‌ها و پست‌های کنترل‌شده با پاسخ را نمی‌توان با جوامعی غیر از Threads به اشتراک گذاشت. بنابراین، در حال حاضر، ادغام چیزی بیشتر از ارسال پست‌های Threads به Mastodon و سایر انجمن‌های فید، با چند ویژگی اضافی انجام نمی‌دهد.

می توانید این ویژگی را در برنامه Threads فعال کنید. سر به سمت تنظیمات حساب > اشتراک گذاری Fediverse و برای ثبت نام و تایید آن دستورالعمل ها را دنبال کنید. متا می گوید این آزمایش فقط در ایالات متحده، کانادا و ژاپن در دسترس است.

منبع: https://www.engadget.com/a-threads-beta-lets-you-share-to-mastodon-and-other-fediverse-services-194732036.html?src=rss

“Aigis Episode -The Answer-” داستان بارگذاری مجدد Persona 3 را در ماه سپتامبر به پایان خواهد رساند

مایکروسافت و Atlus امروز گفتند که Expansion Pass برای Persona 3 Reload در 12 مارس در دسترس خواهد بود. این بسته شامل DLC برای فصل آخر داستان خواهد بود، اپیزود Aigis -The Answer-، که در شهریور می رسد. مشترکین Game Pass Ultimate می توانند با اشتراک خود Expansion Pass را به صورت رایگان دریافت کنند.

در نسخه اصلی شخصیت 3پایان نامه نامیده شد جواب در نسخه انگلیسی و قسمت Aegis در نسخه ژاپنی، منجر به عنوان ترکیبی در DLC بازسازی شده است. مانند بازی پایه، DLC داستان اصلی را با “گرافیک های پیشرفته، ویژگی های مدرن کیفیت زندگی، و همه ارتقاهایی که همراه آن است” تغییر خواهد داد. Persona 3 Reload

داستان DLC در یک حلقه زمانی به سبک Groundhog Day شروع می شود. مایکل کارون، مسئول ایکس باکس، نوشت: «بعد از کشف رازهای ساعت تاریک، نبردهای حماسی در سراسر تارتاروس، و همه رویدادهای فراموش نشدنی Persona 3 Reload، اعضای SEES خود را در 31 مارس بی پایان گرفتار می‌بینند. ارتباطات شما در نقش Aigis، اندرویدی انسان مانند با قابلیت احضار Persona بازی خواهید کرد.

Persona 3 Reload کازوهیسا وادا، تهیه کننده عمومی، نوشت بدون اپیزود Aigis -The Answer- کامل نمی شود. “مطمئناً این پایان هم کسانی که نسخه اصلی Persona 3 FES را بازی کرده اند و هم کسانی که تازه شروع به کار کرده اند را راضی می کند.”

Expansion Pass همچنین موسیقی و لباس های جدیدی اضافه می کند. آهنگ های به روز شده شامل ریمیکس ها و “تراک های مورد علاقه طرفداران از عناوین شخصی قبلی” خواهند بود.

مایکروسافت می گوید Persona 3 Reload عنوان پرفروش Atlus توسعه دهنده است که در هفته اول فروش خود از یک میلیون فروش فراتر رفت.

منبع: https://www.engadget.com/episode-aigis–the-answer–will-wrap-up-persona-3-reloads-story-in-september-214804635.html?src=rss

گفته می‌شود که ویژگی کلیپ‌های توییچ به کودک آزاری اجازه می‌دهد تا در این پلتفرم گسترش یابد

گزارش تحقیق از بلومبرگ تصویر نگران‌کننده‌ای از تلاش‌های توییچ برای تعدیل پلتفرم پخش زنده، به‌ویژه ویژگی Clips، که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوها را کوتاه نگه دارند، ارائه می‌کند. این رسانه گزارش می دهد که پس از تجزیه و تحلیل حدود 1100 کلیپ، حداقل 83 کلیپ را با محتوای ، شامل کودکان پیدا کرده است. توییچ پس از هشدار، ویدیوها را حذف کرد و سخنگوی شرکت در ایمیلی به Engadget نوشت که از آن زمان «سرمایه گذاری هنگفتی روی ابزارهای اجرایی و اقدامات پیشگیرانه انجام داده است و «او به این کار ادامه خواهد داد».

بلومبرگ حادثه‌ای را برجسته کرد که مشکل ماهیت دائمی کلیپ‌ها را در پلتفرم زودگذر نشان می‌دهد. داستان آزاردهنده پسر ۱۲ ساله‌ای را روایت می‌کند که بهار گذشته به توییچ رفت تا یک ساندویچ بخورد و بوق فرانسوی خود را بنوازد. او به سرعت شروع به پاسخ دادن به درخواست های بینندگان کرد که (در انعکاس غم انگیز رفتار آنلاین) باعث شد که پسر شلوارش را رها کند.

این رسانه این حادثه را “در یک لحظه” به پایان رسید. با این حال، ویژگی ذخیره کلیپس به یک بیننده – که طبق گزارش ها بیش از صد حساب متعلق به کودک را دنبال می کرد – اجازه داد تا آن را حفظ کند. طبق گزارش‌ها، این منجر به بیش از 130 بازدید از این کلیپ 20 ثانیه‌ای شد، قبل از اینکه توییچ متوجه آن شود و آن را حذف کند.

کلیپ‌هایی که در سال 2016 برای حفظ لحظات زودگذر روی پلتفرم راه‌اندازی شدند. این ویژگی 25 ثانیه قبل (و پنج ثانیه بعد از) فشار دادن دکمه ضبط ضبط می کند. این یک عارضه جانبی ناخوشایند دارد که به شکارچیان اجازه می دهد یک لحظه دردسرساز را ذخیره کنند و آن را در جای دیگری پخش کنند.

توییچ قصد دارد امسال Clips را به عنوان بخشی از استراتژی تولید محتوای بیشتر شبیه TikTok در این پلتفرم گسترش دهد. این شرکت قصد دارد یک فید کشف (همچنین مشابه TikTok) راه اندازی کند که در آن کاربران می توانند ویدیوهای کوتاه خود را پست کنند.

بلومبرگاین گزارش به مرکز کانادایی حمایت از کودکان اشاره می کند که 83 ویدئوی استثمار را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است که 34 کاربر جوان را در حال نشان دادن اندام تناسلی خود در دوربین به تصویر کشیده اند. اعتقاد بر این است که اکثر آنها پسران بین 5 تا 12 سال هستند. 49 کلیپ دیگر شامل محتوای ، بود که در آن کودکان زیر سن قانونی «در معرض نمایش قسمت‌هایی از بدن خود قرار می‌گیرند یا تحت تلاش‌های آراستگی قرار می‌گیرند».

این سازمان گفت که 34 «فحش‌آمیزترین» ویدیوها 2700 بار دیده شده‌اند. بقیه در مجموع 7300 بازدید شده است.

پاسخ توییچ

یکی از سخنگویان توییچ به Engadget نوشت: «آسیب وارد شده به جوانان در همه جای آنلاین غیرقابل قبول است و ما این موضوع را بسیار جدی می‌گیریم. در پاسخ به هشدار مواد سوء استفاده ، از کودکان (CSAM)، این شرکت می‌گوید که مدل‌های جدیدی را برای تشخیص رفتارهای بالقوه آراستگی ایجاد کرده است و ابزارهای موجود خود را برای شناسایی مؤثرتر و حذف کاربران ممنوعه‌ای که سعی در ایجاد حساب‌های جدید (از جمله) دارند، به روز می‌کند. برای افراد جوان). مسائل امنیتی).

Twitch اضافه می‌کند که توسط تیم‌های امنیتی پخش زنده خود، که ریشه کلیپس هستند، برنامه را سخت‌تر کرده است. این شرکت نوشت: «این بدان معناست که وقتی یک پخش زنده حاوی محتوای مضر را غیرفعال می کنیم و کانال را به حالت تعلیق در می آوریم، زیرا کلیپ ها از پخش زنده ایجاد می شوند، از ایجاد و توزیع کلیپ های مضر در منبع جلوگیری می کنیم. مهمتر از همه، ما همچنین تضمین کرده‌ایم که وقتی کلیپ‌هایی را که دستورالعمل‌های انجمن ما را نقض می‌کنند حذف و غیرفعال می‌کنیم، آن کلیپ‌ها از طریق دامنه عمومی یا سایر پیوندهای مستقیم در دسترس نباشند.

این سخنگوی ادامه داد: «ما همچنین می‌دانیم که متأسفانه آسیب‌های آنلاین در حال توسعه هستند. ما دستورالعمل‌هایی را که تیم‌های امنیت داخلی خود برای شناسایی برخی از این آسیب‌های آنلاین در حال تکامل، مانند مواد آزار ، کودکان (CSAM) با هوش مصنوعی فعال می‌کنند، بهبود بخشیده‌ایم. » Twitch اضافه کرد که لیست سازمان های خارجی را که با آنها کار می کند گسترش داده است تا (امیدواریم) محتوای مشابه را در آینده حذف کند.

مشکلات اعتدال توییچ

بلومبرگ گزارش می دهد که Clips یکی از کم تعدیل ترین بخش ها در توییچ بوده است. همچنین اشاره می‌کند که این شرکت در آوریل 2023 15 درصد از تیم امنیتی و اعتماد داخلی خود را اخراج کرد (بخشی از یک سال دشوار از نظر اخراج فناوری) و برای بازنویسی محتوای CSAM به طور فزاینده‌ای به شرکای خارجی وابسته شده است.

پلتفرم پخش زنده Twitch آن را به یک چالش اعتدال پیچیده تر از سایت های ویدیویی سنتی مانند YouTube یا Instagram تبدیل می کند. این پلتفرم‌ها می‌توانند ویدیوهای آپلود شده را با هش‌ها مقایسه کنند – اثر انگشتی که می‌تواند فایل‌های مشکل‌ساز شناخته شده قبلی را که به صورت آنلاین ارسال شده است، شناسایی کند. لورن کوفرن از مرکز ملی کودکان گمشده و مورد بهره برداری ایالات متحده گفت: «فناوری هش به دنبال چیزی است که با چیزی که قبلا دیده شده مطابقت دارد. پخش زنده به این معنی است که کاملاً جدید است.

منبع: https://www.engadget.com/twitchs-clips-feature-has-reportedly-enabled-child-abuse-to-fester-on-the-platform-201058947.html?src=rss

سفارشات Humane AI Pin از ماه مارس ارسال خواهند شد

انتظار می رود پین هوش مصنوعی Humane در ماه مارس عرضه شود. در روز جمعه، این شرکت در X (توئیتر) پست کرد که “کسانی که سفارش های اولویت دار را ثبت کردند، زمانی که ما در ماه مارس ارسال را آغاز کنیم، ابتدا پین های Ai را دریافت خواهند کرد.” این شرکت قبلاً یک تخمین “اوایل سال 2024” برای دستگاه پوشیدنی بدون صفحه نمایش طراحی شده برای جایگزینی یک تلفن هوشمند ارائه کرده بود.

Humane که توسط کارمندان سابق اپل یعنی Bethany Bongiorno و Imran Chaudhri تاسیس شده است، گوشی هوشمند (هنوز نان و کره کارفرمای سابق آنها) را در آخرین قدم های خود می بیند. “دوران گذشته به یک فلات رسیده است” TechCrunch چودری در یک نشست مطبوعاتی در ماه نوامبر گزارش داد. او محصول پوشیدنی مبتنی بر هوش مصنوعی را «روشی جدید از تفکر، حس جدیدی از فرصت» می‌بیند.

پین 699 دلاری Humane AI صفحه نمایش ندارد. در عوض، به سیگنال های صوتی و پروژکتوری متکی است که اطلاعات مربوطه را به دست کاربر منتقل می کند. بنیانگذاران تمرکز دستگاه را بر حفظ حریم خصوصی، همراه با هوش زمینه‌ای، تبلیغ می‌کنند و قول می‌دهند که “به سرعت آنچه شما نیاز دارید را می‌فهمد، فوراً شما را به تجربه یا خدمات درست هوش مصنوعی متصل می‌کند”. مشارکت با OpenAI، مایکروسافت و Tidal چیزی را که این شرکت «دسترسی به برخی از قدرتمندترین مدل‌ها و پلتفرم‌های هوش مصنوعی جهان» می‌نامد، فراهم می‌کند.

این پین بر روی یک پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون با موتور اختصاصی هوش مصنوعی کوالکام که نرم افزار سیستم عامل Cosmos آن را تامین می کند، اجرا می شود. این در سه رنگ عرضه می شود که دو تای آن 100 دلار اضافی به قیمت آن اضافه می کند. خریداران باید 24 دلار در ماه برای دسترسی به داده های تلفن همراه پین ​​بپردازند که مانند MVNO (اپراتور شبکه مجازی تلفن همراه) در بالای شبکه T-Mobile ساخته شده است.

علاوه بر ارائه تاریخ ارسال در ماه مارس، Humane می‌گوید که سفارش‌های باقی‌مانده طبق سفارشی که دریافت کرده‌اند ارسال می‌شوند. Engadget به شرکت ایمیل فرستاد تا بپرسد چه زمانی سفارشات فعلی ارسال می شود و اگر پاسخ داد، این مقاله را به روز خواهیم کرد.

پین هوش مصنوعی Humane اکنون در وب سایت Humane برای پیش خرید در دسترس است. Eclipse (مشکی مات روی مشکی) 699 دلار قیمت دارد، در حالی که رنگ‌های Lunar (کروم صیقلی روی سفید) و Equinox (کروم جلا بر روی مشکی) 799 دلار به شما بازگشت می‌دهند.

منبع: https://www.engadget.com/humane-ai-pin-orders-will-start-shipping-in-march-185449334.html?src=rss

اولین گزارش نامزدی نتفلیکس محبوب ترین نمایش ها و فیلم های آن را نشان می دهد

نتفلیکس اولین گزارش نامزدی دوسالانه خود را با نام «آنچه تماشا کردیم» منتشر کرد. بخش اول که روز سه شنبه به عنوان یک فایل مایکروسافت اکسل راه اندازی شد، ساعات مشاهده برای هر عنوان (اصلی و دارای مجوز) را فهرست می کند که مجموعاً بیش از 50000 ساعت مشاهده است. در حالی که این مقایسه عملکردی ناهموار است زیرا سریال‌های اپیزودیک ساعت‌های بیشتری نسبت به فیلم‌های مستقل زمان می‌برند، این اولین نگاه فوق‌العاده دقیق به آنچه مردم در نتفلیکس تماشا می‌کنند است.

اولین صفحه گسترده، که دوره ژانویه تا ژوئن 2023 را پوشش می دهد، شامل 18214 ورودی محتوای واجد شرایط است. فصل اول سریال اکشن مهیج مامور شب: فصل 1 با 812100000 ساعت در این مدت به راحتی در اوج نشسته است. بعدی (بسیار عقب تر) در جایگاه دوم، فصل دوم درام بود. جینی و جورجیا (665,100,000 ساعت). پنج نفر برتر تا فصل اول تکمیل می شوند شکوه (622,800,000)، فصل افتتاحیه برنامه به کارگردانی جنی اورتگا چهار شنبه (507,700,000) و سری پیش درآمد محدود ملکه شارلوت: داستان بریجرتون (503,000,000).

فیلم اکشن جی لو مادر با 249,900,000 ساعت تماشا و رتبه 20 پس از انبوه سریال های چند قسمتی، بالاترین رتبه را در لیست داشت. از ادریس البا لوتر: خورشید سقوط کرده (209,700,000) در 26 سالگی وارد شد، در حالی که وسیله نقلیه کریس همسورث استخراج 2 (201,800,000) ثبت نام در 29.

تصویر صفحه‌گسترده‌ای که محتوای Netflix را با بیشترین ساعت تماشا از ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۳ نشان می‌دهد. بنری در بالا نام و عنوان شرکت را نشان می‌دهد.

نتفلیکس

علاوه بر زمان‌های مشاهده، صفحه‌گسترده تاریخ انتشار هر عنوان و در دسترس بودن آن در سراسر جهان را نشان می‌دهد. از روی کنجکاوی، کمدی کمدی 2020 پایین ترین آیتم جهان در لیست است. با احترام، کنان گیل.

نتفلیکس بر اهمیت استفاده از کل ساعت‌های تماشا شده برای تعیین تأثیر یک فیلم یا سریال تأکید کرده است. این استریمر در پست بلاگ اعلامی خود نوشت: «موفقیت در نتفلیکس در همه اشکال و اندازه‌ها به دست می‌آید و صرفاً با ساعت تماشا تعیین نمی‌شود». ما فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بسیار موفقی داریم که هم ساعت‌های تماشای کمتر و هم بالاتری دارند. همه چیز به این بستگی دارد که یک فیلم یا برنامه تلویزیونی برای مخاطبانش جذاب باشد یا خیر – و اندازه آن مخاطب نسبت به اقتصادی عنوان آن.

نتفلیکس می‌گوید صفحات گسترده دوسالانه جدید با فهرست‌های هفتگی ۱۰ برتر و محبوب‌تر ترکیب می‌شود تا تصویر کامل‌تری برای بینندگان، سازندگان و ناظران صنعت ارائه کند.

می‌توانید Excel یا Numbers را بازخوانی کنید و اولین صفحه گسترده Netflix را از اینجا دانلود کنید.

منبع: https://www.engadget.com/netflixs-first-engagement-report-reveals-its-most-popular-shows-and-movies-214509788.html?src=rss

گوگل در سال 2021 26 میلیارد دلار برای وضعیت موتور جستجوی پیش فرض پرداخت کرد

معاون رئیس جمهور پرابهاکار راگاوان روز جمعه گفت که گوگل در سال 2021 مبلغ 26.3 میلیارد دلار برای حفظ وضعیت خود به عنوان موتور جستجوی پیش فرض و کسب ترافیک پرداخت کرده است. بلومبرگ گزارش ها. این احتمال وجود دارد که سهم بزرگ آن متعلق به اپل باشد که سال‌ها مبالغ گزافی را پرداخت کرد تا گزینه جستجوی پیش‌فرض در iPhone، iPad و Mac باقی بماند.

راغوان که در شکایت ضد انحصار مداوم وزارت دادگستری علیه این شرکت شهادت می داد، گفت که تبلیغات جستجوی گوگل در سال 2021 146.4 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرده است که درآمد 26 میلیارد دلاری دلار را برای وضعیت پیش فرض نشان می دهد. مدیر اجرایی تصریح کرد که وضعیت پیش فرض گران ترین قسمتی است که باید برای به دست آوردن ترافیک بپردازید.

رغوان اشاره ای نکرد که چه مقدار از 26.3 میلیارد دلار به اپل رفته است. ولی CNBC گزارش‌ها حاکی از آن است که برآورد شرکت مدیریت ثروت خصوصی Bernstein تخمین می‌زند که گوگل می‌تواند امسال 19 میلیارد دلار برای امتیاز پیش‌فرض به اپل بپردازد.

یک اسلاید ارائه شده در دادگاه نشان داد که در سال 2014، گوگل 47 میلیارد دلار درآمد جست‌وجو داشته است در حالی که 7.1 میلیارد دلار برای وضعیت پیش‌فرض خود پرداخت کرده است. Raghavan شهادت داد که پرداخت‌های پیش‌فرض جستجوی کلی Google بین سال‌های 2014 تا 2021 تقریباً چهار برابر شده است، در حالی که درآمدهای تبلیغات جستجوی آن (تقریباً) سه برابر شده است.

گوگل با انتشار این ارقام مخالفت کرد و استدلال کرد که به توانایی آن برای مذاکره در مورد قراردادهای آتی آسیب می رساند. قاضی آمیت مهتا، که ریاست این پرونده را برعهده دارد، مخالف است.

منبع: https://www.engadget.com/google-paid-26-billion-in-2021-for-default-search-engine-status-203129384.html?src=rss