نکات و پاسخ ها Wordle Today: Help for 19 April #1035

پاسخ وردل امروز حاوی حروف بسیار رایجی است، و این یک کلمه شناخته شده است. اما بسته به کلمات ابتدایی خود، ممکن است مجبور شوید برای رسیدن به این هدف حدس بزنید. اگر به سرنخی نیاز دارید، به خواندن ادامه دهید.

هر روز سرنخ‌ها و سپس پاسخ وردل فعلی را ارسال می‌کنیم، فقط در صورتی که به آن نیاز داشته باشید.

نکات روز Wordle

هشدار: اگر به خواندن ادامه دهید، پاسخ وردل را برای جمعه، 19 آوریل، معمای شماره 1035 مشاهده خواهید کرد (قبل از سرنخ هایی که می تواند آن را فاش کند). این می تواند یک اسپویلر ویرانگر برای برخی از بازیکنان باشد. اما اگر فقط به پاسخ نیاز دارید – شاید به آخرین حدس خود رسیده اید و نمی خواهید یک 800 بازی پایانی را ببینید – به خواندن ادامه دهید.

نکته 1 Wordle: بدون تکرار

هیچ نامه تکراری در پاسخ امروز وجود ندارد.

سرنخ کلمه شماره 2: حروف صدادار

پاسخ وردل امروز سه مصوت دارد.

نکته 3 Wordle: استارتر

پاسخ وردل امروز با R شروع می شود.

وردل سرنخ شماره 4: معنای پول

پاسخ وردل امروز چیزی است که بسیاری از کارمندان دوست دارند دریافت کنند.

نکته 5 وردل: پایان نامه

پاسخ وردل امروز به یک مصوت ختم می شود.

پاسخ کلمه روز

این اسپویلر است: پاسخ امروز وردل این است: افزایش، مانند بلند ، یا جابجایی چیزی – یا افزایش دستمزد.

  ماهواره جاسوسی دوران جنگ سرد 400 قلعه کشف نشده رومی را نشان می دهد

پاسخ وردل از دیروز

پاسخ دیروز، #1034، FACET بود.

پاسخ های گذشته وردل

14 آوریل، شماره 1030 BLIMP
15 آوریل، n°1031 EQUIP
16 آوریل شماره 1032 STEM
17 آوریل، شماره 1033: DIME

نکات روزانه Wordle

من در مورد Wordle مطالب زیادی نوشته ام – از پوشش هزارمین کلمه آن گرفته تا لیست بهترین کلمات شروع کننده تا یک استراتژی مفید دو مرحله ای تا اطلاعات در مورد تغییرات بحث برانگیز کلمات. من حتی چیزهایی را که از بازی ، پرفروش‌ترین پازل آنلاین برای یک سال کامل یاد گرفتم جمع‌آوری کردم. بنابراین اگر در مورد نیاز خود برای یک پاسخ واقعی تجدید نظر می کنید، می توانید توصیه های یکی از این داستان ها را امتحان کنید.

هنوز به یک کلمه جدایی نیاز دارید؟ یک نفر به من گفت که او به سادگی به اطراف نگاه می کند و یک شی پنج حرفی را که می بیند برای استفاده به عنوان کلمه اصلی انتخاب می کند، مانند COUCH یا CHAIR. من تمایل دارم به کلمات بذری بچسبم که حاوی محبوب ترین حروف مورد استفاده در کلمات انگلیسی هستند. من TRAIN را برای شروع دوست دارم، اگرچه دوستی دارم که از TRAIL استفاده می کند. من خوانده‌ام که مردم از اصطلاح مالی ROATE استفاده می‌کنند، اما من دوست دارم از کلماتی استفاده کنم که واقعاً می‌دانم.

وردل چیست؟

اگر تا اینجا خوانده باشید، می دانید چگونه بازی کنید. شما شش شانس برای حدس زدن یک کلمه پنج حرفی دارید و بازی به شما می گوید که آیا حروفی که حدس زده اید در پازل هستند و آیا در همان جایی هستند که آنها را حدس زده اید. نیویورک تایمز این بازی را در سال 2022 از خالق جاش واردل به قیمت هفت رقم خریداری کرد. واردل این بازی را برای شریک زندگی خود ایجاد کرد و به او اجازه داد 12000 کلمه پنج حرفی زبان انگلیسی را به 2500 کاهش دهد و پایگاه داده پاسخ را ایجاد کند. همچنین راحت بود که نامی داشت که روی “کلمه” بازی می کرد.

  L’IA générative nous a émerveillés en 2023 – mais toute magie a un prix

یکی از سخنگویان تایمز به من گفت که اولین کلمه در 19 ژوئن 2021 ظاهر شد و این روزنامه هزارمین کلمه بازی را در 15 مارس جشن می گرفت. اسپویلر: آن 1000 کلمه ERUPT بود. مانند «اگر وردل آنقدر سفت باشد که خط خود را از دست بدهد، بابا می ترکد».

بازی‌های سرگرم‌کننده دیگری نیز در استیبل Times Games وجود دارد. وابستگی نهایی من Connections است که فکر می کنم از Wordle پیچیده تر است. این بازی است که در آن به شبکه ای از 16 کلمه نگاه می کنید و سعی می کنید آنها را به چهار گروه از کلمات مرتبط گروه بندی کنید. گاهی اوقات روابط بین کلمات بسیار مبهم است – مانند زمانی که فقط چهار کلمه وجود داشت که همه با گروه‌های راک شروع می‌شدند، مانند “راشمور” و “mate”. (ارتباطات در روز اول آوریل با پازلی که تماماً از شکلک ساخته شده بود کمی بدتر شد. برخی بازیکنان آن را خنده دار نمی دانستند.)

Spelling Bee نیز یک بازی محبوب Times است. و یک بازی جدید وجود دارد که هنوز در مرحله بتا است، Strands، که من سعی می کنم به آن مسلط شوم.

منبع: https://www.cnet.com/tech/todays-wordle-hints-and-answer-help-for-april-19-1035/#ftag=CAD590a51e