پیاده سازی واقعیت افزوده در جعبه های جدید دیجی کالا

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

طرح برنده مسابقه جایزه دیجی کالا با استفاده از فناوری واقعیت افزوده یا AR بر روی جعبه های بسته بندی دیجی کالا اجرا شد.

ایران و سفر برون شهری خودروهای دیجی کالا موضوع واقعیت افزوده مورد استفاده در جعبه های جدید دیجی کالا است. این مشکل با طراحی نقشه روی جعبه که با استفاده از نشانه های شهرهای ایران ترسیم شده است مطابقت دارد.

این پروژه سال گذشته در مسابقه جایزه دیجی کالا که با موضوع ارتقای تجربه مشتری با بسته های دیجی کالا برگزار شد، مقام اول را کسب کرد.

در چارچوب این شگفتی، کاربران دیجی کالا نیازی به نصب نرم افزار برای اسکن کد QR روی بسته های جدید ندارند و تنها از طریق دوربین تلفن همراه و با استفاده از مرورگر گوشی هوشمند می توانند پاداش دریافت کنند.

خودروی دیجی کالا پس از اسکن کد و نگه داشتن دوربین روی تصویر، از انبار به منزل مشتری حرکت می کند و پس از رسیدن به منزل، بنری با شعار جدید دیجی کالا، «لبخند به خانه می رسد» بر روی صفحه نمایش قرار می گیرد. با کلیک بر روی بنر، کاربران به صفحه پاداش دیجی کالا هدایت می شوند.

سه کد تخفیف خرید دیجی کالا، اشتراک دیجی پلاس و اشتراک فیدیبو، جوایز شخصی کاربران هستند و هر کاربر می تواند یک بار از هر یک از این تخفیف ها استفاده کند.

اولین مسابقه جایزه دیجی کالا در سال 1402 برگزار شد و قرار است از این به بعد هر ساله به یکی از موضوعات بسته بندی در صنعت خرده فروشی آنلاین بپردازد. طرح برنده امسال به 2 میلیون جعبه در 18 سایز رسید و کاربران دیجی کالا در سراسر ایران از ابتدای فروردین خرید خود را با این بسته بندی و طرح جدید دریافت خواهند کرد.

  تفکر سریع و یک شانس از فاجعه فرودگر ماه برای ماشین‌های شهودی جلوگیری کرد

منبع: https://digiato.com/promoted/implementation-of-ar-on-new-digikala-boxes