سری گلکسی اس 25 به مدل هوش مصنوعی جمینا نانو 2 گوگل مجهز شده است

در حال حاضر، سری گلکسی اس 24 از نسل اول مدل جمینا نانو گوگل برای ویژگی های هوش مصنوعی روی دستگاه استفاده می کند. اکنون، به گفته یکی از مدیران سامسونگ، مدل پرچمدار بعدی این شرکت، گلکسی S25، می تواند یک مدل باشد. Gemini Nano 2 که گوگل هنوز ارائه نکرده است تا آماده شود.

نشریه کره ای Daum Herald Economy به Cho Cheol-min، مدیر عامل LSI سامسونگ اشاره می کند که گفته است که گلکسی S25 – که انتظار می رود در اوایل سال 2025 عرضه شود – می تواند اولین تلفنی باشد که از مدل Gemina Nano 2 AI بهره می برد. شایان ذکر است که سخنان مدیر سامسونگ شامل جزئیاتی در مورد Gemina Nano 2 بود که خود گوگل هنوز به طور رسمی فاش نکرده است.

ویژگی های بیشتر هوش مصنوعی در سری Galaxy S25

به گفته یکی از مدیران سامسونگ، Gemini Nano 2 نسبت به نسل قبلی خود یک پیشرفت خواهد بود و ما می‌توانیم انتظار پیشرفت‌هایی در زمینه‌هایی مانند تشخیص صدا و پردازش تصویر داشته باشیم. یکی دیگر از جزئیات فاش شده در مورد این مدل هوش مصنوعی هزینه اشتراک است.

در ماه فوریه، یکی از مدیران ارشد سامسونگ گفت که ویژگی های آینده هوش مصنوعی ممکن است به نوعی هزینه اشتراک نیاز داشته باشد. بنابراین، ویژگی هوش مصنوعی آینده در Gemina Nano 2 ممکن است کاملا رایگان نباشد.

هنوز زمان زیادی تا عرضه رسمی سری گلکسی اس 25 باقی مانده است و گوگل هنوز بهبودهای هوش مصنوعی را که جمینا نانو 2 برای این دستگاه به ارمغان خواهد آورد، تایید نکرده است. اگرچه صحبت های مدیر سامسونگ حاکی از ادامه همکاری گوگل و این شرکت کره ای است، اما باید منتظر ماند و دید که این همکاری دقیقا چه ویژگی های هوش مصنوعی جدیدی را در اختیار کاربر قرار می دهد و هزینه اشتراک چقدر برای کاربر خواهد بود.

  برای اولین بار، محققان دستگاهی در مقیاس نانو ساخته اند که می تواند از طریق DNA کنترل شود

منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-confirms-the-galaxy-s25-series-to-have-more-ai-features