آیا پین هوش مصنوعی Humane گوشی هوشمند را از بین می برد؟

پس از ماه ها هیاهو و گمانه زنی، این خودخوانده “قاتل تلفن های هوشمند” اینجاست. Humane، استارت آپی که توسط دو کارمند سابق اپل تأسیس شده بود، خود را راه اندازی کرد پین هوش مصنوعی مورد انتظار، دستگاه کوچکی به اندازه یک کوکی که به جلوی پیراهن خود می چسبانید و به گفته سازندگان آن، برای متحول ، رابطه ما با محاسبات طراحی شده است. در حالی که روز پنجشنبه استارتاپ سرانجام جزئیاتی را در مورد محصول مورد انتظار خود فاش کرد، هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه آیا واقعاً شما را مجبور می کند تلفن هوشمند خود را به سطل ، بیندازید یا خیر – یا اینکه حتی تبدیل به یک محصول کارآمد می شود، هنوز در جریان است. می خواهد بخرد

مفهوم اصلی نشان Humane AI چیست؟

به گفته سازندگان آن، ایده پشت Pin AI این است که ما را به خود جذب کند آینده تلفن هوشمند. بنیانگذاران Humane، زوج متاهل Imran Chaudhri و Bethany Bongiorno، می‌گویند که می‌خواهند به کاربران کمک کنند تا با دنیای واقعی ارتباط برقرار کنند و در عین حال به پیشرفت روش‌هایی که محاسبات می‌تواند زندگی مردم را بهبود بخشد، ادامه دهند. برای انجام این کار، آنها چیزی را ایجاد کردند که تمام عملکردهای یک تلفن هوشمند را داشته باشد، اما همانطور که Chaudri گفت، امیدواریم “به طور یکپارچه با پس زمینه زندگی شما ترکیب شود.” حضور قبلی در مطبوعات. استارت آپ این را به عنوان جایگزین سالم تری برای وضعیت فعلی ما معرفی می کند: الف منظره جهنمی نوشته شده که در آن مردم مانند زامبی‌ها روی زمین پرسه می‌زنند، چهره‌های لوبوتومی‌شده‌شان دائماً با نور ملایم و هیپنوتیزم‌کننده آیفون‌هایشان روشن می‌شود.

این دستگاه که بدون صفحه نمایش، از یک پروژکتور لیزری کوچک برای پوشاندن اطلاعات در کف دست شما استفاده می کند، به گونه ای طراحی شده است که یک دستیار مجازی، دستگاه ارتباطی و چاقوی ارتش سوئیس از خدمات و ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی، همه در یک واحد طراحی شده است. . .

آیا واقعاً این ابزار عجیب ما را به آینده ای پس از تلفن می رساند؟ صادقانه بگویم، هنوز کاملاً مشخص نیست. روز پنجشنبه، Chaudhri و Bongiorno سرانجام جزئیات بیشتری را در مورد محصول خود در یک ویدیو فاش کردند، و در حالی که پین ​​هوش مصنوعی مطمئناً بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد، موارد زیادی نیز وجود دارد که می تواند مشکل ساز باشد. پین که هفته آینده برای سفارش در دسترس خواهد بود، بدون توجه به این موضوع قطعا محصولی خواهد بود که باید به آن توجه کرد.

  آی بی ام از هوش مصنوعی برای کشف آنتی بادی های جدید استفاده می کند

می‌توانید ویدیوی کامل را در زیر تماشا کنید یا مروری بر ویژگی‌های اعلام‌شده ما بخوانید.

آیا این شما را خراب می کند؟

نه کاملاً، اگرچه ارزان هم نخواهد بود. قیمت این دستگاه 699 دلار است و به 20 دلار اشتراک ماهانه اضافی نیاز دارد. به عبارت دیگر، حتی اگر آنقدر بد نباشد آیفون جدید بخر، برای اکثر مردم واقعاً خرید آنی نخواهد بود. با این اوصاف، خوب است که قیمت درخواستی اولیه، آنچه Humane آن را «سیستم کامل» محصول خود می‌نامد، شامل پین، شارژر و کیس، کابل و آداپتور، و «تقویت‌کننده باتری» را پوشش می‌دهد.

چگونه با پین Humane تماس برقرار کنیم؟

یکی از مزایای فرضی AI PIN این است که همچنان به شما امکان می دهد با افراد در ارتباط باشید، حتی اگر یک دستگاه ارتباطی سنتی نباشد. این پین در واقع به گونه‌ای از شبکه T-Mobile مرتبط است که به شما امکان برقراری و دریافت تماس از دستگاه را می‌دهد. کاربر به جای دست و پنجه نرم ، با دکمه‌های روی صفحه، اطلاعات را در کف دست خود فراخوانی می‌کند و می‌تواند به سادگی با صحبت ، با دستگاه تماس برقرار کند یا بپذیرد. این موضوع باعث شده است که برخی Humane را به فروش کاربران متهم کنند یک گوشی گران قیمت بدون صفحه نمایش– ادعایی که می توان استدلال کرد از نظر فنی درست است، با این حال، همانطور که تیم Humane توضیح داده است، نداشتن صفحه نمایش به نوعی کل موضوع محصول است.

خداحافظی با اپلیکیشن ها

یکی از جالب‌ترین چیزها در مورد PIN AI این است که شما را از ماتریس برنامه‌ای که همه ما به آن عادت کرده‌ایم رها می‌کند. در عوض، Humane از شما می‌خواهد که در مورد آنچه «تجربه‌ها» می‌نامد هیجان‌زده شوید. اساساً، این تجربیات ویژگی‌های پین هوش مصنوعی انسانی هستند که به طور ارگانیک به مدل تعاملی محصول مرتبط هستند. اینها از طریق دستورات صوتی فعال می شوند و تا کنون به نظر می رسد مواردی مانند جستجوی اطلاعات و پخش موسیقی را شامل می شوند. این شرکت می‌گوید این تجربیات، که داده‌های آن بر روی دستگاه و در فضای ابری ذخیره می‌شود، امیدوار است با افزایش مقیاس شرکت، جامع‌تر شود. طبق گزارش‌های قبلی، ایده این است که در نهایت Pin به طور یکپارچه به طیف گسترده‌تری از خدمات و فعالیت‌ها از طریق ادغام IoT و دستگاه‌های هوشمند متصل شود.

  هند می خواهد در 5 سال آینده یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه در جهان باشد

سوالات خود را در مورد پین بپرسید

همچنین قرار است پین مانند دستیارهای شخصی دیگر مانند سیری یا الکسا کار کند. جالب اینجاست که این پین مجهز به دوربینی نیز می باشد که علاوه بر عکس و فیلمبرداری، می تواند برای شناسایی و جستجوی اطلاعات در مورد اشیایی که در طول فرارهای روزانه با آن مواجه می شوید، استفاده شود. از این نظر، شما تشویق می‌شوید که از آن سؤال بپرسید و اجازه دهید نرم‌افزار هوش مصنوعی که آن را قدرت می‌دهد به شما اطلاعات بدهد. در این ویدئو، چودری از سنجاق می پرسد که خورشید گرفتگی بعدی کی خواهد بود (او پاسخ می دهد) و مقدار پروتئین در توده بادامی که در دست دارد (او نیز پاسخ می دهد) وجود دارد. می‌توانید تصور کنید که چگونه در یک روز خسته‌کننده، پرسیدن یک سری سؤالات بیهوده از دستگاه ممکن است کمی آرامش را به همراه داشته باشد.

“به من بیا”

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که Humane در اولین ویدیوی خود در روز پنجشنبه بر آن تاکید کرد، چیزی به نام «مرا بگیر». عبارتی که با آن می‌توانید از دستگاه درخواست کنید، پین یک نمای کلی از ایمیل‌های مهمی که دریافت کرده‌اید به شما ارائه می‌دهد. خوب به نظر می رسد!

چگونه TF وارد خانه اندرو می شوید؟

Humane می گوید که حافظه و قابلیت جستجوی پین هوش مصنوعی برای بهبود راحتی طراحی شده است. برای مثال، Chaudhri در ویدیوی خود از AI پین می‌خواهد تا رمز عبور خانه دوستش اندرو را جستجو کند. چادری می‌گوید که این سنجاق در تاریخ پس از او مدفون است و بنابراین یافتن آن دشوار است. اما پین کد را در چند ثانیه تحویل می‌دهد: پین نشان می‌دهد که «کد دری که اندرو فرستاده است 7361 است».

این نسبتاً عملی به نظر می رسد. بارها بوده است که من با همین معضل رمز عبور مواجه شده ام. با این حال، من چند سوال بعدی دارم. اول از همه، این اندرو کیست؟ آیا او می داند که کد دسترسی او به تازگی با هزاران نفر به اشتراک گذاشته شده است؟ جدی عمران باحال نیست. مهم نیست که اندرو چقدر پین هوش مصنوعی را خوب می‌داند، فکر نمی‌کنم این واقعیت را جبران کند که ایلان ماسک اکنون می‌داند چگونه وارد خانه‌اش شود.

انسان.مرکز

از آنجایی که پین ​​هوش مصنوعی Humane برای جمع‌آوری کاتالوگ گسترده‌ای از داده‌های مربوط به شما طراحی شده است، طبیعی به نظر می‌رسد که محصول دارای پورتالی باشد که می‌توانید آن داده‌ها را مشاهده کنید (و امیدواریم کنترل کنید). برای این کار، Humane آنچه را که Human.center می نامد، ارائه می دهد، احتمالاً یک پورتال وب که در آن می توانید همه چیزهایی را که در ابر Humane ضبط و ذخیره شده است، مشاهده کنید. با این حال، برای چنین ویژگی مهمی، Humane امروز آن را روشن نکرده است. امیدواریم این شرکت در هفته های آینده اطلاعات بیشتری را منتشر کند.

  نگاهی به تکنولوژی کفش های آینده بولگانو

آیا این چیز ویژگی های حفظ حریم خصوصی دارد؟ هنوز مطمئن نیستم

به نظر می رسد پین هوش مصنوعی پتانسیل تبدیل شدن به یک کابوس کامل حریم خصوصی و امنیت سایبری را دارد، به همین دلیل است که من فوق العاده کنجکاو هستم تا اطلاعات دقیق تری درباره نحوه جمع آوری، ذخیره و محافظت از داده های کاربر توسط این دستگاه به دست بیاورم. تاکنون، این شرکت اطلاعات کمی در مورد این جنبه حیاتی محصول خود منتشر کرده است. از روز پنجشنبه، جزئیات این موضوع به طور قطعی اندک بود. در ویدیوی خود، Bongiorno و Chaudri کلماتی را برای حفظ حریم خصوصی مطرح کردند، اما واقعاً چیز جدیدی در مورد نحوه محافظت از داده‌های مشتری به اشتراک نمی‌گذارند. این دستگاه دارای چیزی است که “چراغ اعتماد” نامیده می شود که هر زمان که میکروفون، دوربین یا سنسور دستگاه فعال می شود روشن می شود. اگر من یک انسان بودم، یک مقاله سفید جامع منتشر می‌کردم که توضیح می‌داد دقیقاً چگونه ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی آن قرار است کار کند.

چه زمانی می توانید یکی را تهیه کنید؟

Humane می گوید سفارشات این دستگاه از هفته آینده، در 16 نوامبر آغاز می شود.

هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه آیا باید گوشی هوشمند خود را در سطل ، بیندازید یا خیر، صحبت نمی کند

واقعیت ساده این است که هنوز چیزهای زیادی درباره پین ​​هوش مصنوعی Humane نمی دانیم. من … نسبتاً شیفته این محصول هستم. علیرغم تأکید بی‌امان سیلیکون ولی بر نوآوری و الگوهای سریع و در حال تغییر، تقریباً هرگز محصولی راه‌اندازی نمی‌شود که احساس کند به طور واقعی چیزی جدید را امتحان می‌کنید. Humane قطعا این کار را می کند. گفتنی است، چون خیلی ناشناخته است، من نیز بیشتر از اینکه هیجان زده باشم، در این محصول گیج می شوم. به طور کلی، درک بسیاری از ویژگی‌های دستگاه بدون پوشیدن آن و احساس تناسب (یا عدم تناسب) آن با زندگی روزمره بسیار دشوار خواهد بود.

به طور خلاصه: سعی می‌کنم محتاطانه نسبت به هوش مصنوعی خوش‌بین باشم، عمدتاً به این دلیل که فکر می‌کنم هر تلاشی برای شکستن ارتباط وحشتناک روانی-فیزیکی-معنوی بشریت با تلفن هوشمند حداقل باید شناسایی شود و در صورت موجه بودن، به آن تبریک گفت. اینکه آیا محصول Humane واقعاً به ما کمک می کند تا به این هدف برسیم یا خیر، من نمی دانم. قبل از اینکه بتوانم بیشتر در مورد این موضوع بگویم، باید یکی از این ابزارهای کوچک جذاب را در دست بگیرم.

منبع: https://gizmodo.com/humane-ai-pin-artificial-intelligence-product-launch-1851007229