مشخصات فنی Motorola Edge 50 Ultra فاش شده است. رقیبی برای پیشگام؟

ظاهراً موتورولا در حال آماده شدن برای معرفی سه گوشی هوشمند از سری Edge 50 است و انتظار می‌رود که Motorola Edge 50 Ultra پرچم‌دار این سری باشد. پیش از این شایعات مختلفی درباره این گوشی منتشر شده بود و حالا گزارش دیگری مشخصات احتمالی دیگری را برای این گوشی به ما می دهد.

یک منبع آگاه اعلام کردیوگش برار“، مشخصات مختلف موتورولا اج 50 اولترا را در شبکه اجتماعی X منتشر کرد که به نظر می رسد اطلاعات جدیدی باشد.

این جزئیات جدید شامل صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ تازه سازی 144 هرتز، دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی 125 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی است. به نظر می رسد باتری این دستگاه نقطه ضعف آن است به خصوص که دستگاه های رقیب به سمت باتری های بزرگتر پیش می روند. اما باتری 4500 میلی آمپر ساعتی باید به طرز تحسین برانگیزی دوام بیاورد و در عین حال زمان شارژ سریع را ارائه دهد.

موتورولا اج 50 اولترا

سایر ویژگی های احتمالی Motorola Edge 50 Ultra

گفته می شود موتورولا اج 50 اولترا دارای گواهی IP68 است. این دقیقاً مشابه Edge 50 Pro است که اخیراً معرفی شده است.

این گوشی از پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 8s، رابط کاربری Hello UI مبتنی بر اندروید 14 و سیستم دوربین سه گانه پشتی (هر سه دوربین 50 مگاپیکسلی) استفاده می کند.

چیپست دستگاه یک پله پایین تر از نسل سوم اسنپدراگون 8 است و بنابراین احتمالاً وظایف هوش مصنوعی را کندتر از پردازنده های پرچمدار انجام می دهد. با این حال، نسل سوم اسنپدراگون 8s یکی از بهترین پردازنده ها است. همچنین ممکن است دوربین این گوشی از فیلمبرداری 8K پشتیبانی نکند.

  رکورد جدیدی در مصرف بنزین در کشور ثبت شد

با تمام این نقاط ضعف احتمالی، به نظر می رسد موتورولا اج 50 اولترا در مقایسه با رقبایی مانند سامسونگ گلکسی اس 24 و گوگل پیکسل 8 قیمت مناسب تری دارد.

منبع: https://digiato.com/mobile/whistleblower-revealed-possible-specifications-motorola-edge-50-ultra