هدایای سامسونگ برای پیش خرید سری گلکسی اس 24 فاش شد

سامسونگ احتمالاً فردا با انتشار دعوتنامه ای رونمایی از سری گلکسی اس 24 را در 27 دسامبر اعلام خواهد کرد. حال در گزارشی جدید، هدایایی که سامسونگ قصد دارد نسل بعدی گوشی های پرچمدار خود را پیش خرید کند، فاش شده است که شامل فروش گلکسی واچ با تخفیف می شود.

طبق گزارشی از کره جنوبی، سامسونگ علاوه بر فروش دستگاه های خود با تخفیف، خود گوشی ها را نیز با شرایط ویژه به فروش می رساند.

هدایای سامسونگ برای پیش خرید سری گلکسی اس 24

به نظر می رسد که سامسونگ در هنگام پیش خرید گوشی ها، نسخه بالاتر را بدون هزینه اضافی در اختیار کاربران قرار می دهد. به عنوان مثال، اگر گلکسی اس 24 پلاس را با 256 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهید، سامسونگ نسخه 512 گیگابایتی را بدون هزینه اضافی در اختیار شما قرار می دهد.

شایان ذکر است که سامسونگ شرایط پیش فروش سری گلکسی اس 22 و اس 23 را در نظر گرفته است.

گلکسی اس 24

ظاهرا سامسونگ می خواهد با پیش فروش نسل جدید گوشی های پرچمدار خود، گلکسی بادز FE و گلکسی واچ را با تخفیف به فروش برساند. در حال حاضر نمی دانیم سامسونگ کدام مدل گلکسی واچ را به خریداران عرضه خواهد کرد. گلکسی واچ 6 و 6 کلاسیک می تواند با تخفیف در دسترس باشد.

طبق شایعات، گلکسی اس 24 در دو نسخه با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد، در حالی که گلکسی اس 24 پلاس با حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

  در هر دقیقه یک کامیون ، پلاستیکی وارد اقیانوس ها می شود

در نهایت گفته می شود که سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا را در سه نسخه با ظرفیت های حافظه داخلی 256، 512 و 1024 گیگابایت روانه بازار خواهد کرد.

منبع: https://digiato.com/mobile/galaxy-s24-pre-order-benefits-leak