فقط 17٪ از برنامه های فروشنده اشتراک، 1000 دلار در ماه درآمد دارند

سرمایه‌گذاران می‌دانند که بسیاری از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند، اما چیزی که هیچ‌، متوجه آن نمی‌شود این است که تعداد بسیار کمی از برنامه‌های فروشندگان اشتراک واقعاً سودآور می‌شوند.

به گزارش TechCrunch، بر اساس تجزیه و تحلیل جدید RevenueCat، حدود 83 درصد از برنامه هایی که اشتراک می فروشند، درآمد ماهانه کمتر از 1000 دلار دارند.

این گزارش داده های بیش از 29000 نمونه از این برنامه ها و بیش از 18000 توسعه دهنده را بررسی می کند. مجموع این برنامه ها بیش از 6.7 میلیارد دلار درآمد داشته اند و بیش از 290 میلیون مشترک دارند.

برنامه های موبایل

پس از تجزیه و تحلیل داده ها، مشخص شد که تنها 17.2 درصد از برنامه های اشتراک مجدد به 1000 دلار درآمد ماهانه می رسد، اما پس از رسیدن به این نقطه، پتانسیل افزایش درآمد وجود دارد. به عنوان مثال، 59 درصد از طرح هایی که 1000 دلار درآمد دارند، در آینده 2500 دلار درآمد خواهند داشت. همچنین 60 درصد برنامه هایی که 2500 دلار درآمد دارند در آینده تا 5000 دلار در ماه درآمد خواهند داشت. اما چیزی که ممکن است شگفت‌انگیزتر باشد این است که تنها 3.5 درصد از این برنامه‌ها 10000 دلار درآمد دارند.

با این حال، وقتی این برنامه ها را به دسته های مختلف تقسیم می کنیم، تفاوت هایی در موفقیت آنها وجود دارد.

کدام دسته اپلیکیشن موبایل بیشترین درآمد را دارد؟

اپلیکیشن‌های سلامت و تناسب اندام پس از یک سال درآمد بیشتری تولید می‌کنند و در رتبه‌های پایین و بالا، حداقل دو برابر مجموع همه دسته‌های دیگر، بهتر از سایر دسته‌ها عمل می‌کنند.

برنامه‌های سفر و بهره‌وری برای کسب درآمد کار سختی دارند، حتی برنامه‌های پردرآمد در این دسته پس از یک سال در اپ استورها کمتر از 1000 دلار در ماه درآمد دارند.

با توجه به اینکه بسیاری از اپلیکیشن ها به عنوان پروژه های جانبی راه اندازی می شوند، شاید تعجب آور نباشد که بسیاری از آنها پولی در نمی آورند. دیدن این اعداد می تواند برای کسانی که فکر می کنند تولید و فروش یک برنامه اشتراک سودآور است، شوکه کننده باشد.

منبع: https://digiato.com/app/only-limited-number-mobile-applications-have-decent-income

سامسونگ احتمالا ساعت های هوشمند خود را دوباره طراحی خواهد کرد

نزدیک به یک دهه پیش، سامسونگ از طراحی مربعی برای ساخت اولین ساعت های هوشمند خود استفاده کرد. به عنوان مثال، در سال 2013، سامسونگ Galaxy Gear را با صفحه نمایش مربعی عرضه کرد. از آن زمان، سامسونگ چندین نسل از گلکسی واچ را با طراحی دایره ای تولید کرده است، اما به نظر می رسد که این شرکت در حال بازگشت به سنت است.

به گفته SamMobile، سامسونگ به دنبال بازگرداندن طراحی مربعی ساعت های هوشمند خود است. بنابراین احتمالاً محصولات جدید مشابه مدل های قبلی مانند Galaxy Gear، Gear 2 و Gear Live خواهند بود.

Gear S2 اولین ساعت هوشمند سامسونگ با طراحی دایره ای و یک قاب چرخان واقعی بود. سامسونگ از آن زمان به این زبان طراحی پایبند بوده و نسل فعلی مدل‌های گلکسی واچ 5 از طراحی دایره‌ای تقریباً یکسانی برخوردار است.

ساعت گلکسی

سامسونگ چه زمانی دوباره از طراحی مربع در گلکسی واچ استفاده خواهد کرد؟

در حال حاضر مشخص نیست که آیا طراحی مربعی برای گلکسی واچ 7 اعمال خواهد شد یا خیر. همچنین سامسونگ ممکن است در سال 2025 از این نوع طراحی در ساخت ساعت های هوشمند خود استفاده کند و تا پایان سال 2024 به طراحی دایره ای متعهد شود.

در حال حاضر، بسیاری از کاربران ساعت های هوشمند سامسونگ به زبان طراحی دایره ای عادت کرده اند. باید منتظر ماند و دید کره ای ها چگونه کاربران را متقاعد به خرید ساعت های هوشمند مربعی می کنند.

منبع: https://digiato.com/gadgets/next-generation-galaxy-watch-may-have-square-design

اپل می خواهد با استفاده از هوش مصنوعی، سرویس تبلیغات در اپ استور را بهبود بخشد

به نظر می رسد اپل قصد دارد از هوش مصنوعی برای خرید تبلیغات و قرار دادن آنها در اپ استور استفاده کند. این عملکرد مشابه پلتفرم های Google Performance Max و Meta Advantage+ خواهد بود.

طبق گزارش Business Insider، اپل این آزمایش را با گروه کوچکی از تبلیغ کنندگان آغاز کرده است. این پلت فرم هوش مصنوعی به طور خودکار بهترین مکان را برای قرار دادن تبلیغات در اپ استور تعیین می کند.

اپل به تبلیغ کنندگان گفته است که در حال آزمایش است تا ببیند آیا می تواند عملکرد تبلیغات جستجو را بهبود بخشد. کوپرتینویی ها احتمالا در ماه های آینده این پلتفرم را معرفی و راه اندازی خواهند کرد.

در حال حاضر، اسلات های تبلیغاتی موجود در اپ استور اپل شامل یک اسلات صفحه «App Store Today» و یک شکاف بخش «شما ممکن است دوست داشته باشید» در صفحه محصول هر برنامه است.

اپ استور

هوش مصنوعی برای تبلیغات فروشگاه App چگونه کار می کند

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مخاطبان هدف و بودجه خود را وارد کمپین جدید کنند و الگوریتم هوش مصنوعی اپل تصمیم می‌گیرد که تبلیغ را در کجا قرار دهد.

کسب و کار تبلیغات یک منبع درآمد نوظهور برای اپل است. برخی از تحلیلگران بر این باورند که درآمد کسب و کار تبلیغاتی اپل تا سال 2025 می تواند به 6 میلیارد دلار برسد که 4.1 میلیارد دلار آن از تبلیغات جستجو است.

با این حال، تبلیغات اپل مشکلاتی داشته است. در اکتبر 2022، تبلیغات مرتبط با قمار تقریباً در هر جستجو ظاهر شد. مهم نیست که کاربر به دنبال چه چیزی بوده است. این گونه تبلیغات در کنار برنامه های کودک و حتی برنامه های ، اعتیاد به قمار پخش شده است.

منبع: https://digiato.com/app/optimization-appstore-ads-made-possible-by-artificial-intelligence

استفاده از دوربین های سونی در گوشی های سامسونگ احتمالا افزایش خواهد یافت

سنسور دوربین یکی از مهم ترین اجزای یک گوشی هوشمند است و سونی بزرگترین تولید کننده سنسور دوربین در جهان است. بخش System LSI سامسونگ همچنین سنسورهای دوربین را با نام تجاری ISOCELL تولید می کند و دومین تولید کننده بزرگ سنسور دوربین در جهان است. اگرچه این شرکت کره‌ای تا حد زیادی از سنسورهای دوربین خود در گوشی‌های گلکسی استفاده می‌کند، اما ممکن است در آینده با همکاری سونی این موضوع تغییر کند.

طبق گزارش ETNews، سامسونگ ممکن است در آینده بیشتر از سنسورهای دوربین سونی استفاده کند. Sony Semiconductor Solutions که حسگرهای دوربین سونی را تولید می کند، قصد دارد بخشی از تولید سنسور دوربین خود را از ژاپن به کره جنوبی منتقل کند. بر اساس گزارش ها، این امر به منظور گسترش و افزایش عرضه سنسورهای دوربین سونی در گوشی های سامسونگ خواهد بود. گفته می شود سونی این استراتژی را با تولیدکنندگان نیمه هادی از جمله LB Semicon، Doosan Tesna (NGion)، ALT و ASE کره برای همکاری در بسته بندی و عملیات بازرسی در میان گذاشته است.

سامسونگ

یک کارشناس آگاه می گوید:

“بخش MX سامسونگ رقابت را با ترکیب حسگرهای تصویر LSI و محصولات سونی در گوشی‌های هوشمند افزایش می‌دهد. به همین دلیل، سونی در حال گسترش عملیات پشتیبان خود در کره برای شرکت فعال‌تر در این رقابت است. من مطمئن هستم که سونی قصد دارد این کار را انجام دهد. “

سهم سونی و سامسونگ در بازار جهانی دوربین گوشی های هوشمند

به نظر می رسد سامسونگ MX می خواهد رقابت بین Sony Semiconductor Solutions و شرکت تابعه آن System LSI را افزایش دهد. این امر منجر به اجرای سریعتر فناوری های جدیدتر و هزینه کمتر برای سامسونگ می شود. سونی در حال حاضر بیش از 50 درصد از سهم بازار جهانی سنسورهای دوربین موبایل را در اختیار دارد. کره ای ها نیز با تنها 10 درصد در رتبه دوم قرار دارند.

منبع: https://digiato.com/mobile/competition-and-cooperation-samsung-sony-in-mobile-cameras

به نظر می رسد که گوگل توانایی دانلود چندین برنامه را به طور همزمان در فروشگاه Play فراهم می کند

بر اساس گزارشی جدید، گوگل در جدیدترین آپدیت پلی استور قابلیت دانلود همزمان چند اپلیکیشن را معرفی کرده و در حال آزمایش آن است.

اگر با این ویژگی آشنا نیستید، دانلود موازی به کاربران اندروید اجازه می دهد چندین برنامه را به طور همزمان نصب کنند. این فناوری برای اولین بار حدود چهار سال پیش ظاهر شد. در آن زمان، یکی از کاربران Reddit متوجه شد که می تواند Chrome، Google Photos و YouTube را به طور همزمان روی تلفن هوشمند خود دانلود کند.

اما بلافاصله پس از آن، به نظر می رسد این ویژگی حذف شده است. اکنون Assemble Debug متوجه شده است که ظاهراً پس از بررسی دقیق فایل‌های Google Play نسخه 40.0.13، این ویژگی دوباره برای کاربران گوشی‌های اندرویدی در دسترس خواهد بود.

اسکرین شات از وبلاگ TheSpAndroid نشان می دهد که کاربر می تواند Adobe Lightroom و Adobe Acrobat را به طور همزمان بدون هیچ مشکلی در نسخه بتا این ویژگی دانلود کند. مدت زمانی که طول می کشد تا برنامه روی گوشی شما نصب شود به اندازه آن بستگی دارد.

محدودیت های دانلود همزمان در Play Store

این ویژگی در حال حاضر دارای محدودیت هایی است. اول از همه، ویژگی دانلود همزمان برنامه ها را به طور همزمان به روز نمی کند. بنابراین، شما باید هر برنامه را جداگانه به روز کنید. دوم اینکه، به طور پیش فرض، گوگل نصب همزمان برنامه ها را تنها به دو برنامه محدود می کند. این یکی نشان می دهد که این حد توسط یک نشانگر داخلی کنترل می شود. بنابراین با غیرفعال ، این پرچم می توان دانلود همزمان اپلیکیشن ها را به «پنج اپلیکیشن» رساند.

این امکان وجود دارد که گوگل در آینده حداکثر اندازه نصب پیش فرض را افزایش دهد. هنوز مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار می گیرد، اما به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد عرضه رسمی آن خواهیم بود.

منبع: https://digiato.com/app/parallel-downloading-possible-in-google-play-store

تاریخ عرضه رسمی گوشی Poco X6 Neo مشخص شده است

به تازگی اخباری مبنی بر عرضه پوکو ایکس 6 نئو در روزهای آینده شنیده ایم. برند پوکو اکنون تیزری از Poco X6 Neo در هند منتشر کرده است. پوکو با این تیزر اعلام کرده است که Poco X6 Neo را در روز 13 مارس (23 مارس 1402) ظهر به وقت محلی هند رونمایی خواهد کرد.

به گزارش GSMArena، تیزر منتشر شده توسط پوکو طراحی X6 Neo را نشان می دهد که شبیه به Redmi Note 13R Pro است. همچنین متنی روی ماژول دوربین پشتی وجود دارد که نشان می دهد دوربین اصلی این گوشی از سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده می کند.

پوکو ایکس 6 نئو

مشخصات بالقوه Poco X6 Neo

پوکو هنوز جزئیاتی در مورد مشخصات X6 Neo ارائه نکرده است. اگر این گوشی ردمی نوت 13 آر پرو باشد، همان مشخصات 13 آر را خواهد داشت. بنابراین احتمالاً با چیپست Dimensity 6080، صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، کیفیت Full HD+ و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. همچنین احتمالاً از شارژ 33 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

اسکنر اثر انگشت این گوشی احتمالا در کنار بدنه آن قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی نیز در کنار سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی نیز از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

البته این عناصر سخت افزاری در واقع شایعاتی هستند که هنوز به طور رسمی تایید نشده اند. پس برای دانستن مشخصات کامل آن باید چند روز دیگر صبر کنیم.

منبع: https://digiato.com/mobile/poco-x6-neo-will-officially-announced-soon

شیائومی ردمی K80 احتمالاً از نسل چهارم پردازنده اسنپدراگون 8 استفاده می کند.

اطلاعات فاش شده از طریق فضای مجازی تا حدی مشخصات گوشی های سری ردمی K80 شیائومی را فاش می کند. البته هنوز جزئیات رسمی مشخصی در مورد این سری وجود ندارد، اما این اطلاعات کلی می تواند ما را با گوشی های آینده شیائومی آشنا کند.

طبق گزارش Gizmochina و به نقل از یک منبع دانش معروف به Digital Chat Station، شیائومی در حال حاضر در حال توسعه دو نسخه جدید از سری K است: Redmi K80 و Redmi K80 Pro. هنوز اطلاعات خاصی در مورد زمان عرضه و عرضه این دو محصول وجود ندارد، اما احتمالاً این دو محصول در اواخر سال 2024 وارد بازار خواهند شد. همان زمان.

شیائومی ردمی K80

ویژگی های احتمالی شیائومی ردمی K80

از نظر سخت افزاری، احتمالاً باید منتظر ارتقاء اساسی در پردازنده باشیم. Redmi K70 از نسل دوم اسنپدراگون 8 استفاده می کند. در عوض، شیائومی احتمالا سری K80 را به اسنپدراگون 8 نسل 3 یا حتی اسنپدراگون 8 نسل 4 (بسته به در دسترس بودن آن تا پایان سال) مجهز خواهد کرد.

علاوه بر این، احتمالاً باید منتظر تغییرات خوبی در زمینه باتری باشیم. شایعه شده است که دارای “باتری های آند سیلیکونی با ظرفیت فوق العاده بالا” است که نشان دهنده بهبودی نسبت به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی Redmi K70 است. از نظر طراحی، انتظار می‌رود سری K80 عناصر آشنای K70 از جمله نمایشگر 2K، قاب میانی فلزی و بدنه شیشه‌ای را حفظ کند.

البته این اطلاعات هنوز از سوی دیگر منابع موثق تایید یا تکذیب نشده است. همچنین ممکن است شیائومی سری Redmi K80 را در کشورهای مختلف با مشخصات، نام و زمان عرضه متفاوت به فروش رسانده باشد.

منبع: https://digiato.com/mobile/redmi-k80-likely-equip-4th-generation-snapdragon-8-processor

قیمت و برخی مشخصات گوشی Pixel 8a فاش شد

Pixel 7a سال گذشته یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی نسبت به قیمت خود بود، با وجود اینکه 50 دلار گران‌تر از مدل قبلی خود بود. به نظر می رسد گوگل امسال پیکسل 8a را با قیمتی بالاتر از پیکسل 7a عرضه خواهد کرد.

به گفته Winfuture، جزئیات جدیدی از پیکسل 8a به تازگی فاش شده است. این اطلاعات که از خرده فروشان آلمانی به دست آمده حکایت از افزایش احتمالی قیمت این گوشی، رنگ و انواع حافظه آن دارد.

انتظار می رود قیمت اولیه این گوشی از 550 یورو فراتر رود که جهشی بزرگ از قیمت 499 یورویی پیکسل 7a است. مدل پایه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی احتمالاً حدود 570 یورو قیمت خواهد داشت. نسخه 256 گیگابایتی نیز ممکن است با قیمت 630 یورو در دسترس باشد.

البته، این اعداد اولیه هستند و ممکن است پس از عرضه رسمی تغییر کنند، اما اگر این روند قیمت گذاری به بازار ایالات متحده منتقل شود، پیکسل 8a می تواند حدود 599549 دلار قیمت داشته باشد. بنابراین از نظر قیمت در رده رقبایی مانند OnePlus 12R، Notting Phone (2) و Galaxy FE S23 قرار می گیرد.

پیکسل 8a

لازم به ذکر است که گوشی های پیکسل 7a و 6a به ترتیب با قیمت 499 و 449 دلار وارد بازار آمریکا شدند.

رنگ Pixel 8a و دستگاه‌های بالقوه

ظاهراً این گوشی در رنگ‌های Obsidian (مشکی)، چینی (بژ)، Bay (آبی روشن) و نعناعی (سبز روشن) عرضه خواهد شد. با این حال، ممکن است همه این رنگ ها برای هر دو گزینه ذخیره سازی در دسترس نباشد.

گزارش های قبلی اطلاعات خوبی در مورد Pixel 8a ارائه کردند. بر اساس این شایعات، این گوشی به تراشه هشت هسته ای Google Tensor G3 و 8 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می رود که طراحی پیکسل 8a نسبت به مدل قبلی خود گردتر باشد.

تاریخ عرضه رسمی Pixel 8a هنوز مشخص نیست، اما انتظار می رود در ماه می سال جاری (مه 1403) عرضه شود.

منبع: https://digiato.com/mobile/price-some-possible-specifications-pixel-8a-revealed

با چت بات Wix می توانید در عرض چند ثانیه یک وب سایت ایجاد کنید

با چت بات Wix، اکنون می توانید به راحتی یک وب سایت ایجاد کنید. با این حال، برای دریافت تمام امکانات سایت، باید اشتراک این سرویس را خریداری کنید.

به گفته The Verge، شما می توانید یک وب سایت به صورت رایگان با سرویس هوش مصنوعی Wix ایجاد کنید. با این حال، اگر می خواهید یک درگاه پرداخت به سایت خود اضافه کنید یا نام دامنه Wix خود را تغییر دهید. برای این سرویس باید یک اشتراک ممتاز خریداری کنید.

هوش مصنوعی Wix
نمونه ای از وب سایت Wix AI

اشتراک Wix از 17 دلار در ماه با ویژگی هایی مانند 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی، پشتیبانی کاربر و برخی ابزارهای بازاریابی اولیه شروع می شود. آخرین مدل اشتراک 159 دلار قیمت دارد و پشتیبانی از 15 کاربر و تجزیه و تحلیل بازاریابی پیشرفته را فراهم می کند.

چگونه با استفاده از Wix AI یک وب سایت بسازیم

برای شروع ساخت سایت، کافی است به وب سایت Wix بروید و روی گزینه “Build with AI” کلیک کنید. سپس چت ربات Wix از شما سوالاتی در مورد نحوه ایجاد سایت می پرسد. این سوالات شامل نام سایت، زمینه فعالیت، اهداف فعالیت و … می باشد. پس از پاسخ به این سوالات، وب سایت مورد نظر شما در عرض چند ثانیه ساخته می شود. پس از آن می توانید موضوع و طرح بندی سایت را ویرایش و تغییر دهید. Wix قبلاً اعلام کرده بود که از DALL-E و ChatGPT برای ارائه چنین سرویسی استفاده می کند.

البته این سرویس ویژگی های پیشرفته دیگری نیز دارد که برای کار با آن ها باید در مورد توسعه وب بدانید. با این حال، این ویژگی Wix به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به نیاز خاصی، وب سایت مورد نظر خود را در عرض چند ثانیه بدست آورید.

منبع: https://digiato.com/artificial-intelligence/building-website-with-wix-artificial-intelligence-service

به نظر می رسد گوگل در حال ساخت یک فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی برای کروم بوک ها است

کروم بوک ها به دلیل قیمت ارزان و رابط کاربری آسان، محبوبیت زیادی به دست آورده اند. با این حال، کاربران این پلتفرم ها در مدیریت برنامه های تحت وب، اندروید و لینوکس با چالش هایی روبرو هستند. این وضعیت منجر به تجربه ای پراکنده و گاهی گیج کننده، به خصوص برای کاربران جدید می شود. اما به نظر می رسد گوگل راه حل خوبی برای این مشکل پیدا کرده است.

به گفته GizmoChina، گوگل ظاهرا در آینده نامعلومی یک فروشگاه اپلیکیشن جدید به نام “App Mall” را برای رفع این مشکل در سیستم عامل کروم معرفی خواهد کرد. این اقدام هدفمند به منظور ساده سازی فرآیند کشف و نصب اپلیکیشن ها با ارائه یک بستر متمرکز به کاربران انجام می شود.

راهنماهای موجود در توسعه فروشگاه Google Play

طبق کد موجود در کروم، این ویژگی در تنظیمات کروم پنهان است، اما به وب‌سایتی به نام «discover.apps.chrome» اشاره می‌کند. با این حال، این وب سایت هنوز راه اندازی نشده است، اما به نظر می رسد در آینده می توان انتظار راه اندازی یک فروشگاه آنلاین را داشت.

گوگل کروم

با این حال، هنوز روزهای اولیه است و جزئیات خاصی در مورد نوع برنامه‌های موجود در App Mall در دسترس نیست. با این حال انتظار می رود حداقل اپلیکیشن های اندروید و تحت وب از جمله بازی در این فروشگاه عرضه شود. این حدس به دلیل توانایی کروم‌بوک‌های فعلی برای شناسایی برخی برنامه‌ها از طریق ویژگی Explore انجام شده است. App Mall احتمالاً تجربه کشف برنامه جامع تری را برای Chromebooks ارائه می دهد.

این ادغام می‌تواند تجربه کاربر را تا حد زیادی بهبود بخشد و یافتن برنامه‌ها را برای کاربران Chromebook آسان‌تر و هوشمندتر کند.

گوگل همچنین روی به‌روزرسانی‌های جدید کروم کار می‌کند. این شرکت به تازگی سه ویژگی جدید هوش مصنوعی را در آخرین نسخه خود (M121) برای کاربران ویندوز و مک ارائه کرده است. این ویژگی‌ها عبارتند از AI Tab Grouping برای سازماندهی خودکار برگه‌های باز، AI Custom Skins برای ایجاد پوسته‌های سفارشی با استفاده از فرم راه‌انداز Text-to-Image و ویژگی Typing Assist. این ویژگی‌ها باید در نسخه بعدی کروم در دسترس کاربران ایالات متحده باشد.

منبع: https://digiato.com/app/google-appmall-coming-chromebooks