ارباب حلقه ها تابستان امسال به سینماها بازمی گردد

بازار سهام در ژوئن بازگشته است.

THE رفاقت در ژوئن برگشته است.
تصویر: خط جدید

نان لمباس را بسته بندی کنید و نان خود را جمع کنید رفاقتبه سرزمین میانه برمی گردیم. برادران وارنر هجی ، نسخه های توسعه یافته پیتر جکسون ارباب حلقه ها سه گانه در سینماها برای یک آخر هفته فقط در ژوئن، و این است اولین بار چاپ مجدد نسخه های بازسازی شده 4K خود را از سال 2020 ارائه خواهند کرد.

اکران در 8، 9 و 10 ژوئن، یک فیلم در هر روز انجام می شود: یاران حلقه شنبه، دو برج یکشنبه، و بازگشت پادشاه دوشنبه. بلیط ها در حال حاضر فروخته شده است از طریق این لینک بنابراین به آنجا بروید تا ببینید آیا تئاترهای محلی شما در آن شرکت می کنند یا خیر. در نگاه اول، به نظر می رسد که اکثر زنجیره های اصلی تئاتر در حال شرکت هستند، بنابراین شانس خوبی وجود دارد که یکی از آنها را داشته باشید.

من شخصاً از آن زمان تاکنون فیلمی را روی پرده بزرگ ندیده ام بازگشت پادشاه اولین بار در دسامبر 2003 منتشر شد. وقتی این اتفاق افتاد، قبل از افتتاحیه یک ماراتن تمام روز را انجام دادم که با شروع رفاقت نسخه توسعه یافته، به دنبال آن دو برج نسخه توسعه یافته، تا یک نمایش نیمه شب بازگشت پادشاه. بله شب خیلی دیر بود. و بعد وقتی ساعت 4 صبح پیاده شدم کلیدهایم را در ماشینم قفل کردم اما این داستان دیگری است.

  ظاهرا اثر انگشت ما منحصر به فرد نیست!

اما امسال این اتفاق برای من نمی افتد. امسال، صندلی‌ها تعیین می‌شوند، نمایش‌ها پخش می‌شوند، و همه اینها به ایجاد انتظار برای سایر بزرگ‌ها کمک می‌کند. ارباب حلقه ها رویداد آینده در سینماهای امسال: ارباب حلقه ها: جنگ روهیریماین انیمیشن 13 دسامبر اکران می شود.

اما اگر می‌خواهید نسخه‌های اصلی را در ماه ژوئن در صفحه بزرگ ببینید، بازسازی‌شده و توسعه‌یافته، اینم لینک دوباره


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/lord-of-the-rings-rerelease-4k-extended-editions-fathom-1851435489