برخی از مشخصات گوشی های Xiaomi 14T و 14T Pro فاش شده است

طبق اطلاعات فاش شده، مدل های سری 14T شیائومی مانند سری قبلی 13T دارای دوربین پیشرفته، پردازنده با عملکرد بالا و موارد دیگر خواهند بود. این سری شامل دو گوشی شیائومی 14 تی و شیائومی 14 تی پرو خواهد بود. همچنین به نظر می رسد 14T Pro با نام جدید و تغییراتی مشابه Redmi K70 Ultra باشد.

بر اساس گزارش Android Headlines، طبق کد منبع یافت شده در HyperOS شیائومی، 14T Pro و Redmi K70 Ultra دارای نام رمز مشترک rothko هستند. این نشان می دهد که هر دو گوشی تقریباً مشخصات یکسانی خواهند داشت و فقط نام و برخی ویژگی ها متفاوت خواهد بود.

مشخصات احتمالی Xiaomi 14T Pro و 14T

گوشی شیائومی 14 تی پرو احتمالا دارای پردازنده Dimensity 9300 خواهد بود زیرا این پردازنده از رقبای خود متمایز می شود. همچنین مشخص است که Redmi K70 Ultra با پردازنده یکسانی عرضه خواهد شد، با این حال، این دو مدل دقیقاً یکسان نیستند. به عنوان مثال، Redmi K70 Ultra از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند و شیائومی فقط شارژ بی سیم را به 14T Pro اضافه می کند.

همچنین بعید است که غول چینی برای کاهش هزینه ها با لایکا برای دوربین Redmi K70 Ultra همکاری کند. بنابراین، تنها Xiaomi 14T Pro دارای دوربین تله فوتو خواهد بود و Redmi K70 Ultra با دوربین ماکرو عرضه خواهد شد.

انتظار می رود شیائومی 14 تی پرو در چندین کشور به فروش برسد. سه شماره مدل مختلف برای این گوشی فاش شده است که نشان دهنده عرضه آن در کشورهای مختلف است. اما احتمالا این گوشی در هند عرضه نخواهد شد. دومین گوشی از این سری، شیائومی 14 تی نیز با دو شماره مدل دیده شده و انتظار می رود در چندین کشور عرضه شود.

در سری T شیائومی، تفاوت اصلی بین مدل پایه و مدل پرو معمولاً در مشخصات پردازنده و باتری است. برای مثال دوربین های به کار رفته در شیائومی 13 تی و 13 تی پرو و ​​حتی ظرفیت باتری آن ها کاملا یکسان است اما پردازنده این دو گوشی متفاوت است. من از Xiaomi Dimensity 8200 Ultra در 13T و Dimensity 9200 Plus در 13T Pro استفاده کردم. در مورد مدل های 14T، انتظار می رود شیائومی چنین اقدامی را انجام دهد.

  ویژگی های پیشرفته بازی برای پلی استیشن 5 پرو فاش شده است

منبع: https://digiato.com/mobile/xiaomi-14t-series-specs-leaked