بهترین معامله اپل واچ: 25 درصد تخفیف برای اپل واچ سری 9 در آمازون دریافت کنید

100 دلار پس انداز کنید: اپل واچ سری 9 (GPS، 41 میلی متر) را با قیمت 299 دلار از 399 دلار در آمازون دریافت کنید. این 25 درصد تخفیف برای آخرین ساعت هوشمند اپل و پایین ترین قیمت آن تا کنون است.


یک ساعت هوشمند می‌تواند نحوه ردیابی سطح سلامتی و تناسب اندام شما را تغییر دهد و بدون نیاز به بیرون کشیدن همیشه تلفن همراه، پیگیری پیام‌ها را آسان‌تر کند، اما می‌تواند با قیمت گزافی همراه باشد. امروز با یک معامله در آمازون، یک اپل واچ جدید دریافت کنید و فشار را از کیف پول خود بردارید.

از 26 آوریل، می توانید آخرین اپل واچ سری 9 (GPS، 41 میلی متر) را با قیمت 399 دلار در آمازون خریداری کنید. این 100 دلار یا 25 درصد از قیمت اصلی جدیدترین ساعت هوشمند اپل – و پایین ترین قیمت آن تا کنون است.

سرعت خرد شدنی نور

ما هنوز سری 9 را آزمایش نکرده‌ایم، اما سری 8 در حال حاضر بهترین ساعت هوشمند کلی ماست. آخرین مدل مجهز به تراشه S9 است که نمایشگر پویا و مکانیزم جدیدی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بدون لمس صفحه با ساعت تعامل داشته باشید. اپل واچ دارای ردیابی کامل ورزش است و تا عمق 50 متری ضد آب است، به این معنی که لازم نیست قبل از پریدن در استخر آن را بردارید. در واقع، به شما کمک می کند تا در طول تمرین بعدی خود، دور خود را ردیابی کنید.

اپل واچ علاوه بر ردیابی فعالیت، دارای ویژگی های سلامتی مانند نظارت بر ضربان قلب، تشخیص دما و ردیابی خواب است. همچنین دارای تشخیص سقوط و تصادف است تا در صورت نیاز به خدمات اضطراری متصل شوید.

اپل واچ سری 9 یک توسعه عالی برای کاربران آیفون است و اکنون زمان بسیار خوبی برای خرید با این معامله آمازون است.

منبع: https://mashable.com/article/april-26-apple-watch-series-9-deal