هر آنچه از رویداد Samsung Galaxy Unpacked 2024 انتظار داریم

اگرچه رویداد Galaxy Unpacked 2024 سامسونگ هنوز خیلی دور است، شایعات در مورد محصولات مورد انتظار در این رویداد از قبل داغ است. طبق گزارش‌های غیررسمی، سامسونگ احتمالاً در طول این رویداد جزئیات حلقه گلکسی را در کنار تلفن‌های هوشمند و ساعت‌های جدید فاش خواهد کرد.

محصولات بالقوه در Galaxy Unpacked 2024

طبق گزارش های موثق، سامسونگ در نظر دارد رویداد Galaxy Unpacked 2024 خود را در تاریخ 20 جولای برگزار کند. رویداد مورد بحث معمولاً فرصتی برای سامسونگ بود تا گوشی‌های تاشو و گجت‌های پوشیدنی را معرفی کند. اما انتظار داریم امسال نسبت به سال های گذشته با محصولات متنوع تری مواجه شویم. همچنین محل برگزاری مراسم در پاریس در آستانه شروع بازی های المپیک 2024 در نظر گرفته شده است البته سامسونگ یکی از حامیان مالی رسمی المپیک پاریس است و به احتمال زیاد شاهد تبلیغات زیادی برای این شرکت خواهیم بود. محصولات در طول مسابقه

یکی از محصولات مورد انتظار سامسونگ گلکسی رینگ است که احتمالا در دو نسخه با شماره مدل SM-Q500 و SM-Q509 در سایزهای مختلف عرضه خواهد شد. همچنین گفته شد که سامسونگ 3 رنگ مختلف برای پوشیدنی های خود در نظر گرفته است و باتری آن 9 روز دوام می آورد. مقدار قابل قبول و مناسب برای یک گجت قابل حمل. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در ابتدا 400 هزار دستگاه گلکسی رینگ تولید خواهد کرد و تولید انبوه این محصول از ماه آینده آغاز خواهد شد.

حلقه گلکسی سامسونگ

گلکسی واچ 7 کلاسیک به همراه گلکسی واچ 7 پرو از دیگر پوشیدنی های سامسونگ هستند که احتمالاً در رویداد گلکسی آنپکد 2024 معرفی خواهند شد. به گفته کارشناسان، این مدل احتمالا Galaxy Watch FE یا نسخه 2024 Galaxy Watch 4 خواهد بود. نسل جدید ساعت های هوشمند پرچمدار سامسونگ از تراشه های 3 نانومتری استفاده می کنند که نسبت به قبل در مصرف انرژی صرفه جویی بیشتری دارند و می توانند تا 50 درصد صرفه جویی کنند. شارژدهی طولانی‌تر از گلکسی واچ 6. انتظار می‌رود که محصولات سری جدید دارای ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی باشند و احتمالاً در نسخه‌های Wi-Fi و تلفن همراه در دسترس خواهند بود.

  اندروید 15 احتمالا از شارژ بی سیم با استفاده از فناوری NFC پشتیبانی می کند

گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 گوشی های تاشوی جدید سامسونگ خواهند بود که پرچمداران رویداد Galaxy Unpacked 2024 خواهند بود. نقره ای، زرد، سیاه و هلویی و سفید. گلکسی زد فولد جدید نیز به احتمال زیاد صفحه نمایش بزرگتری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت و لولای آن نیز بهبود خواهد یافت. Galaxy Z Flip 6 FE edition و Galaxy Z Fold 6 FE Edition دیگر مدل های مورد انتظار هستند که در صورت معرفی احتمالا از نسل دوم چیپست Snapdragon 7s و Exynos 2300 یا 2200 چیپست استفاده خواهند کرد. همچنین برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد نسخه گران‌تری به نام Galaxy Z Fold 6 Ultra وجود دارد. با وجود قیمت فعلی این محصول، عرضه نسخه گرانتر آن کمی دور از ذهن است.

گلکسی زد فولد 6

در نهایت، گلکسی بادز 3 با شماره مدل SM-R630 و گلکسی بادز 3 پرو با شماره مدل SM-R530 دیگر محصولات جدید سامسونگ هستند که احتمالاً در رویداد آینده این شرکت حضور خواهند داشت. همچنین گفته شد که سامسونگ در جریان رویداد فوق، قابلیت های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی خواهد کرد.

منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-unpacked-2024-july-details