تبلت OnePlus Pad 2 احتمالاً در نیمه دوم سال 2024 عرضه خواهد شد

به نظر می رسد وان پلاس در حال کار بر روی تبلت OnePlus Pad 2 است. این تبلت احتمالا به زودی پس از عرضه اولین نسل وان پلاس پد به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، جزئیاتی در مورد تاریخ دقیق عرضه یا هر گونه مشخصات سخت افزاری هنوز در دسترس نیست.

طبق یک منبع علمی به نام “مکس جامبورتبلت OnePlus Pad 2 قرار است در اواخر سال 2024 عرضه شود.

برای یادآوری، یک ماه پس از عرضه جهانی OnePlus Pad، این تبلت با نام OPPO Pad 2 در بازار چین عرضه شد، هنوز مشخص نیست که آیا نسخه نسل بعدی این تبلت نیز از همین استراتژی پیروی خواهد کرد یا خیر. اگر قرار باشد نام این تبلت در بازار چین تغییر کند، احتمالا OPPO Pad 3 نام خواهد داشت.

تبلت OnePlus Pad به چیپست Dimensity 9000، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. اندازه صفحه نمایش این تبلت تقریباً 11.61 اینچ و وضوح 2800 در 2000 پیکسل است. این تبلت همچنین دارای باتری 9510 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 67 واتی است. دو دوربین 13 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی به ترتیب در پشت و جلوی این تبلت قرار گرفته اند.

تبلت OnePlus iPad 2

ویژگی های احتمالی تبلت OnePlus Pad 2

تبلت OnePlus Pad 2 احتمالاً از نظر قدرت پردازش و عملکرد کلی بهتر از نسخه اصلی خود عمل خواهد کرد. وضوح بهتر صفحه نمایش نسبت به نسل قبلی و سیستم احراز هویت بیومتریک از دیگر ویژگی های بالقوه این تبلت خواهد بود.

تبلت OnePlus Pad 2 احتمالاً از نسل سوم پردازنده اسنپدراگون 8 استفاده خواهد کرد – اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. احتمالاً باید چند ماه دیگر صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد سخت افزار، نرم افزار و قیمت دستگاه به دست آوریم. این تبلت احتمالا با قیمتی بیش از 400 دلار به فروش می رسد.

  خرابی فضاپیمای وویجر 1؛ ارسال پیام های نامفهوم از طریق ستاره ها

منبع: https://digiato.com/mobile/oneplus-pad-2-likely-to-be-introduced-in-second-half-2024